PEPQ65 49 Opublikowano 17 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2014 Czy da się usunąć gracza ze zmiennej? posiadam takie coś: add arg 2 {cos.cos::*} - to działą a jak mamremove arg 2 {cos.cos::*} - a to nie działa jakieś propozycje co zrobić? I jeszcze jedno. Czy da sie zrobic jeżeli gracz jest w tej zmiennej {cos.cos::*} to jezeli wyjdzie to wykonuje sie jakas akcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 17 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2014 usuwanueremove arg 2 from {cos.cos::*}sprawdzanie i wykonywanie{cos.cos::*} contains arg 2: send "jestes w zmiennej"else: send "nope :("{cos.cos::*} doesn't contains arg 2: send "nie jestes" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrPatryk07 45 Opublikowano 17 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2014 A jak aby zaznaczyc tych graczy w zmiennej i teleportowac gdzies Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PEPQ65 49 Opublikowano 17 grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2014 loop-player {cos::*} mam nadzieje ze tak jak zle to zmienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 17 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2014 loop {kupapupa::*} parsed as player:Odwołujesz się tym loop-players Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PEPQ65 49 Opublikowano 17 grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 grudnia 2014 (edytowane) up A jezeli np chce by gracze w tej zmiennej zostali teleportowani do np {lobby.spawn} ?? z tego co u gory podales nic nie rozumiem wytlumacz mi nardziej Edytowane 17 grudnia 2014 przez PEPQ65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 18 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 grudnia 2014 teleport loop-value to {lobby.spawn} Sorka, wyżej się machnąłem, ma być loop-value. loop {kupapupa::*} parsed asplayer: to zapętli listę zmiennych "kupakupa" przekonwertowaną na graczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 18 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 grudnia 2014 Kryxkan czemu ci robi jakieś dziwne entery w połowie linijki? Już kilka razy tak miałeś. loop {kupapupa::*}: teleport loop-value to {spawn.lobby} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PEPQ65 49 Opublikowano 20 grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2014 @up nie działa mi to mam taki kod:on quit: {cheater.sprawdzany::*} contains player: broadcast "&9%player% &cwylogowal sie podczas sprawdzania!" execute console command "banip %player%" execute console command "broadcast jest" loop {cheater.sprawdzany::*}: ban loop-value execute console command "broadcast test"loopuje graczy ktorzy sa w zmiennej i banuje i powinnien wyskoczyc tekst test i nie ma oraz mam z contains player co tez nie dziala mozecie mi cos podac? ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
PEPQ65 49
Czy da się usunąć gracza ze zmiennej? posiadam takie coś:
add arg 2 {cos.cos::*} - to działą a jak mam
remove arg 2 {cos.cos::*} - a to nie działa jakieś propozycje co zrobić?
I jeszcze jedno. Czy da sie zrobic jeżeli gracz jest w tej zmiennej {cos.cos::*} to jezeli wyjdzie to wykonuje sie jakas akcja?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi