Skocz do zawartości
  • 1

Skrypt - auto odświeżanie GUI


DeepesT
 Udostępnij

Pytanie

Witam czy może ktoś mi pomóc bo ja sobie nie radze z tym próbowałem już ok 30 min na kilka sposobów ale no nie mogę :( o to skrypt:

 

Mój problem polega na tym iż nie mogę poradzić sobie z auto odswierzaniem gui daje taki przykład: zakupiłem se efekt szybkość i chciałbym aby odrazu wykryło iż mam ten efekt i odrazu zmieniło item w tym slocie a nie dopiero po zamknięciu i ponownym otworzeniu gui. Podziękowania dla moich braci za Pomoc :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, DeepesT napisał:

Witam czy może ktoś mi pomóc bo ja sobie nie radze z tym próbowałem już ok 30 min na kilka sposobów ale no nie mogę :( o to skrypt:

 

Mój problem polega na tym iż nie mogę poradzić sobie z auto odswierzaniem gui daje taki przykład: zakupiłem se efekt szybkość i chciałbym aby odrazu wykryło iż mam ten efekt i odrazu zmieniło item w tym slocie a nie dopiero po zamknięciu i ponownym otworzeniu gui. Podziękowania dla moich braci za Pomoc :) 

Dodaj to do skryptu:
 

on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&cefekty :)":
		cancel event
		if clicked-slot is 10:
			set player's current inventory's slot 10 to 1 sugar named "&cSzybkosc &fI&8:" with lore "" 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 13.03.2021 o 09:25, DeepesT napisał:

Witam czy może ktoś mi pomóc bo ja sobie nie radze z tym próbowałem już ok 30 min na kilka sposobów ale no nie mogę :( o to skrypt:

 

Mój problem polega na tym iż nie mogę poradzić sobie z auto odswierzaniem gui daje taki przykład: zakupiłem se efekt szybkość i chciałbym aby odrazu wykryło iż mam ten efekt i odrazu zmieniło item w tym slocie a nie dopiero po zamknięciu i ponownym otworzeniu gui. Podziękowania dla moich braci za Pomoc :) 

command /efekty:
    trigger:
        open chest with 5 rows named "&cefekty :)" to player 
        if player has speed:
            set player's current inventory's slot 10 to 1 sugar named "&cSzybkosc &fI&8:" with lore "" 
        else:
            set player's current inventory's slot 10 to 1 sugar named "&bSzybkosc &fI&8:" with lore "" 
# Tu fragment glitchtrap ( przerobiony )
on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&cefekty :)":
		cancel event
		if clicked-slot is 10:
			close player's inventory
			execute player command "/efekty"
Edytowane przez Trokuszek_PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 28.03.2021 o 03:52, Trokuszek_PL napisał:

command /efekty:     trigger:         open chest with 5 rows named "&cefekty :)" to player          if player has speed:             set player's current inventory's slot 10 to 1 sugar named "&cSzybkosc &fI&8:" with lore ""          else:             set player's current inventory's slot 10 to 1 sugar named "&bSzybkosc &fI&8:" with lore ""  # Tu fragment glitchtrap ( przerobiony ) on inventory click: if name of player's current inventory is "&cefekty :)": cancel event if clicked-slot is 10: close player's inventory execute player command "/efekty"

Dodatkowo lepiej dodac do tego wait [tick] tick poniewaz usuwa to bugi.

Kod powinienen wtedy wyglądać tak:

command /efekty:
    trigger:
        wait 1 tick
        open chest with 5 rows named "&cefekty :)" to player 
        if player has speed:
            set player's current inventory's slot 10 to 1 sugar named "&cSzybkosc &fI&8:" with lore "" 
        else:
            set player's current inventory's slot 10 to 1 sugar named "&bSzybkosc &fI&8:" with lore "" 
# Tu fragment glitchtrap ( przerobiony )
on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&cefekty :)":
		cancel event
		if clicked-slot is 10:
			close player's inventory
			execute player command "/efekty"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&cefekty :)":
		cancel event
		#if clicked-slot is 10:   #chyba nawet to nie jest potrzebne..
			set {_a} to item amount of clicked slot #lub item bo nie pamiętam
			set {_b} to clicked slot
			set {_c} to type of clicked slot
			set {_d} to name of clicked slot
			set {_e} lore of clicked slot
			set player's current inventory's slot {_A} to {_B} {_C} named "%{_D}%" with lore "%{_E}%" 

i to można zastosować wszędzie. Będzie to odświerzało item po naciśnięciu go...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...