ErrorTV420 0 Opublikowano 19 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2021 Witam chciałbym aby ktoś napisał efekt w skDragon na lecącą wiązkę particli "spell" o kolorze RGB: 75, 0, 133 do target entity. A po uderzeniu go tą wiązką aby się pojawił efekt fioletowej fajerwerki typu star. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1928 Opublikowano 19 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2021 (edytowane) 33 minuty temu, ErrorTV420 napisał: Witam chciałbym aby ktoś napisał efekt w skDragon na lecącą wiązkę particli "spell" o kolorze RGB: 75, 0, 133 do target entity. A po uderzeniu go tą wiązką aby się pojawił efekt fioletowej fajerwerki typu star. Proszę, skrypt nietestowany. command /test: trigger: targeted entity is set drawLine particle spell, RGB 75, 0, 133, center player, target targeted entity, id "targetedEntity %player%", visibleRange 50 launch star coloured purple at targeted entity with duration 0.01 wait 1 second stopEffect "targetedEntity %player%" Edytowane 19 lutego 2021 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 246 Opublikowano 19 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2021 Ten temat został przeniesiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ErrorTV420 0 Opublikowano 19 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 lutego 2021 (edytowane) 17 godzin temu, Kormic napisał: Proszę, skrypt nietestowany. command /test: trigger: targeted entity is set drawLine particle spell, RGB 75, 0, 133, center player, target targeted entity, id "targetedEntity %player%", visibleRange 50 launch star coloured purple at targeted entity with duration 0.01 wait 1 second stopEffect "targetedEntity %player%" Fajerwerki działają ale linia się nie pokazuje, nie ma błędów Edytowane 19 lutego 2021 przez ErrorTV420 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ErrorTV420 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 W dniu 19.02.2021 o 01:57, Kormic napisał: Proszę, skrypt nietestowany. command /test: trigger: targeted entity is set drawLine particle spell, RGB 75, 0, 133, center player, target targeted entity, id "targetedEntity %player%", visibleRange 50 launch star coloured purple at targeted entity with duration 0.01 wait 1 second stopEffect "targetedEntity %player%" Trochę przerobiłem i działa ale linia na samym dole gracza jak można to podnieśc na środek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1928 Opublikowano 20 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 1 minutę temu, ErrorTV420 napisał: Trochę przerobiłem i działa ale linia na samym dole gracza jak można to podnieśc na środek? A jak ty to przerobiłeś? Poza tym pokaż jak to działa, bo nie rozumiem nic z twojego opisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ErrorTV420 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 (edytowane) 3 minuty temu, Kormic napisał: A jak ty to przerobiłeś? Poza tym pokaż jak to działa, bo nie rozumiem nic z twojego opisu. drawLine particle redstone, RGB 75, 0, 133, center player, target location of targeted entity, id "MPR_NSNEL.%player%", visibleRange 50 po prostu linia jest od nóg gracza do nóg targetu, a ja chcę żeby była na środku gracza do środka targetu Chce wyżej tą linie Edytowane 20 lutego 2021 przez ErrorTV420 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1928 Opublikowano 20 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 5 minut temu, ErrorTV420 napisał: drawLine particle redstone, RGB 75, 0, 133, center player, target location of targeted entity, id "MPR_NSNEL.%player%", visibleRange 50 po prostu linia jest od nóg gracza do nóg targetu, a ja chcę żeby była na środku gracza do środka targetu Proszę. command /test: trigger: targeted entity is set drawLine particle spell, RGB 75, 0, 133, center head location of player, target head location of targeted entity, id "targetedEntity %player%", visibleRange 50 launch star coloured purple at targeted entity with duration 0.01 wait 1 second stopEffect "targetedEntity %player%" ErrorTV420 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ErrorTV420 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 set {test} to 35 damage target entity by {test} a to dla czego mi może nie działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1928 Opublikowano 20 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 7 minut temu, ErrorTV420 napisał: set {test} to 35 damage target entity by {test} a to dla czego mi może nie działać? A gdzie kod? Muszę wiedzieć jak to wstawiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ErrorTV420 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 (edytowane) . Edytowane 20 lutego 2021 przez ErrorTV420 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ErrorTV420 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 (edytowane) 37 minut temu, Kormic napisał: A gdzie kod? Muszę wiedzieć jak to wstawiłeś. problem rozwiązany zmieniłem if target is witch na if "%target entity" contains "witch" tylko ostatnie pytanko czy można tą linie dać lekko w prawo od głowy gracza? Edytowane 20 lutego 2021 przez ErrorTV420 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Kormic 1928 Opublikowano 20 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 31 minut temu, ErrorTV420 napisał: wcześniej jeszcze mam dużo kodu Zrób to w ten sposób. if target entity of player is set: if distance between player and target entity is less than 26: play sound "entity.firework.blast" at targeted entity with pitch 1 volume 10 drawLine particle redstone, RGB 75, 0, 133, center head location of player, target head location of targeted entity, id "MPR_SL.%player%", density 100, visibleRange 50 drawHalo particle "redstone", RGB 255, 157, 0, center target entity, id "MPR_H.%player%", rainbowMode false, solid true, density 100, visibleRange 50 if targeted entity is a witch: set {_n} to 35 - Tu jeszcze dodaje pewne liczby do zmiennej - damage targeted entity by {_n} wait 0.3 second stopEffect "MPR_SL.%player%" stopEffect "MPR_H.%player%" 31 minut temu, ErrorTV420 napisał: i jeszcze nie dałoby tej lini przesunąć lekko w prawo od głowy? Pewnie dałoby się, ale to jest masa niepotrzebnej roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ErrorTV420 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 A takie coś można w skDragon zbrobić albo coś podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Kormic 1928 Opublikowano 20 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 4 minuty temu, ErrorTV420 napisał: A takie coś można w skDragon zbrobić albo coś podobnego? Tak. Tworzysz spiralę o małej gęstości (density). Misio12320 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ErrorTV420 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 ale ta spirala będzie na około mnie a nie tam gdzie patrzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1928 Opublikowano 20 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 32 minuty temu, ErrorTV420 napisał: ale ta spirala będzie na około mnie a nie tam gdzie patrzę Otóż nie. Możesz tam ustawić rotację particle. Zobacz jak wygląda składnia efektu. Misio12320 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ErrorTV420 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 draw 2200 heart particle at player with direction horizontal and speed 1, offset 6, 0, 6 tutaj nie wiem co robie źle ale nie chce działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1928 Opublikowano 20 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 1 minutę temu, ErrorTV420 napisał: draw 2200 heart particle at player with direction horizontal and speed 1, offset 6, 0, 6 tutaj nie wiem co robie źle ale nie chce działać Nie wiem co ty próbujesz w ogóle zrobić oraz za pomocą jakiego dodatku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ErrorTV420 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 (edytowane) 7 minut temu, Kormic napisał: Nie wiem co ty próbujesz w ogóle zrobić oraz za pomocą jakiego dodatku. skDragon, to: draw %number% %particlename% particle[s] at %objects% with direction %vector% and speed %number%[, offset %-number%, %-number%, %-number%][, id %-string%][, visible[ ]to %-players%][, visible[ ]range %-number%][, [pulse][ ]delay %-number%][, keep[ ][for] %-timespan%] chciałem to zrobić tak: show 2000 "heart" particles at location of player for player offset by 6, 0, 6 ale zbyt długo się wczytuje skrypt Edytowane 20 lutego 2021 przez ErrorTV420 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ErrorTV420 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 drawSpircle 100 redstone particle rotating at location of target entity with id "test", 1 point, density 5, radius 8 and speed 0.5 zrobiłem coś takiego ale nie ma spirali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ErrorTV420 0
Witam chciałbym aby ktoś napisał efekt w skDragon na lecącą wiązkę particli "spell" o kolorze RGB: 75, 0, 133 do target entity.
A po uderzeniu go tą wiązką aby się pojawił efekt fioletowej fajerwerki typu star.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
32 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.