Majeex 0 Opublikowano 11 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2021 Siemka, tak jak w tytule - Mógłby ktoś zrobić tak, że po śmierci wypada 50% itemków w ekwipunku, a reszta wraca do gracza? dzk z gory za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 11 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2021 (edytowane) on death of player: loop drops: chance of 50%: add loop-value to player remove loop-value from drops Edytowane 11 marca 2021 przez bludis Karol123123123 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Majeex 0 Opublikowano 12 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 marca 2021 (edytowane) Nie działa, wypada 50% itemków, ale pozostałe itemki nie wracają do gracza i znikaja poprostu ;/ EDIT: errorow zadnych nie ma Edytowane 12 marca 2021 przez Majeex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 12 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 marca 2021 Robiłem coś podobnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 12 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 marca 2021 (edytowane) on death of player: loop drops: chance of 50%: add loop-value to {drops::%player%::*} remove loop-value from drops on respawn: if {drops::%player%::*} is not set: stop wait 1 second loop {drops::%player%::*}: give loop-value to player delete {drops::%player%::*} w takim wypadku powinno dzialac, ale mozesz przetestowac Edytowane 12 marca 2021 przez bludis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Majeex 0 Opublikowano 26 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 marca 2021 W dniu 12.03.2021 o 12:00, bludis napisał: on death of player: loop drops: chance of 50%: add loop-value to {drops::%player%::*} remove loop-value from drops on respawn: if {drops::%player%::*} is not set: stop wait 1 second loop {drops::%player%::*}: give loop-value to player delete {drops::%player%::*} w takim wypadku powinno dzialac, ale mozesz przetestowac Działa! dziękuje bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 246 Opublikowano 26 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Majeex 0
Siemka, tak jak w tytule - Mógłby ktoś zrobić tak, że po śmierci wypada 50% itemków w ekwipunku, a reszta wraca do gracza? dzk z gory za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi