Mateusz_Ch 0 Opublikowano 15 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2022 Siemka! Mam swój serwer typu cashblock i mamy na nim brushe. Problemem jest to, że nawet jak zabezpiecze spawn worldguardem to brushem i tak mozna go zniszczyć! Potrzebuje pomocy na szybko pliska!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1967 Opublikowano 15 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2022 Zrób blokade usuwania bloków na regionie spawn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mateusz_Ch 0 Opublikowano 15 czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2022 wytłumaczysz jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Aksolotl 19 Opublikowano 15 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2022 plugin/skrypt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mateusz_Ch 0 Opublikowano 15 czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2022 skrypt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Aksolotl 19 Opublikowano 16 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2022 pytam o kod lub o plugin CoFFeIN04 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 695 Opublikowano 16 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2022 Musisz to ustawić w pluginie / skrypcie na te brushe - inaczej nie da rady, jeśli to skrypt to podaj jego kod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 aduuusek55 0 Opublikowano 8 października 2022 Udostępnij Opublikowano 8 października 2022 W dniu 16.06.2022 o 15:43, CoFFeIN04 napisał: Musisz to ustawić w pluginie / skrypcie na te brushe - inaczej nie da rady, jeśli to skrypt to podaj jego kod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 695 Opublikowano 8 października 2022 Udostępnij Opublikowano 8 października 2022 on leftclick: clicked item is stone or gravel or dirt or andesite or diorite or diamond ore or gold ore or iron ore or coal ore or granite or netherrack or grass block or cobblestone or sand or sandstone name of player's tool is "{@3x3}" set {_1} and {_2} to block at location of event-block add 1 to x-loc of {_1} add 0 to y-loc of {_1} add 1 to z-loc of {_1} remove 1 from x-loc of {_2} remove 1 from y-loc of {_2} remove 1 from z-loc of {_2} loop blocks within {_1} and {_2}: loop-block is not bedrock "%region at loop-block%" doesn't contain "spawn" break loop-block naturally Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 aduuusek55 0 Opublikowano 8 października 2022 Udostępnij Opublikowano 8 października 2022 edit dzk Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał: on leftclick: clicked item is stone or gravel or dirt or andesite or diorite or diamond ore or gold ore or iron ore or coal ore or granite or netherrack or grass block or cobblestone or sand or sandstone name of player's tool is "{@3x3}" set {_1} and {_2} to block at location of event-block add 1 to x-loc of {_1} add 0 to y-loc of {_1} add 1 to z-loc of {_1} remove 1 from x-loc of {_2} remove 1 from y-loc of {_2} remove 1 from z-loc of {_2} loop blocks within {_1} and {_2}: loop-block is not bedrock "%region at loop-block%" doesn't contain "spawn" break loop-block naturally a wiesz co mogę zrobić zeby te brushe sie nie stakowały? command /cashblock [<text>] [<player>] [<text>]: trigger: if player has permissions "brush.op": if arg 1 is "brush": if arg 2 is set: if arg 3 is not set: send "&7» &cPoprawna komenda to /cashbrush daj <nick> 1/2/3/4" if arg 3 is "1": give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@3x3}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" to arg 2 send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!" if arg 3 is "2": give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@4x4}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" to arg 2 send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!" if arg 3 is "3": give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@5x5}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" to arg 2 send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!" if arg 3 is "4": give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@prem}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" and "{@opis6}" to arg 2 send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!" Łączę posty, wstawiam kod w code. Notatka dodana przez Glicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 naujan 73 Opublikowano 8 października 2022 Udostępnij Opublikowano 8 października 2022 Godzinę temu, aduuusek55 napisał: edit dzk a wiesz co mogę zrobić zeby te brushe sie nie stakowały? command /cashblock [<text>] [<player>] [<text>]: trigger: if player has permissions "brush.op": if arg 1 is "brush": if arg 2 is set: if arg 3 is not set: send "&7» &cPoprawna komenda to /cashbrush daj <nick> 1/2/3/4" if arg 3 is "1": give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@3x3}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" to arg 2 send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!" if arg 3 is "2": give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@4x4}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" to arg 2 send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!" if arg 3 is "3": give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@5x5}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" to arg 2 send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!" if arg 3 is "4": give 1 blaze rod of unbreaking 50 named "{@prem}" with lore " " and "{@opis}" and "{@opis2}" and " " and "{@opis3}" and "{@opis4}" and "{@opis5}" and "{@opis6}" to arg 2 send "&7» &aDodano Brusha dla %arg 2%!" wydaje mi się że to byś musiał zrobić nbt, lub w lore zrobić coś typu ID? że każdy brush ma na dole lore np. &8#6839 poprzez losowanie i dodaje go do listy, i drugiego takiego ID nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Mateusz_Ch 0
Siemka! Mam swój serwer typu cashblock i mamy na nim brushe. Problemem jest to, że nawet jak zabezpiecze spawn worldguardem to brushem i tak mozna go zniszczyć! Potrzebuje pomocy na szybko pliska!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.