Skocz do zawartości
  • 0

Wypadanie połowy itemków po śmierci, a reszta zostaje w ekwipunku.


Majeex
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death of player:
	loop drops:
		chance of 50%:
			add loop-value to {drops::%player%::*}
			remove loop-value from drops

on respawn:
	if {drops::%player%::*} is not set:
		stop
	wait 1 second
	loop {drops::%player%::*}:
		give loop-value to player
	delete {drops::%player%::*}

w takim wypadku powinno dzialac, ale mozesz przetestowac

Edytowane przez bludis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 12.03.2021 o 12:00, bludis napisał:
on death of player:
	loop drops:
		chance of 50%:
			add loop-value to {drops::%player%::*}
			remove loop-value from drops

on respawn:
	if {drops::%player%::*} is not set:
		stop
	wait 1 second
	loop {drops::%player%::*}:
		give loop-value to player
	delete {drops::%player%::*}

w takim wypadku powinno dzialac, ale mozesz przetestowac

Działa! dziękuje bardzo <3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...