RickPlayingPL 130 Opublikowano 11 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2015 (edytowane) Mam kod:drop x at xloop entities in radius 1 around location of block at x: loop-entity is a dropped item: send "%loop-entity%"czy da sie jakos odwolac do tego itemu inaczej niz loopowanie go?cos w stylu jak jest w javieCos jakisItem = .....jakisItem.setVelocityjakisItem.deletelub jeszcze cos takiego tylko ze w skdrop x at xpush dropped item .... Edytowane 11 stycznia 2015 przez RickPlayingPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 krzysek 73 Opublikowano 11 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2015 I don't think so... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 11 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2015 dropped item nie działa? Spróbowałbym 'spawned entity', ale na ogół chyba nie da się odwołać :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 11 stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2015 dropped item nie działa? Spróbowałbym 'spawned entity', ale na ogół chyba nie da się odwołać :/Powinien ktos wprowadzic taka mozliwosc do sk ;-; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
RickPlayingPL 130
Mam kod:
czy da sie jakos odwolac do tego itemu inaczej niz loopowanie go?
cos w stylu jak jest w javie
lub jeszcze cos takiego tylko ze w sk
Edytowane przez RickPlayingPLOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi