Skocz do zawartości
  • 0

Particle linia


ErrorTV420

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
33 minuty temu, ErrorTV420 napisał:

Witam chciałbym aby ktoś napisał efekt w skDragon na lecącą wiązkę particli "spell" o kolorze RGB: 75, 0, 133 do target entity.

A po uderzeniu go tą wiązką aby się pojawił efekt fioletowej fajerwerki typu star.

Proszę, skrypt nietestowany.

command /test:
	trigger:
		targeted entity is set
		drawLine particle spell, RGB 75, 0, 133, center player, target targeted entity, id "targetedEntity %player%", visibleRange 50
		launch star coloured purple at targeted entity with duration 0.01
		wait 1 second
		stopEffect "targetedEntity %player%"

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 godzin temu, Kormic napisał:

Proszę, skrypt nietestowany.



command /test:
	trigger:
		targeted entity is set
		drawLine particle spell, RGB 75, 0, 133, center player, target targeted entity, id "targetedEntity %player%", visibleRange 50
		launch star coloured purple at targeted entity with duration 0.01
		wait 1 second
		stopEffect "targetedEntity %player%"

 

Fajerwerki działają  ale linia się nie pokazuje, nie ma błędów

Edytowane przez ErrorTV420
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 19.02.2021 o 01:57, Kormic napisał:

Proszę, skrypt nietestowany.


command /test:
	trigger:
		targeted entity is set
		drawLine particle spell, RGB 75, 0, 133, center player, target targeted entity, id "targetedEntity %player%", visibleRange 50
		launch star coloured purple at targeted entity with duration 0.01
		wait 1 second
		stopEffect "targetedEntity %player%"

 

Trochę przerobiłem i działa ale linia na samym dole gracza jak można to podnieśc na środek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

A jak ty to przerobiłeś?

Poza tym pokaż jak to działa, bo nie rozumiem nic z twojego opisu.

drawLine particle redstone, RGB 75, 0, 133, center player, target location of targeted entity, id "MPR_NSNEL.%player%", visibleRange 50

 

po prostu linia jest od nóg gracza do nóg targetu, a ja chcę żeby była na środku gracza do środka targetu5a21eb255da4f.png

Chce wyżej tą linie

Edytowane przez ErrorTV420
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, ErrorTV420 napisał:

drawLine particle redstone, RGB 75, 0, 133, center player, target location of targeted entity, id "MPR_NSNEL.%player%", visibleRange 50

 

po prostu linia jest od nóg gracza do nóg targetu, a ja chcę żeby była na środku gracza do środka targetu

Proszę.

command /test:
	trigger:
		targeted entity is set
		drawLine particle spell, RGB 75, 0, 133, center head location of player, target head location of targeted entity, id "targetedEntity %player%", visibleRange 50
		launch star coloured purple at targeted entity with duration 0.01
		wait 1 second
		stopEffect "targetedEntity %player%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

  

37 minut temu, Kormic napisał:

A gdzie kod?

Muszę wiedzieć jak to wstawiłeś.

 

problem rozwiązany zmieniłem if target is witch

na if "%target entity" contains "witch"

tylko ostatnie pytanko czy można tą linie dać lekko w prawo od głowy gracza?

Edytowane przez ErrorTV420
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
31 minut temu, ErrorTV420 napisał:

wcześniej jeszcze mam dużo kodu

Zrób to w ten sposób.

if target entity of player is set:
	if distance between player and target entity is less than 26:
		play sound "entity.firework.blast" at targeted entity with pitch 1 volume 10
		drawLine particle redstone, RGB 75, 0, 133, center head location of player, target head location of targeted entity, id "MPR_SL.%player%", density 100, visibleRange 50
		drawHalo particle "redstone", RGB 255, 157, 0, center target entity, id "MPR_H.%player%", rainbowMode false, solid true, density 100, visibleRange 50
		if targeted entity is a witch:
			set {_n} to 35
			- Tu jeszcze dodaje pewne liczby do zmiennej -
			damage targeted entity by {_n}
		wait 0.3 second
		stopEffect "MPR_SL.%player%"
		stopEffect "MPR_H.%player%"

 

31 minut temu, ErrorTV420 napisał:

i jeszcze nie dałoby tej lini przesunąć lekko w prawo od głowy?

Pewnie dałoby się, ale to jest masa niepotrzebnej roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, ErrorTV420 napisał:

draw 2200 heart particle at player with direction horizontal and speed 1, offset 6, 0, 6

tutaj nie wiem co robie źle ale nie chce działać

Nie wiem co ty próbujesz w ogóle zrobić oraz za pomocą jakiego dodatku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, Kormic napisał:

Nie wiem co ty próbujesz w ogóle zrobić oraz za pomocą jakiego dodatku.

skDragon, to:

draw %number% %particlename% particle[s] at %objects% with direction %vector% and speed %number%[, offset %-number%, %-number%, %-number%][, id %-string%][, visible[ ]to %-players%][, visible[ ]range %-number%][, [pulse][ ]delay %-number%][, keep[ ][for] %-timespan%]

chciałem to zrobić tak:

show 2000 "heart" particles at location of player for player offset by 6, 0, 6

ale zbyt długo się wczytuje skrypt

Edytowane przez ErrorTV420
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...