
K_A196
Użytkownik-
Ilość zawartości
65 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Nick w MC
K_A196
Osiągnięcia K_A196
-
http://www.smule.com/p/361172112_118342608 Bez komentarza
-
Spróbuj to: http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/letterapi/ ;p Nwm czy działa na 1.5.2
-
Ref ? ;_; @EDIT: DOWNGRADE PirateSK do 0.4.0 pomógł :)
-
Ehh... Co do sciezek juz wiem... Ale sam efekt mi nie dziala...
-
command /studnia1: trigger: paste schematic "studnia" at player's locationTaki kod mi nie działa... (Błąd boolean(yes/no)) WG i WE 6.x PirateSK 0.4.1 Emm... i trzeba to jakoś zapisać w folderze? Bo się ścieżki nie podaje... (ja mam w tym od WE)
-
Nie musze, ale na SkQ mi nie działa nawet jak skopiuje kod z przykładów etc. (Error) Słyszałem że ten projekt jest tam porzucony... Jeżeli nie to prosiłbym o przerobienie mojego kodu na kod działający z innego dodatku :) @Edit: Do zamknięcia... Przestroga na przyszłość - aby tablica działała potrzebny reload ;)
-
every 10 second: loop all players: if {wioska.ex.%loop-player%} is true: create a new scoreboard "Wioska %loop-player%" set scoreboard of loop-player to "Wioska %loop-player%" create "dummy" objective for board "Wioska %loop-player%" named "Mieszkancy" set objective display slot for objective "Mieszkancy" in board "Wioska %loop-player%" to "sidebar" set objective display name for objective "Mieszkancy" in board "Wioska %loop-player%" to "&e&lMieszkancy" set value of score "Mieszkancy" in board "Wioska %loop-player%" objective "Mieszkancy" to 600Próbowałem też komendą... jkbc zmienną logiczną daje sobie też przez komende i ona na pewno działa... (sprawdzałem sendem)
-
Tak jak w temacie... Robie cos takiego: create a new scoreboard "Wioska %loop-player%" set scoreboard of loop-player to "Wioska %loop-player%" create "dummy" objective for board "Wioska %loop-player%" named "Mieszkancy" set objective display slot for objective "Mieszkancy" in board "Wioska %loop-player%" to "sidebar" set objective display name for objective "Mieszkancy" in board "Wioska %loop-player%" to "&e&lMieszkancy" set value of score "Mieszkancy" in board "Wioska %loop-player%" objective "Mieszkancy" to 600Ale nie działa... tzn. błędów 0 ale się nie wyświetla ;_;
-
Nizax... czegoś takiego już próbowałem przed założeniem tematu... "At loop-block is not a direction" Od razu mówie że "set block at location of loop-block to air" też nie działa...
-
No i w set loop block to air jest error "loop-block cant be set to anything"
-
Nie działa...
-
Ehh... ZRobiłem taki kod loop blocks: if type of loop-block is TNT: set {_num2} to number of blocks of type TNT set loop-block to airNw czemu on nie dziala... Wywala błąd "loop-block cant be set to anything"
-
#Aperture zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Win10- aktualizować teraz? Czekać?
-
1. System bedzie dostepny NA ZAWSZE ale tylko dla tych co zaaktualizuja windowsa rok od publikacji. (To taki nowy sposob wdrażania go na rynek) 1.1 Chodzi o pelna wersje. 2. Czekaj na wersje stabilną.
-
K_A196 zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Odzielne eq dla swiatów!
-
Hehe... i tu pojawia się problem... Aktulizowane są wszystkie addony oprócz tego ;/ Ten jest na 1.4
-
Prosiłbym o napisanie skryptu który: dodaje komende na tepanie się na inny world (korzystajac z MV) oraz podczas przechodzenia miedzy swiatami ma sie zmieniac EQ :)