Skocz do zawartości
  • 0

Dlaczego arg-1 jest <none> ?


Skiuel
 Udostępnij

Pytanie

command /example <string>:
	trigger:
		open virtual chest inventory with size 1 named "example" to player
		format gui slot 1 of player with feather named "example" to run:
			send "Przykład %arg-1%"
			close player's inventory

po wpisaniu 

/example jakisTekst

daje

Przykład <none>

Czemu nagle arg-1 jest nie zdefiniowane? Powyżej format " gui slot 1 of player with feather named "example" to run " arg-1 jest zdefiniowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
12 godzin temu, Karol123123123 napisał:

zrób
 


command /example [<text>]:	
	if arg-1 is set:
		dalsza część kodu
	else:
		send "&cPodaj argument!" to player

 

Ale argument jak najbardziej jest podany. Da się go normalnie zobaczyć do linii " format  gui slot 1 of player with feather named "example" to run " potem arg nagle jest <none>

Glicz

Poprawiam formatowanie na ciemnym motywie.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:

Spróbuj to zapisać do jakiejś zmiennej i dopiero,

nie lepiej korzystać z GUI ze zwykłego Skripta?

Tego też próbowałem.
Ale w gui ze zwykłego skripta to z tego co widziałem trzeba tworzyć osobną komendę którą dopiero to gui uruchomi. A wolałbym mieć to wszystko w jednej komendzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeżeli dobrze zrozumiałem twoje pytanie to może to zadziała...

command /example [<text>]:	
	trigger:
        set {_liczba} to arg 1 parsed as integer
        if {_liczba} is set:
		    #dalszy kod
        else:
            send "&cPodaj argument!" to player

Jeżeli będzie całkowicie źle to się gniejniewajcie bo dopiero zaczynam.

 

Edytowane przez FraZ
Zbugowala mi się apka na tel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
42 minuty temu, FraZ napisał:

Jeżeli dobrze zrozumiałem twoje pytanie to może to zadziała...

command /example [<text>]:	
	trigger:
        set {_liczba} to arg 1 parsed as integer
        if {_liczba} is set:
		    #dalszy kod
        else:
            send "&cPodaj argument!" to player

Jeżeli będzie całkowicie źle to się gniejniewajcie bo dopiero zaczynam.

 

Mordo pisałem chłopkowi wyżej że argument jak najbardziej jest podany i działa powyżej danej linii. Po co więc to sprawdzać? Ale dzięki, że poświęciłeś swój czas na moje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...