Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na ranking


franio3321
 Udostępnij

Pytanie

Siema mam taki skrypt na ranking:

on death:        if victim is player:                if attacker is a player:                        add {stone::%attacker%}*0.10 to {stone::%attacker%}                        add 10 to attacker's account                        send "&cOtrzymujesz 10$ za zabicie &6%victim%" to attacker                        remove {stone::%victim%}*0.10 from {stone::%victim%}                            remove 5 from victim's account                        add {stone::%attacker%}*0.10 to {punkty}                        broadcast " &6%victim% &7zostal zabity przez &6%attacker% &8[&6+%{punkty}%&8]&7."                        set {punkty} to 0                        add 1 to {kill.%attacker%}                        add 1 to {dead.%victim%}                give the victim's skull to attacker                strike lightning effect at the player                stop

Jest to czynność wykonywana przy zabiciu gracza ale jak ktoś kogoś wepchnie do fosy nie uznaje zabicia co robić?! 

Edytowane przez franio3321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Na tapatalk wygląda strasznie. :D

Sprawa jest prosta, po uderzeniu gracza sprawdzasz atakującego, jesli jest graczem to zapisujesz go do zmiennej dla ofiary (victim) i przy smierci gracza sprawdzasz czy zmiena jest ustawiona, jak tak dodajesz 1 do zabojstw (:zakladajac ze zrobiles zmienna vct , add 1 to {kills.%{atc.%victim%}%}) i czyscisz zmienną.

[~] Wyklikane z Tapatalk. [~]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on damage:    victim is a player:        attacker is player:            set {attacker.%victim%} to attacker            wait 10 seconds            clear {attacker.%victim%}on death:    victim is player:        attacker is not player:            {attacker.%victim%} is set:            broadcast "&c&lGracz %victim% zostal zabity przez %{attacker.%victim%}%!"            add 1 to {kill.%{attacker.%victim%}%}            remove 5 from victim's account            add {stone::%{attacker.%victim%}%}*0.10 to {punkty}            add {stone::%{attacker.%victim%}%}*0.10 to {stone::%attacker%}            add 1 to {dead.%victim%}            add 10 to {attacker.%victim%}'s balance            remove {stone::%victim%}*0.10 from {stone::%victim%}

 

Zgrubsza to co napisał @2UP :D        

Edytowane przez Parrot
Poprawiłem ci posta bo miałeś x2 code.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@razien

Nie jestem w tym najlepszy nie tłumacz bo skryptami zajmuję się od nie dawna :/ napisz mi to w poscie w skrypcie :) będzie 2 +

 

 

 

EDIT:

Nie działa skrypt Dragona :c zabiorę + żebyś na niego zasłużył jak mi pomożesz :D

 

ani też nie działa:

on damage:    on damage of player:        attacker is player:            set {attacker.%victim%} to attacker            wait 10 seconds            clear {attacker.%victim%}
Edytowane przez franio3321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage of player:    set {attacker.%victim%} to attacker    wait 10 seconds    clear {attacker.%victim%}on death:    victim is player:        attacker is not player:            {attacker.%victim%} is set:            broadcast "&c&lGracz %victim% zostal zabity przez %{attacker.%victim%}%!"            add 1 to {kill.%{attacker.%victim%}%}            remove 5 from victim's account            add {stone::%{attacker.%victim%}%}*0.10 to {punkty}            add {stone::%{attacker.%victim%}%}*0.10 to {stone::%attacker%}            add 1 to {dead.%victim%}            add 10 to {attacker.%victim%}'s balance            remove {stone::%victim%}*0.10 from {stone::%victim%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage of player:	set {attacker.%victim%} to attacker	wait 10 seconds	clear {attacker.%victim%}on death:	victim is player:	    attacker is not player:	        {attacker.%victim%} is set:	      	  broadcast "&c&lGracz %victim% zostal zabity przez %{attacker.%victim%}%!"	            add 1 to {kill.%{attacker.%victim%}%}	      	  remove 5 from victim's account	            add {stone::%{attacker.%victim%}%}*0.10 to {punkty}	            add {stone::%{attacker.%victim%}%}*0.10 to {stone::%attacker%}	            add 1 to {dead.%victim%}	            add 10 to {attacker.%victim%}'s balance	            remove {stone::%victim%}*0.10 from {stone::%victim%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage:    set {attacker.%victim%} to display name of attackeron death:    broadcast "&c&lGracz %victim% zostal zabity przez %{attacker.%victim%}%!"	add 1 to {kill.%{attacker.%victim%}%}	remove 5 from victim's account	add {stone::%{attacker.%victim%}%}*0.10 to {punkty}	add {stone::%{attacker.%victim%}%}*0.10 to {stone::%{attacker.%victim%}%}	add 1 to {dead.%victim%}	add 10 to {attacker.%victim%}'s balance	remove {stone::%victim%}*0.10 from {stone::%victim%}

Że też o tym nie pomyślałem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...