Skocz do zawartości
  • 0

lokalizacja bloku


Milagors2
 Udostępnij

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 godziny temu, Shooterowy napisał:
command /ustaw:
	trigger:
		set {blok} to location of targeted block
command /zmien:
	trigger:
		set block at {blok} to diamond block

 

jesli chce zeby było wiecej niz 1 blok zamieniony to co musze dodac do kodu wpisalem {blok::*} ale wciaz 1 blok tylko jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 23.04.2022 o 01:11, Milagors2 napisał:

jesli chce zeby było wiecej niz 1 blok zamieniony to co musze dodac do kodu wpisalem {blok::*} ale wciaz 1 blok tylko jest

Zamiast ustawiać (set) zmienną na daną wartość, dodaj (add) tą wartość do tej zmiennej, oczywiście do tej zmiennej grupowej - {blok::*}. Jak? Dokumentacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, CoFFeIN04 napisał:

Zamiast ustawiać (set) zmienną na daną wartość, dodaj (add) tą wartość do tej zmiennej, oczywiście do tej zmiennej grupowej - {blok::*}. Jak? Dokumentacja

command /ustaw:
    trigger:
        add {blok::*} to location of targeted block

command /zmien:
    trigger:
        set block at {blok} to emerald block

hmm raczej nie wyszlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Milagors2 napisał:
command /ustaw:
    trigger:
        add {blok::*} to location of targeted block

command /zmien:
    trigger:
        set block at {blok} to emerald block

hmm raczej nie wyszlo

 

 

command /dodaj:  
	trigger:        
		add location of targeted block to {bloki::*}

command /zmien:   
	trigger:        
		loop {bloki::*}:           
			set block at loop-value to emerald block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Medyk324 napisał:

 

 

command /dodaj:  
	trigger:        
		add location of targeted block to {bloki::*}

command /zmien:   
	trigger:        
		loop {bloki::*}:           
			set block at loop-value to emerald block

 

a w jaki sposob moge blok ktory dodalem usunac na zawsze. ps. nie chodzi mi o taką regułke:

command /usun:
    trigger:
        loop {bloki::*}:
            delete block at loop-value 

 

 

2 godziny temu, Medyk324 napisał:

 

 

command /dodaj:  
	trigger:        
		add location of targeted block to {bloki::*}

command /zmien:   
	trigger:        
		loop {bloki::*}:           
			set block at loop-value to emerald block

 

np aby usunąc taki blok i zeby sie nie pojawil nigdy to trzeba stac na nim czy cos

Glicz

Łączę posty.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
41 minut temu, Medyk324 napisał:
command /usun:    
    trigger:      
        remove location of targeted block from {bloki::*}

Usuwa ten blok na który patrzysz.

okey jeszcze takie pytanie, bo cos przestalo mi dzialac, gdy juz mam te bloki to chcialbym aby na okreslonym swiecie (swiat1), gdy uderze w blok lewym pojawia mi sie napis na chat "swiat1" i dodaje 1 pkt do zmiennej np. {zmienna::kolo)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, Milagors2 napisał:

okey jeszcze takie pytanie, bo cos przestalo mi dzialac, gdy juz mam te bloki to chcialbym aby na okreslonym swiecie (swiat1), gdy uderze w blok lewym pojawia mi sie napis na chat "swiat1" i dodaje 1 pkt do zmiennej np. {zmienna::kolo)

 


Teraz mnie zagiąłeś  bo szczerze nie wiem.

spróbuj

 

on left click on dirt:
	if player is in world "swiat1":
	    {bloki::*} contains location of event-block:
		    #dalsza część kodu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, Medyk324 napisał:


Teraz mnie zagiąłeś  bo szczerze nie wiem.

spróbuj

 

on left click on dirt:
	if player is in world "swiat1":
	    {bloki::*} contains location of event-block:
		    #dalsza część kodu

 

dobra ogarnolem tylko jest problem taki ze blok w zmiennej {bloki::*} mial swoja zmienna tzn. Jak np blok w zmiennej {bloki::*} na okreslona wartosc np 10 i gdy uderze 5 razy w pierwszy blok to nie chce aby 2 blok co stoi obok pokazywal mi zmienna bloku co stoi bok (tego ktorego za pierwszym razem uderzylem 5 razy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Milagors2 napisał:

dobra ogarnolem tylko jest problem taki ze blok w zmiennej {bloki::*} mial swoja zmienna tzn. Jak np blok w zmiennej {bloki::*} na okreslona wartosc np 10 i gdy uderze 5 razy w pierwszy blok to nie chce aby 2 blok co stoi obok pokazywal mi zmienna bloku co stoi bok (tego ktorego za pierwszym razem uderzylem 5 razy)

W takim razie event-block zamien na targeted block

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Medyk324 napisał:

W takim razie event-block zamien na targeted block

wytlumacze to najbardziej jak potrafie. Mam Emerald blok ktory ma zmienna ktora okresla nie wiem np. naladowanie / moc/zdrowie, obok niego stoi 2 Emerald blok ktory jest na identycznej zmiennej zbudowany, ale gdy uderze pierwszy emerald blok np. 6 razy to chcialbym aby ten 2 Emerlad blok co jest obok mial maksymalna wartosc poniewaz nie zostal uderzony przez gracza przypuszczajac ze maksymalna wartosc tego jest ustawiona jako 10.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Milagors2 napisał:

wytlumacze to najbardziej jak potrafie. Mam Emerald blok ktory ma zmienna ktora okresla nie wiem np. naladowanie / moc/zdrowie, obok niego stoi 2 Emerald blok ktory jest na identycznej zmiennej zbudowany, ale gdy uderze pierwszy emerald blok np. 6 razy to chcialbym aby ten 2 Emerlad blok co jest obok mial maksymalna wartosc poniewaz nie zostal uderzony przez gracza przypuszczajac ze maksymalna wartosc tego jest ustawiona jako 10.  

Daj mi czas do 21

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, Milagors2 napisał:

wytlumacze to najbardziej jak potrafie. Mam Emerald blok ktory ma zmienna ktora okresla nie wiem np. naladowanie / moc/zdrowie, obok niego stoi 2 Emerald blok ktory jest na identycznej zmiennej zbudowany, ale gdy uderze pierwszy emerald blok np. 6 razy to chcialbym aby ten 2 Emerlad blok co jest obok mial maksymalna wartosc poniewaz nie zostal uderzony przez gracza przypuszczajac ze maksymalna wartosc tego jest ustawiona jako 10.  

command /dodaj:  
	trigger:        
		add location of targeted block to {bloki::*}
		set {bloki::zycie::%targeted block%} to 10

command /zmien:   
	trigger:        
		loop {bloki::*}:           
			set block at loop-value to emerald block
			
on left click on emerald block:
	if player is in world "world":
		{bloki::*} contains location of target block:
			remove 1 from {bloki::zycie::%targeted block%}
			send "%{bloki::zycie::%targeted block%}%" to player
			{bloki::zycie::%targeted block%} = 0:
				set {bloki::zycie::%targeted block%} to 10

To

 

			send "%{bloki::zycie::%targeted block%}%" to player
			{bloki::zycie::%targeted block%} = 0:
				set {bloki::zycie::%targeted block%} to 10


Zamień na to co ma się dziać. To jest tylko przykład mój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
39 minut temu, Medyk324 napisał:
command /dodaj:  
	trigger:        
		add location of targeted block to {bloki::*}
		set {bloki::zycie::%targeted block%} to 10

command /zmien:   
	trigger:        
		loop {bloki::*}:           
			set block at loop-value to emerald block
			
on left click on emerald block:
	if player is in world "world":
		{bloki::*} contains location of target block:
			remove 1 from {bloki::zycie::%targeted block%}
			send "%{bloki::zycie::%targeted block%}%" to player
			{bloki::zycie::%targeted block%} = 0:
				set {bloki::zycie::%targeted block%} to 10

To

 

			send "%{bloki::zycie::%targeted block%}%" to player
			{bloki::zycie::%targeted block%} = 0:
				set {bloki::zycie::%targeted block%} to 10


Zamień na to co ma się dziać. To jest tylko przykład mój

na 1.17.1 udalo mi sie osiągnac moj cel ale na wersji 1.8.8 nie dziala kod w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...