Delivetator 6 Opublikowano 10 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 czerwca 2022 (edytowane) Witam, Dzisiaj przychodzę do was z pewnym skryptem. Skrypt ten to jest nic innego jak advancedban, tylko że w skrypcie. 1. Informacje: - Skrypt jest w wersji beta, - Skrypt nie jest skończony, - Skrypt jest robiony na czysto, - Będą poprawki skrypu i więcej wersji. - NALEGAM O PRZECZYTANIE PUNKTU "|------- Informacje od autora i regulamin skryptu -------|" 2. Skrypt: Sam w sobie skrypt ma takie same komendy, jak plugin AdvancedBan, czyli: - wyciszanie: mute, tempmute, unmute - banowanie: ban, tempban, unban, banlist - historia: historia, history - wyrzucanie: kick - ostrzezenia: warn, tempwarn, unwarn Aktualnie tylko tyle, więcej będzie w następnych wersjach. 3. Wersje i update: 1. Alpha - początkowy kod (posiada niewiele błędów) 2. Beta - poprawione błędy (komenda '/warn' będzie w następnej wersji PROSZĘ CZEKAĆ!) 3. 1.0 - dorobiona komenda '/warn'; poprawiona banlista i banowanie 4. Dodatki: - SkQuery - skRayFall - WolfSk/WolvSk/WildSkript |------- Informacje od autora i regulamin skryptu -------| 1. Zakaz podszywania się 2. Skrypt nie jest skończony, więc proszę nie hatować 3. Poproszę pomysły, co zmienić/dodać/usunąć Edytowane 23 czerwca 2022 przez Delivetator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 550 Opublikowano 14 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2022 1. Dlaczego przy komendzie info argumentem może być gracz offline, ale jednak przy zapytaniasz sprawdzasz czy ten gracz jest online? if arg 1 is set: if arg 1 is online: Dodatkowo brak formatowania czasu w postaci daty lub pozostałego czasu. No i ogólnie nie taki advencedbans xd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delivetator 6 Opublikowano 14 czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2022 (edytowane) 24 minuty temu, kerpson napisał: 1. Dlaczego przy komendzie info argumentem może być gracz offline, ale jednak przy zapytaniasz sprawdzasz czy ten gracz jest online? if arg 1 is set: if arg 1 is online: Dodatkowo brak formatowania czasu w postaci daty lub pozostałego czasu. No i ogólnie nie taki advencedbans xd 1. Dlatego, żeby później zrobić else i jeśli gracz poda gracza offline wyświetli się mu na chacie, że gracz jest offline Poza tym czytaj CAŁY opis, tego co napisałem. Sktypt nie jest skończony. Skrypt jest w wersji aplha. Edytowane 14 czerwca 2022 przez Delivetator Glicz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 550 Opublikowano 14 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2022 Więc po co wypuszczać niedokończony skrypt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aksolotl 19 Opublikowano 16 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lie_pan1 52 Opublikowano 16 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2022 Naprawiłem błędy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aksolotl 19 Opublikowano 16 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2022 1 godzinę temu, lie_pan1 napisał: Naprawiłem błędy nie tak szybko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lie_pan1 52 Opublikowano 16 czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 czerwca 2022 sproboj zamiast loop-player dać loop player Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delivetator 6 Opublikowano 21 czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 czerwca 2022 Umiecie czytać ze zrozumieniem? Skrypt nie jest skończony, więc proszę czekać! Jakoś nie jasno napisane? W dniu 16.06.2022 o 10:04, lie_pan1 napisał: Naprawiłem błędy I nalegam o usunięcie tego z code.skript.pl. Naprawię błędy w najbliższym czasie! CoFFeIN04 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delivetator 6 Opublikowano 24 czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2022 (edytowane) @update Witam, zostały wprowadzone dwie wersje. Jedna (Beta) przedwczoraj i druga (1.0) wczoraj można je zobaczyć i skorzystać z wersji 1.0. Edytowane 24 czerwca 2022 przez Delivetator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knugi 785 Opublikowano 1 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 lipca 2022 W dniu 10.06.2022 o 11:27, Delivetator napisał: 3. Poproszę pomysły, co zmienić/dodać/usunąć Usuń cały skrypt ------------------------------ Możesz dodać opcję wyłączenia broadcast (Nie każdy lubi jak co chwilę coś spamuje na chacie: Spoiler if arg 1 is set: if {mute.status::%arg 1%} is false: set {mute.status::%arg 1%} to true set {mute.who::%arg 1%} to "%sender%" set {mute.when::%arg 1%} to "%now%" broadcast "" broadcast "&8&m-------------&1&lWYCISZENIE&8&m-------------" broadcast "" broadcast "&8» &7Gracz &e%arg 1% został wyciszony." broadcast "&8» &7Powod: &e%{mute.reason::%arg 1%}%" broadcast "&8» &7Administrator: &e%{mute.who::%arg 1%}%" broadcast "" broadcast "&8&m-------------&1&lWYCISZENIE&8&m-------------" broadcast "" A zwłaszcza w konsoli. Robisz skrypt dla grupy odbiorców to dodaj możliwości konfiguracji w prosty sposób. Spoiler kick player due to "&8&m----------&6&lTwoj&r&lSerwer&8&m---------- Dla laika nawet by się nie chciało tego szukać w kodzie. I wisienka na torcie. every 1 second: loop {tempban.waiting::*}: if {tempban.time::%loop-value%} > 0: remove 1 from {tempban.time::%loop-value%} if {tempban.time::%loop-value%} is 0: set {tempban.status::%loop-value%} to false remove loop-value from {banlist} remove 1 from {bans} remove loop-value from {tempban.waiting::*} delete {tempban.reason::%loop-value%} delete {tempban.who::%loop-value%} delete {tempban.time::%loop-value%} loop {tempwarn.waiting::*}: if {tempwarn.time::%loop-value%} > 0: remove 1 from {tempwarn.time::%loop-value%} if {tempwarn.time::%loop-value%} is 0: set {tempwarn.status::%loop-value%} to false remove loop-value from {tempwarn.waiting::*} delete {tempwarn.reason::%loop-value%} delete {tempwarn.who::%loop-value%} delete {tempwarn.time::%loop-value%} Odliczania czasu tak nie robimy w przypadku banów. Załóżmy dałeś mi bana na jeden dzień. Następny dzień serwer jest wyłączony z nieznanych powodów. Za dwa dni próbuję się połączyć za dwa dni i dalej mam bana :whatever: Do tego polecam używać expressionu difference between %time% and %time% is larger than/smaller than. Obczaj sobie to I jeszcze znalazłem taką ciekawostkę. W tym skrypcie można mieć ujemne warny variables: {warn::%player%} = 0 Na początku ustawiasz warny wszystkich graczy na 0 (są ustawione) command /unwarn [<offlineplayer>]: [...] trigger: if arg 1 is set: if {warn::%arg 1%} is set: remove 1 from {warn::%arg 1%} A następnie przy zdjęciu warna sprawdzasz czy tylko jest to ustawione. Załóżmy mam 0 warnów, wpisujesz komendę /unwarn knugi i nagle mam -1 xD I najlepsze jest odniesienie od tego warunku: send "&cTen gracz nie posiada zadnego warna!" Na pewno? Dużo pracy przed Tobą by zniwelować usterki. A nawet całego kodu dokładnie nie obejrzałem. Szifter, Glicz i Aksolotl 1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delivetator 6 Opublikowano 2 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2022 (edytowane) 19 godzin temu, knugi napisał: Dużo pracy przed Tobą by zniwelować usterki. A nawet całego kodu dokładnie nie obejrzałem. Napisałeś piękne kazanie, ale ja się nie będę rozpisywał. Za niedługo postaram się kolejną wersję. 1. Warny są naprawione 2. Jeśli chodzi o bany jak wyłączysz serwer to wszystko działa, że przestaje liczyć czas od zbamowania (tak mi się wydaje (jeszcze to sprawdzę)) 3. Jeśli chodzi o mute i te inne (broadcast) mam zamiar zrobić to w sposób taki, że graczowi wyciszonemu będzie wysyłało, że został wyciszony, a adminowi, że wyciszył gracza. 4. Jeśli chodzi o usunięcie całego skryptu nie zrobię tego, ponieważ jestem zbyt daleko, aby się poddać. Owszem mógłbym to zrobić, ale wtedy nie byłoby go tutaj, tylko bym robił dla siebie, więc wolę iść dalej 5. Dzięki za to co napisałeś, bo dużo mi pomogłeś. Poprawki planowane do 2 tygodni, bo nie man czasu za bardzo. Przepraszam, że odpisałem od tyłu, ale myślę, że obczaisz. Pozdrawiam. Edytowane 2 lipca 2022 przez Delivetator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aksolotl 19 Opublikowano 1 października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 października 2022 gracz ma być światem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delivetator 6 Opublikowano 29 października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 29 października 2022 W dniu 1.10.2022 o 09:25, Aksolotl napisał: gracz ma być światem testowałem na wersji 1.17.*, nowszych wersji nie ruszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMarmo321 50 Opublikowano 28 grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2022 W dniu 29.10.2022 o 16:13, Delivetator napisał: gracz ma być światem Zmien na send action bar "tekst" to loop-player for {tempmute.time::%loop-player%} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeZetYT 11 Opublikowano 17 sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2024 kropki w zmiennych są. UŻYWAMY PODWÓJNYCH DWUKROPKÓW! z resztą jak skrypt jest niedokończony to na UJ go publikować xD lepiej dokończyć dopracować aby był lepszy i przydatniejszy. knugi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.