Skocz do zawartości
  • 0

RickPlayingPL
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam problem z tym Skriptem. W przypadku slima efekt pokazuje sie, a a przypadku tripwire nie

loop entities in world "arena1" and "arena2":		loop-entity is tripwire hook:			spawn 3 of crit data 1 offset with 0, 0, 0 at loop-entity		loop-entity is slime:			spawn 1 of happy_villager data 0 offset with 0, 0, 0 at loop-entity
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on place of tripwire hook:    add location of placed block to {hooki::*}every 1 second:    loop blocks at {hooki::*}:        loop-block is in world "arena1" or "arena2"        spawn 3 of crit data 1 offset with 0, 0, 0 at loop-block

Może zadziała, a może nie. No i trzeba postawić te wszystkie "zaczepy na linkę"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A co to ma do rzeczy? Koleś. To ci zapętli jakieś miliony bloków. To może wywalić serwer bez problemu...

WIecie, ale mi chodzilo oto zeby w miejscu gdzie leci drop pokazywaly sie czasteczki.

Cos w tym stylu:

make a player shoot an item projectile of tripwire hook at speed 1loop entities in world "x":    loop-entity is tripwire hook    spawn x of x at entity

Tylko nie pisac ze zle napisalem bo sam o tym wiem ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Może coś takiego...

spawn tripwire hook at location of playerpush spawned entity upwards at speed 0.7push spawned entity horizontally forwards at speed 1

Problem w tym... Że nie zespawnujesz niedropniętego przedmiotu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

hmm?

on rightclick holding a tripwire hook:    remove 1 tripwire hook from player    drop tripwire hook above player    push last-spawned entity forward at speed 2on pick up of tripwire hook:    cancel eventevery 0.1 second:    loop entities in world "arena1" and "arena2":        loop-entity is dropped tripwire hook:            spawn 3 of crit data 1 offset with 0, 0, 0 at loop-entity        loop-entity is slime:            spawn 1 of happy_villager data 0 offset with 0, 0, 0 at loop-entity
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...