Skocz do zawartości
  • 0

Blokada brush na spawnie


Mateusz_Ch

Pytanie

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on leftclick:
	clicked item is stone or gravel or dirt or andesite or diorite or diamond ore or gold ore or iron ore or coal ore or granite or netherrack or grass block or cobblestone or sand or sandstone
	name of player's tool is "{@3x3}"
	set {_1} and {_2} to block at location of event-block
	add 1 to x-loc of {_1}
	add 0 to y-loc of {_1}
	add 1 to z-loc of {_1}
	remove 1 from x-loc of {_2} 
	remove 1 from y-loc of {_2}
	remove 1 from z-loc of {_2}
	loop blocks within {_1} and {_2}:
		loop-block is not bedrock
		"%region at loop-block%" doesn't contain "spawn"
		break loop-block naturally

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

edit dzk

 

Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:
on leftclick:
	clicked item is stone or gravel or dirt or andesite or diorite or diamond ore or gold ore or iron ore or coal ore or granite or netherrack or grass block or cobblestone or sand or sandstone
	name of player's tool is "{@3x3}"
	set {_1} and {_2} to block at location of event-block
	add 1 to x-loc of {_1}
	add 0 to y-loc of {_1}
	add 1 to z-loc of {_1}
	remove 1 from x-loc of {_2} 
	remove 1 from y-loc of {_2}
	remove 1 from z-loc of {_2}
	loop blocks within {_1} and {_2}:
		loop-block is not bedrock
		"%region at loop-block%" doesn't contain "spawn"
		break loop-block naturally

 

a wiesz co mogę zrobić zeby te brushe sie nie stakowały?

command /cashblock [<text>] [<player>] [<text>]:
    trigger:
        if player has permissions "brush.op":
            if arg 1 is "brush":
                if arg 2 is set:
                    if arg 3 is not set:
                        send "&7» &cPoprawna komenda to /cashbrush daj <nick> 1/2/3/4"
                    if arg 3 is "1":
                        give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@3x3}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" to arg 2
                        send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!"
                    if arg 3 is "2":
                        give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@4x4}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" to arg 2
                        send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!"
                    if arg 3 is "3":
                        give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@5x5}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" to arg 2
                        send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!"
                    if arg 3 is "4":
                        give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@prem}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" and "{@opis6}" to arg 2
                        send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!"
Glicz

Łączę posty, wstawiam kod w code.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, aduuusek55 napisał:

edit dzk

 

a wiesz co mogę zrobić zeby te brushe sie nie stakowały?

command /cashblock [<text>] [<player>] [<text>]:
    trigger:
        if player has permissions "brush.op":
            if arg 1 is "brush":
                if arg 2 is set:
                    if arg 3 is not set:
                        send "&7» &cPoprawna komenda to /cashbrush daj <nick> 1/2/3/4"
                    if arg 3 is "1":
                        give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@3x3}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" to arg 2
                        send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!"
                    if arg 3 is "2":
                        give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@4x4}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" to arg 2
                        send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!"
                    if arg 3 is "3":
                        give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@5x5}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" to arg 2
                        send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!"
                    if arg 3 is "4":
                        give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@prem}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" and "{@opis6}" to arg 2
                        send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!"

wydaje mi się że to byś musiał zrobić nbt, lub w lore zrobić coś typu ID? że każdy brush ma na dole lore np. &8#6839 poprzez losowanie i dodaje go do listy, i drugiego takiego ID nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...