Hej! Mam oto następujący problem:
Jeżeli mam inventory, i robię cancel event przy on inventory click, to faktycznie nie da się wyciągać itemów. Za wyjątkiem binda drugiej ręki. Gdy nakieruje na item, i kliknę ten bind, to item bez problemu trafia do drugiej ręki gracza, i można z nim robić co się chce. Jak mogę to naprawić?
Przykładowe GUI z tym błędem:
command /tescik [<text>]:
trigger:
close player's inventory
set {_x} to chest inventory with 1 rows named "&c&lTEST"
loop 1*9 times:
set slot ((loop-value)-1) of {_x} to gray glass pane named " "
set slot 4 of {_x} to empty map named "&cTEST" with lore "&7Wyjmiesz ten item?"
wait 1 tick
open {_x} to player
on inventory click:
if player's current inventory's name is "&c&lTEST":
if clicked inventory is not player's inventory:
cancel event
Pytanie
Grex 58
Hej! Mam oto następujący problem:
Jeżeli mam inventory, i robię cancel event przy on inventory click, to faktycznie nie da się wyciągać itemów. Za wyjątkiem binda drugiej ręki. Gdy nakieruje na item, i kliknę ten bind, to item bez problemu trafia do drugiej ręki gracza, i można z nim robić co się chce. Jak mogę to naprawić?
Przykładowe GUI z tym błędem:
Jak to wygląda?
Podgląd błędu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi