Skocz do zawartości
  • 0

Opis przemiotu


Slupik98
 Udostępnij

Pytanie

Mam kolejne pytanie do was doświadczonych skrypterów :)

Znalazłem w dokumentacji sk+(Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!) takie coś:

lore of %itemstack%

Zgaduję że można tym zmienić opis przedmiotu, ale... Tu moja wiedza się kończy xD

Nawet nie mogę zainstalować tego SkAddonLib, by działał sk+(gdzie jest downaload tego czegoś?, dałem te skGet, wpisałem to dziwne polecenie: +sk dbkt:38.927.Skasino  z konsoli i nic). Widocznie jestem wyjątkowo tępy, ale mam nadzieje że mi pomożecie mimo to. ;)

Wytłumaczcie zatem jak zinastlować te skaddonlib i ten sk+, no i oczywiście jak zmienić opis przedmiotu(najlepiej przed daniem go graczowi)

 

Jak chcecie wiedzieć po co mi opis przedmiotu to czytajcie:

Otóż robię skrypt na bossy, mam już ponad 90 linijek i chcę dodać setki następnych, ale po drodze pomyślałem że przydałyby się również opisy przedmiotów, dlatego zwracam się do was. Skrypt będzie działał bez opisu, ale zawsze fajniej to wygląda jak mam własną nazwę(udało mi się ją zrobić) i własny opis(tutaj licze na waszą pomoc).

 

Ale się rozpisałem. Jestem już trochę zmęczony więc sry za ew niedomówienia, jak coś jest niejasne to piszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ziomeczku lore of itemstack to zmienna ;) Jeżeli chcesz nazwany item to daj:

Give nameditemstack of "typ;nazwa;opis" to the player

Link do skaddonlib:

https://dl.dropboxusercontent.com/s/ct81ik0wxlwqb9m/SkAddonLib.jar'>>https://dl.dropboxusercontent.com/s/ct81ik0wxlwqb9m/SkAddonLib.jar
(bez skanu bo na telefonie jestem)

Wyprodukowane z mojego SGS5 za pomocą Tapatalk II.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki oczywiście macie Lubie to, ale teraz nie wiem jak złożyć to:

add a {@s.boss.nagroda1.typ.1} {@s.boss.nagroda1.przedmiot.1} of {@s.boss.nagroda1.ench.1} named "{@s.boss.nagroda1.nazwa.1}" to inventory of attacker

da się to jakos opisać? bo bawiłem się trochę i błędów nie ma(no chyba że mocno nakombinuje) ale nic się nie dzieje.

Pokombinowąłem też z tym:

Give nameditemstack of "{@s.boss.nagroda1.typ.1} {@s.boss.nagroda1.przedmiot.1} of {@s.boss.nagroda1.ench.1}";"{@s.boss.nagroda1.nazwa.1}";"test" to attacker
No ale jakoś nie dało to niczego(error, że to nie item stack).
Dodam moje opcje:
	s.boss.nagroda1.przedmiot.1: sword										#Nagroda(przedmiot)			numer 1	s.boss.nagroda1.typ.1: diamond											#Nagroda(typ)				numer 1	s.boss.nagroda1.ench.1: Sharpness 6										#Jaki enchant nagrody		numer 1	s.boss.nagroda1.nazwa.1: &2Ostrze_trola									#Jaka nazwa nagrody			numer 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Error:

"nameditemstack" from "diamond sword of Sharpness 6;Test" is not an entity type

dałem:

give nameditemstack from "{@s.boss.nagroda1.typ.1} {@s.boss.nagroda1.przedmiot.1} of {@s.boss.nagroda1.ench.1};{@s.boss.nagroda1.nazwa.1}" to attacker

przy to player taki sam błąd i orzypomiam, że samo dawanie miecze o jakimś enchancie z jakąś nazwą działa mi, ale chodzi by przy tworzeniu tego miecza dodać od razu jego opis, a więc:
typ;przedmiot;enchant;nazwa;opis

To co na zielono to mam a to co na czerwono tego brak.

Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Spróbuj tak:

options:    s.boss.nagroda1.przedmiot.1: diamond sword    s.boss.nagroda1.ench.1: sharpness 4    s.boss.nagroda1.nazwa.1: Miecz    s.boss.nagroda1.opis.1: testgive nameditemstack from "{@s.boss.nagroda1.przedmiot.1} of {@s.boss.nagroda1.ench.1};{@s.boss.nagroda1.nazwa.1};{@s.boss.nagroda1.opis.1}"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

łap logi:

[17:12:26] [server thread/INFO]: [skript] Loading Skript v2.1.2


[17:12:26] [server thread/INFO]: [WildSkript] Loading WildSkript v1.4
[17:12:26] [server thread/INFO]: [skriptPlus] Loading SkriptPlus v2.0.1-SNAPSHOT
[17:12:30] [server thread/INFO]: [skAddonLib] Enabling SkAddonLib v1.4
[17:12:33] [skript update thread/INFO]: [skript] You're currently running the latest stable version of Skript.

Mam wgrane, więc może sprawdź.

 

Dodam że mam spigota 1.7.5

Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No i wszystko jasne... Spigot dość często buguje tego Skripta. 80% osób, którym nie działają rzeczy takie jak NIS, czy Inv GUI to osoby ze SPIGOTEM(co się dziwić. Lepszy od bukkita). Ściągnąłbym, jeśli jest wersję na 1.7.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

dałem bukkit 1.7.2 R.03 i nie działa.

Napiszcie taki skrypt:

Options:	s.nagroda.typ: diamond	s.nagroda.przedmiot: sword	s.nagroda.enchant: Sharpness 3 and fireaspect 2	s.nagroda.opis.linijka1: &4Slaby miecz	s.nagroda.opis.linijka2: &6Nic nim nie zrobisz	s.nagroda.nazwa: Miecz testowycommand /nagroda:	trigger:		#tutaj kod dający nagrode		message "Pomyslnie dano nagrode!"

Uzupełnijcie tą 1 linijkę :)

Oczywiście potem przetestujcie itp. Jak nie działa u was to znaczy że coś jest źle. Jak nie działa u mnie to znaczy, że coś źle jest u mnie.

Dodam że sk+ działa. Czemu tak piszę? Dałem kod:

on horse jump:	broadcast "Kon podskoczyl! - test"

I wszystko ładnie poszło, a to wydarzenie  jest w sk+(Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)

Czekam na gotową linijkę, tylko przetestowaną by łatwiej było określić problem(a raczej jego stronę - kod czy serwer)

 

 

DODAM ŻE DLA TEGO KTO PODA DZIAŁAJĄCĄ LINIJKE DAM 5 STRZAŁEK(NAJLEPIEJ DZIAŁAJĄCĄ U MNIE ;) )

Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To, że Sk+ działa nic nie ma do rzeczy, bo jest on tak zbugowany, że często pojedyncze wydarzenia nie działają... Hmmm...

 

Options:	s.nagroda.typ: diamond	s.nagroda.przedmiot: sword	s.nagroda.enchant: Sharpness 3 and fireaspect 2	s.nagroda.opis.linijka1: &4Slaby miecz	s.nagroda.opis.linijka2: &6Nic nim nie zrobisz	s.nagroda.nazwa: Miecz testowycommand /nagroda:	trigger:        set {s.nagroda.item} to {@s.nagroda.typ} {@s.nagroda.przedmiot} of {s.nagroda.enchant} named "{@s.nagroda.nazwa}        set the lore of {s.nagroda.item} to "{@s.nagroda.opis.linijka1}||{@s.nagroda.opis.linijka2}"		give {s.nagroda.item} to player        message "Pomyslnie dano nagrode!"

Nie przetestowałem jak w prośbie, ale może to zadziała :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...