TremeQ 5 Opublikowano 11 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2022 Efekt na zbroi nie działa tak jak powinien, czyli jak zaloze w jakikolwiek sposob zbroje nie nadaje efektów. Klikam z prawym, lewym i nie nadaje efektu. Jak mam to naprawic. Aby przy kazdym zdjęciu lub załozeniu w kazdy sposboob zabierało lub nadawało efekt. Daje naj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kozaczekkw 16 Opublikowano 16 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2022 (edytowane) W dniu 11.08.2022 o 10:59, TremeQ napisał: Efekt na zbroi nie działa tak jak powinien, czyli jak zaloze w jakikolwiek sposob zbroje nie nadaje efektów. Klikam z prawym, lewym i nie nadaje efektu. Jak mam to naprawic. Aby przy kazdym zdjęciu lub załozeniu w kazdy sposboob zabierało lub nadawało efekt. Daje naj Options: czas: 1 seconds every {@czas}: loop all players: if chestplate of loop-player is leather chestplate with lore "&aJumpboost": apply jump boost 1 to loop-player for {@czas} Edytowane 16 sierpnia 2022 przez Kozaczekkw CoFFeIN04 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TremeQ 5 Opublikowano 26 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2022 chciałbym aby efekt był przyznawany na zawsze aby nie było z nim problemow. Czy jest cos takiego jak "if chestplate of loop-player is NOT leather chestplate with lore "&aJumpboost":" Chodzi mi o zaprzeczenie, wtedy efekt zostałby usuwany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 550 Opublikowano 28 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2022 (edytowane) W dniu 26.08.2022 o 12:39, TremeQ napisał: chciałbym aby efekt był przyznawany na zawsze aby nie było z nim problemow. Czy jest cos takiego jak "if chestplate of loop-player is NOT leather chestplate with lore "&aJumpboost":" Chodzi mi o zaprzeczenie, wtedy efekt zostałby usuwany W twoim przypadku, najlepszy będzie event on equip, jako iż od dłuższego czasu nie bawię się w skript to znalazłem jakiś kod, gdzie pokazane jest jak działa ten event, wystarczy abyś go tylko przerobił pod swoje potrzeby, on armor change: if event-item is zombie head: apply potion of night vision 1 to player for 999 days {lista::*} doesn't contain player add player to {lista::*} else if player has night vision: {lista::*} contains player remove night vision from player remove player from {lista::*} Edytowane 28 sierpnia 2022 przez kerpson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TremeQ 5 Opublikowano 29 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2022 (edytowane) Nadawanie i usuwanie efektu działa. Jednak nie da sie nadac kilku efektów. Czyli buty mają dawać efekt Speed 2 spodnie fire resistance klata odpornosc 2 hełm regeneracje 2 Przy załozeniu jednej czesci efekt działa, przy zalozeniu kolejnej czesci. Czyli mamy buty i spodnie, efekt fire resistenace nie jest dodawny do instniejaceg efektu speeda, tylko ZAMIENIANY, zalezy co załozymy na siebie ostanie. Efekt zamiast działac powiedzmy obok siebie, zamieja sie miejscem usuwajac siebie. Edytowane 29 sierpnia 2022 przez TremeQ Zapomniałem dac zdjecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Intxo 10 Opublikowano 29 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2022 6 godzin temu, TremeQ napisał: Nadawanie i usuwanie efektu działa. Jednak nie da sie nadac kilku efektów. Czyli buty mają dawać efekt Speed 2 spodnie fire resistance klata odpornosc 2 hełm regeneracje 2 Przy załozeniu jednej czesci efekt działa, przy zalozeniu kolejnej czesci. Czyli mamy buty i spodnie, efekt fire resistenace nie jest dodawny do instniejaceg efektu speeda, tylko ZAMIENIANY, zalezy co załozymy na siebie ostanie. Efekt zamiast działac powiedzmy obok siebie, zamieja sie miejscem usuwajac siebie. Podeślij cały kod, będzie łatwiej znaleźć błąx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TremeQ 5 Opublikowano 1 września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 1 września 2022 Proszę @Intxo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanNiedzwiadek 173 Opublikowano 3 września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 września 2022 Wydaje mi się, że nie można zrobić takiego warunku, z więcej niż jedną linijką kodu. {listabuty::*} contains player remove speed from player remove player from {listabuty::*} A tutaj jest to zrobione tak, jak ja sam bym to zaimplementował: Tłumacząc po krótce, najpierw dodaje gracza do zmiennej {players::*}. Ma to na celu uniknąć robienia 'loop all players' bez potrzeby. Funkcja CheckInventory co sekundę sprawdza noszony pancerz i nadaje odpowiedni efekt. (oraz go usuwa jeżeli dokonasz odpowiedniej zmiany w kodzie) Komenda "/cai" dodaje przedmioty do zmiennej, co zalecam ci zrobić, by nie musieć potem po całym kodzie latać i zmieniać nazwy/lore przedmiotu, gdy będziesz chciał zmiany dokonać. Komenda "/getitems" przyznaje nam te przedmioty. Luki20091 i TremeQ 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TremeQ 5 Opublikowano 3 września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 3 września 2022 Dziekuje, działa bez zarzutów, w razie pytan odezwę się. Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ivall 58 Opublikowano 3 września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 września 2022 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
TremeQ 5
Efekt na zbroi nie działa tak jak powinien, czyli jak zaloze w jakikolwiek sposob zbroje nie nadaje efektów.
Klikam z prawym, lewym i nie nadaje efektu.
Jak mam to naprawic.
Aby przy kazdym zdjęciu lub załozeniu w kazdy sposboob zabierało lub nadawało efekt.
Daje naj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi