Skocz do zawartości
  • 0

Problem GUI - Wyciąganie itemów


Grex

Pytanie

Hej! Mam oto następujący problem:
Jeżeli mam inventory, i robię cancel event przy on inventory click, to faktycznie nie da się wyciągać itemów. Za wyjątkiem binda drugiej ręki. Gdy nakieruje na item, i kliknę ten bind, to item bez problemu trafia do drugiej ręki gracza, i można z nim robić co się chce. Jak mogę to naprawić?

Przykładowe GUI z tym błędem:

command /tescik [<text>]:
	trigger:
		close player's inventory
		set {_x} to chest inventory with 1 rows named "&c&lTEST"
		loop 1*9 times:
			set slot ((loop-value)-1) of {_x} to gray glass pane named " "
		set slot 4 of {_x} to empty map named "&cTEST" with lore "&7Wyjmiesz ten item?"
		wait 1 tick
		open {_x} to player
on inventory click:
	if player's current inventory's name is "&c&lTEST":
		if clicked inventory is not player's inventory:
			cancel event

Jak to wygląda?
Podgląd błędu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
16 minut temu, Helios1993 napisał:

Dzieje się tak ponieważ jesteś w trybie kreatywnym, w którym client ma wyższy priorytet ekwipunku niż serwer i może go dowolnie modyfikować. W trybie przetrwania będzie to zwykły desync.

Faktycznie tego nie wiedziałem dziękuję zamykam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...