Skocz do zawartości
  • 0

Action bar


Rico123098

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 minuty temu, Rico123098 napisał:

Wie ktoś jak zrobić gdy jestem w regjoonie spawn to cały czas mi wysyła jesteś na spawn nie 1 sekunde cały czas

 

W periodicalu 'every 2 seconds' zapętl wszystkich graczy, sprawdź czy region w miejscu gracza ("%region at loop-player%") to "nazwa_regionu" i jeżeli tak, wysyłasz action bar do loop-playera.

1 minutę temu, CoFFeIN04 napisał:

Możesz poszukać w dokumentacji https://docs.skunity.com/syntax/search/action bar

Możesz  tez zrobić po wejściu w ten region pętle while i sprawdzać czy gracz nadal tam jest ;D

Gówniane rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Funek1337 napisał:

every 2 seconds:	
	loop all players:	
		if region at location of loop-player is "region":
			set action bar of loop-player to "&aZnajdujesz sie na terenie spawna!"

 

1. Dziękujęmy serdecznie za gotowy kod. Autor na pewno wiele z niego wyciągnie i się nauczy samodzielności. Ten kod na 100% go nie rozleniwi.

2. To nie zadziała.

3. Nie podałeś wymaganych dodatków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

użyj eventu on region enter

i użyj pętli while z warunkiem player is in region "spawn" i na końcu daj wait second

no i wyświetlaj action bar Skriptem

on region enter:

petla:

while player is in region "spawn":

action bar 

send action bar "Hello player!" to player 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, xAxee napisał:

użyj eventu on region enter

i użyj pętli while z warunkiem player is in region "spawn" i na końcu daj wait second

no i wyświetlaj action bar Skriptem


on region enter:

petla:


while player is in region "spawn":

action bar 


send action bar "Hello player!" to player 

 

Tak samo jak wyżej, gówniane rozwiązanie.

Jak gracz będzie wychodził i wchodził do regionu, narobi masę pętli 'while'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Kormic napisał:

Tak samo jak wyżej, gówniane rozwiązanie.

Jak gracz będzie wychodził i wchodził do regionu, narobi masę pętli 'while'.

jeżeli będzie spamował wchodzeniem i wychodzeniem to zrobi sie kilka pętli ale będą się usuwać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, xAxee napisał:

jeżeli będzie spamował wchodzeniem i wychodzeniem to zrobi sie kilka pętli ale będą się usuwać 

Tego już nie możesz być pewien. Może wejść kilkanaście razy do regionu w ciągu powiedzmy tej jednej sekundy, a i tak zdąży przed sprawdzaniem warunku przez pętlę 'while'.

Może później stać w regionie i będzie dostawał masę action barów.

Dlatego też jeżeli już chcemy zrobić to w ten sposób, należy zrobić coś na kształt systemu liczącego te pętle. Oczywiście będzie z tym dużo roboty, dlatego też już bardziej preferuję moje rozwiązanie.

Oczywiście wolę rozwiązania, które nie są synchronicznie wykonywane, ale zaimplementowanie go tutaj jest trudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...