jndooo 9 Opublikowano 15 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 marca 2021 zmniejszenie dropu z moba wersja 1.16.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 16 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2021 zmniejszenie tzn? w jaki sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jndooo 9 Opublikowano 16 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 marca 2021 16 godzin temu, CoFFeIN04 napisał: zmniejszenie tzn? w jaki sposób z dropu np iron golemu nie leciało do 5 iron tylko maks od 0-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 16 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2021 on death: victim is not a player loop drops: chance of 50%: remove loop-item from drops coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jndooo 9 Opublikowano 16 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 marca 2021 1 minutę temu, CoFFeIN04 napisał: on death: victim is not a player loop drops: chance of 50%: remove loop-item from drops coś takiego? hmm teraz jest 50% szansy na drop a wole by leciało zawsze od 0-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 16 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2021 leci 1 - 5 teraz, 50% szans to będzie 0 - 2 (może 3) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jndooo 9 Opublikowano 16 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 marca 2021 Teraz, CoFFeIN04 napisał: leci 1 - 5 teraz, 50% szans to będzie 0 - 2 (może 3) a jak by zrobic by czyscilo drop i by wypadalo dawalo od 0-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 16 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2021 no niby można ale czy podany skrypt nie działa tak samo? on death: victim is not a player set {_} to random element out of drops delete drops drop (random integer between 0 and 2) of {_} at victim nie wiem czy to zadziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jndooo 9 Opublikowano 16 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 marca 2021 Teraz, CoFFeIN04 napisał: no niby można ale czy podany skrypt nie działa tak samo? on death: victim is not a player set {_} to random element out of drops delete drops drop (random integer between 0 and 2) of {_} at victim nie wiem czy to zadziała a jak dodac by tyczyło się to danego moba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 16 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2021 if victim is zombie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jndooo 9 Opublikowano 16 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 marca 2021 Teraz, CoFFeIN04 napisał: if victim is zombie: dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 246 Opublikowano 16 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
jndooo 9
zmniejszenie dropu z moba wersja 1.16.4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi