Skocz do zawartości
  • 0

Wypychanie gracza


Shupi
 Udostępnij

Pytanie

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /wypchnij:    trigger:        distance between player and targeted player is greater than 4:            stop        set {_player} to targeted player        set {_y} to y-location of {_player}        set {x::%{_player}%} to x-location of {_player}        set {z::%{_player}%} to z-location of {_player}        push {_player} upwards at speed 5        wait 1 second        wait 7 ticks        set {_y2} to y-location of {_player}        set {_dif} to difference between {_y2} and {_y}        {_dif} is greater than 4        {_dif} is less than 7        set {stay::%{_player}%} to {_y2}        set {fallGive::%player%} to nowevery 1 second:  loop all players:    {stay::%loop-player%} is set    set {_dif} to difference between {fallGive::%loop-player%} and now    {_dif} is less than 30 seconds:      teleport loop-player to location at({x::%loop-player%}, {stay::%loop-player%}, {z::%loop-player%})    else:      clear {x::%loop-player%}      clear {stay::%loop-player%}      clear {z::%loop-player%}      clear {falling::%loop-player%}      clear {fallGive::%loop-player%}  

Propably da się wydajniej, ale to też powinno działać :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No teraz działa ale nie zatrzymuje po prostu podrzuca do góry gracza i na tym koniec

Prosze ;D

command /wypchnij <player>:	trigger:		push arg 1 upward with speed 1.5		wait 1 second		set {freeze.%arg 1%} to location of arg 1		loop 600 times:			teleport player to {freeze.%player%}			wait 1 tick		
Łatwe, krótkie i trzyma równe 30 sec (1 tick to 0,05 sekundy)

Do tego super dobrze freezuje ;D Sprawdź sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...