Problem polega na tym, że zamyka "minigre" po kliknięciu w jeden blok, pomimo że są jeszcze inne "przeszkody", które trzeba kliknąć i nie wiem dlaczego, próbowałem wielu rozwiązań, ale jakoś nie idzie, więc proszę o pomoc.
Generalny zamysł jest taki, że gracz musi usunąć wszytskie przeszkody ze swojej trasy i wtedy zamyka mu gui (dalszy ciąg kody z zamykaniem gui i odpowiednia wiadomością mam, chodzi mi tylko o to klikanie w "przeszkody"). Przykładowy wygląd gui w liknu niżej, bloki ustawiane są losowo.
if name of player's current inventory is "&4Usun Przeszkody":
cancel event
type of clicked item is oak log or cobblestone or oak wood plank or stone:
if {_accept::*} is false:
set {_cl} to clicked slot
set player's current inventory's slot {_cl} to rail named "&6Tor"
set {_i} to 0
loop 45 times:
set {_itemnaslot} to slot "%{_i}%" parsed as integer of player's current inventory
if {_itemnaslot} is orange glass pane or rail:
set {_accept::%{_i}%} to true
else:
set {_accept::%{_i}%} to false
add 1 to {_i}
Pytanie
Thedestroyer 0
Witam,
Problem polega na tym, że zamyka "minigre" po kliknięciu w jeden blok, pomimo że są jeszcze inne "przeszkody", które trzeba kliknąć i nie wiem dlaczego, próbowałem wielu rozwiązań, ale jakoś nie idzie, więc proszę o pomoc.
Generalny zamysł jest taki, że gracz musi usunąć wszytskie przeszkody ze swojej trasy i wtedy zamyka mu gui (dalszy ciąg kody z zamykaniem gui i odpowiednia wiadomością mam, chodzi mi tylko o to klikanie w "przeszkody"). Przykładowy wygląd gui w liknu niżej, bloki ustawiane są losowo.
https://imgur.com/a/xaEB6IJ <--- link do wyglądu GUI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi