Skocz do zawartości

K_A196

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    K_A196

Osiągnięcia K_A196

  1. K_A196

    Kontrola ctrl+v

    http://www.smule.com/p/361172112_118342608 Bez komentarza
  2. Spróbuj to: http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/letterapi/ ;p Nwm czy działa na 1.5.2
  3. Ref ? ;_; @EDIT: DOWNGRADE PirateSK do 0.4.0 pomógł :)
  4. Ehh... Co do sciezek juz wiem... Ale sam efekt mi nie dziala...
  5. command /studnia1: trigger: paste schematic "studnia" at player's locationTaki kod mi nie działa... (Błąd boolean(yes/no)) WG i WE 6.x PirateSK 0.4.1 Emm... i trzeba to jakoś zapisać w folderze? Bo się ścieżki nie podaje... (ja mam w tym od WE)
  6. Nie musze, ale na SkQ mi nie działa nawet jak skopiuje kod z przykładów etc. (Error) Słyszałem że ten projekt jest tam porzucony... Jeżeli nie to prosiłbym o przerobienie mojego kodu na kod działający z innego dodatku :) @Edit: Do zamknięcia... Przestroga na przyszłość - aby tablica działała potrzebny reload ;)
  7. every 10 second: loop all players: if {wioska.ex.%loop-player%} is true: create a new scoreboard "Wioska %loop-player%" set scoreboard of loop-player to "Wioska %loop-player%" create "dummy" objective for board "Wioska %loop-player%" named "Mieszkancy" set objective display slot for objective "Mieszkancy" in board "Wioska %loop-player%" to "sidebar" set objective display name for objective "Mieszkancy" in board "Wioska %loop-player%" to "&e&lMieszkancy" set value of score "Mieszkancy" in board "Wioska %loop-player%" objective "Mieszkancy" to 600Próbowałem też komendą... jkbc zmienną logiczną daje sobie też przez komende i ona na pewno działa... (sprawdzałem sendem)
  8. Tak jak w temacie... Robie cos takiego: create a new scoreboard "Wioska %loop-player%" set scoreboard of loop-player to "Wioska %loop-player%" create "dummy" objective for board "Wioska %loop-player%" named "Mieszkancy" set objective display slot for objective "Mieszkancy" in board "Wioska %loop-player%" to "sidebar" set objective display name for objective "Mieszkancy" in board "Wioska %loop-player%" to "&e&lMieszkancy" set value of score "Mieszkancy" in board "Wioska %loop-player%" objective "Mieszkancy" to 600Ale nie działa... tzn. błędów 0 ale się nie wyświetla ;_;
  9. Nizax... czegoś takiego już próbowałem przed założeniem tematu... "At loop-block is not a direction" Od razu mówie że "set block at location of loop-block to air" też nie działa...
  10. No i w set loop block to air jest error "loop-block cant be set to anything"
  11. Ehh... ZRobiłem taki kod loop blocks: if type of loop-block is TNT: set {_num2} to number of blocks of type TNT set loop-block to airNw czemu on nie dziala... Wywala błąd "loop-block cant be set to anything"
  12. 1. System bedzie dostepny NA ZAWSZE ale tylko dla tych co zaaktualizuja windowsa rok od publikacji. (To taki nowy sposob wdrażania go na rynek) 1.1 Chodzi o pelna wersje. 2. Czekaj na wersje stabilną.
  13. K_A196

    Odzielne eq dla swiatów!

    Hehe... i tu pojawia się problem... Aktulizowane są wszystkie addony oprócz tego ;/ Ten jest na 1.4
  14. K_A196

    Odzielne eq dla swiatów!

    Prosiłbym o napisanie skryptu który: dodaje komende na tepanie się na inny world (korzystajac z MV) oraz podczas przechodzenia miedzy swiatami ma sie zmieniac EQ :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...