Skocz do zawartości
  • 0

[Problem] Efekt na zbroi


TremeQ

Pytanie

Efekt na zbroi nie działa tak jak powinien, czyli jak zaloze w jakikolwiek sposob zbroje nie nadaje efektów.

Klikam z prawym, lewym i nie nadaje efektu.

Jak mam to naprawic. 

Aby przy kazdym zdjęciu lub załozeniu w kazdy sposboob zabierało lub nadawało efekt.

 

Daje naj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 11.08.2022 o 10:59, TremeQ napisał:

Efekt na zbroi nie działa tak jak powinien, czyli jak zaloze w jakikolwiek sposob zbroje nie nadaje efektów.

Klikam z prawym, lewym i nie nadaje efektu.

Jak mam to naprawic. 

Aby przy kazdym zdjęciu lub załozeniu w kazdy sposboob zabierało lub nadawało efekt.

 

Daje naj

Options:
	czas: 1 seconds

every {@czas}:
	loop all players:
		if chestplate of loop-player is leather chestplate with lore "&aJumpboost":
			apply jump boost 1 to loop-player for {@czas}
Edytowane przez Kozaczekkw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

chciałbym aby efekt był przyznawany  na zawsze aby nie było z nim problemow.

Czy jest cos takiego jak "if chestplate of loop-player is  NOT leather chestplate with lore "&aJumpboost":"

Chodzi mi o zaprzeczenie, wtedy efekt zostałby usuwany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 26.08.2022 o 12:39, TremeQ napisał:

chciałbym aby efekt był przyznawany  na zawsze aby nie było z nim problemow.

Czy jest cos takiego jak "if chestplate of loop-player is  NOT leather chestplate with lore "&aJumpboost":"

Chodzi mi o zaprzeczenie, wtedy efekt zostałby usuwany

W twoim przypadku, najlepszy będzie event on equip, jako iż od dłuższego czasu nie bawię się w skript to znalazłem jakiś kod, gdzie pokazane jest jak działa ten event, wystarczy abyś go tylko przerobił pod swoje potrzeby,

 

on armor change:
	if event-item is zombie head:
		apply potion of night vision 1 to player for 999 days
		{lista::*} doesn't contain player
		add player to {lista::*}
	else if player has night vision:
		{lista::*} contains player
		remove night vision from player
		remove player from {lista::*}

 

Edytowane przez kerpson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nadawanie i usuwanie efektu działa.

Jednak nie da sie nadac kilku efektów.

Czyli

buty mają dawać efekt Speed 2

spodnie fire resistance

klata odpornosc 2

hełm regeneracje 2

Przy załozeniu jednej czesci efekt działa, przy zalozeniu kolejnej czesci.

Czyli mamy buty i spodnie, efekt fire resistenace nie jest dodawny do instniejaceg efektu speeda, tylko  ZAMIENIANY, zalezy co załozymy na siebie ostanie.

Efekt zamiast działac powiedzmy obok siebie, zamieja sie miejscem usuwajac siebie.

unknown.png

Edytowane przez TremeQ
Zapomniałem dac zdjecia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, TremeQ napisał:

Nadawanie i usuwanie efektu działa.

Jednak nie da sie nadac kilku efektów.

Czyli

buty mają dawać efekt Speed 2

spodnie fire resistance

klata odpornosc 2

hełm regeneracje 2

Przy załozeniu jednej czesci efekt działa, przy zalozeniu kolejnej czesci.

Czyli mamy buty i spodnie, efekt fire resistenace nie jest dodawny do instniejaceg efektu speeda, tylko  ZAMIENIANY, zalezy co załozymy na siebie ostanie.

Efekt zamiast działac powiedzmy obok siebie, zamieja sie miejscem usuwajac siebie.

unknown.png

Podeślij cały kod, będzie łatwiej znaleźć błąx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wydaje mi się, że nie można zrobić takiego warunku, z więcej niż jedną linijką kodu.
 

{listabuty::*} contains player
remove speed from player
remove player from {listabuty::*}

A tutaj jest to zrobione tak, jak ja sam bym to zaimplementował:

Tłumacząc po krótce, najpierw dodaje gracza do zmiennej {players::*}.
Ma to na celu uniknąć robienia 'loop all players' bez potrzeby.

Funkcja CheckInventory co sekundę sprawdza noszony pancerz i nadaje odpowiedni efekt. (oraz go usuwa jeżeli dokonasz odpowiedniej zmiany w kodzie)

Komenda "/cai" dodaje przedmioty do zmiennej, co zalecam ci zrobić, by nie musieć potem po całym kodzie latać i zmieniać nazwy/lore przedmiotu, gdy będziesz chciał zmiany dokonać.
Komenda "/getitems" przyznaje nam te przedmioty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...