Skocz do zawartości
  • 0

Zapisywanie i przywracanie eq


Nieaktywny

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

W skript plus to działa chyba tak:

- Zapisywanie ekwipunku(wątpię, że się nie pomyliłem, ale można przetestować):

set {inv.%player%} to player's serialized inventory

na jakimś forum słyszałem, że

restore inventory of player to {inv.%player%}

- Dawanie graczowi zapisanego ekwipunku:

restore inventory of player from {inv.%player%}

(Jeżeli źle, to wybacz, ogarnianie skplus bywa trochę problematycznie, kiedy dokumentacja mało mówi)

Robienie tego listami w normalnym skripcie podobno strasznie laguje, chociaż, może są sposoby ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja w zwykłym skrypcie robię to tak:

loop all items in the player's inventory:    add loop-item to {itemki.%player%::*}    remove loop-item from the player

 

Oddawanie:

loop {itemki.%player%::*}:    add loop-value to the player    clear {itemki.%player%::*}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up Kiedys, na innym forum napisałem ten sam temat.

Też była twoja odpowiedz.

Tylko że to poprostu nie działa twój sposób @PatisonPlayGames

@PrzypalonyOmlet Jak będe w domu, to przetestuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

W skript plus to działa chyba tak:

- Zapisywanie ekwipunku(wątpię, że się nie pomyliłem, ale można przetestować):

set {inv.%player%} to player's serialized inventory

na jakimś forum słyszałem, że

restore inventory of player to {inv.%player%}

- Dawanie graczowi zapisanego ekwipunku:

restore inventory of player from {inv.%player%}

(Jeżeli źle, to wybacz, ogarnianie skplus bywa trochę problematycznie, kiedy dokumentacja mało mówi)

Robienie tego listami w normalnym skripcie podobno strasznie laguje, chociaż, może są sposoby ;).

Działa to! Dzięki! Ale jest jeden problem. Że po prostu nie oddaje mi zbroi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up

Wtedy trzeba chyba coś takiego:

- Zapisywanie:

- Dawanie zapisanego:

set {helm.%player%} to "%helmet of player%"set {napiersnik.%player%} to "%chestplate of player%"set {spodnie.%player%} to "%legging of player%"set {buty.%player%} to "%boots of player%"set {inv.%player%} to serialized inventory of player
equip the player with {helm.%player%} parsed as itemequip the player with {napiersnik.%player%} parsed as itemequip the player with {spodnie.%player%} parsed as itemequip the player with {buty.%player%} parsed as itemrestore inventory of player from {inv.%player%}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...