Nefiu 2 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 Siemka, jak połączyć skripta z MySql ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Kormic 1 824 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 3 minuty temu, Nefiu napisał: Siemka, jak połączyć skripta z MySql ?? Poprzez jakiś dodatek albo API. Co do pierwszego - może to być skript-db lub SkQuery. Co do drugiego - zobacz sobie takie API od ProxEQ Gamingowego, znajdziesz na tym forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Nefiu 2 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 (edytowane) 50 minut temu, Kormic napisał: Poprzez jakiś dodatek albo API. Co do pierwszego - może to być skript-db lub SkQuery. Co do drugiego - zobacz sobie takie API od ProxEQ Gamingowego, znajdziesz na tym forum. API wywala błąd: Connection refused (Connection refused) [0;31;1m #1: [0;33;1mLINE [0;32;1m-2[0;33;1m in FILE [0;33;22mPlainSocketImpl.java[0;33;1m ([0;37;22mjava.net.PlainSocketImpl[0;33;1m.[0;36;1msocketConnect[0;33;1m) [0;31;1m #2: [0;33;1mLINE [0;32;1m350[0;33;1m in FILE [0;33;22mAbstractPlainSocketImpl.java[0;33;1m ([0;37;22mjava.net.AbstractPlainSocketImpl[0;33;1m.[0;36;1mdoConnect[0;33;1m) [0;31;1m #3: [0;33;1mLINE [0;32;1m206[0;33;1m in FILE [0;33;22mAbstractPlainSocketImpl.java[0;33;1m ([0;37;22mjava.net.AbstractPlainSocketImpl[0;33;1m.[0;36;1mconnectToAddress[0;33;1m) [0;31;1m #4: [0;33;1mLINE [0;32;1m188[0;33;1m in FILE [0;33;22mAbstractPlainSocketImpl.java[0;33;1m ([0;37;22mjava.net.AbstractPlainSocketImpl[0;33;1m.[0;36;1mconnect[0;33;1m) [0;31;1m #5: [0;33;1mLINE [0;32;1m392[0;33;1m in FILE [0;33;22mSocksSocketImpl.java[0;33;1m ([0;37;22mjava.net.SocksSocketImpl[0;33;1m.[0;36;1mconnect[0;33;1m) [0;31;1m #6: [0;33;1mLINE [0;32;1m607[0;33;1m in FILE [0;33;22mSocket.java[0;33;1m ([0;37;22mjava.net.Socket[0;33;1m.[0;36;1mconnect[0;33;1m) [0;31;1m #7: [0;33;1mLINE [0;32;1m211[0;33;1m in FILE [0;33;22mStandardSocketFactory.java[0;33;1m ([0;37;22mcom.mysql.jdbc.StandardSocketFactory[0;33;1m.[0;36;1mconnect[0;33;1m) [0;31;1m #8: [0;33;1mLINE [0;32;1m300[0;33;1m in FILE [0;33;22mMysqlIO.java[0;33;1m ([0;37;22mcom.mysql.jdbc.MysqlIO[0;33;1m.[0;36;1m<init>[0;33;1m) [0;31;1m #9: [0;33;1mLINE [0;32;1m2186[0;33;1m in FILE [0;33;22mConnectionImpl.java[0;33;1m ([0;37;22mcom.mysql.jdbc.ConnectionImpl[0;33;1m.[0;36;1mcoreConnect[0;33;1m) [0;31;1m #10: [0;33;1mLINE [0;32;1m2035[0;33;1m in FILE [0;33;22mConnectionImpl.java[0;33;1m ([0;37;22mcom.mysql.jdbc.ConnectionImpl[0;33;1m.[0;36;1mconnectWithRetries[0;33;1m) [0;31;1m #11: [0;33;1mLINE [0;32;1m2019[0;33;1m in FILE [0;33;22mConnectionImpl.java[0;33;1m ([0;37;22mcom.mysql.jdbc.ConnectionImpl[0;33;1m.[0;36;1mcreateNewIO[0;33;1m) [0;31;1m #12: [0;33;1mLINE [0;32;1m776[0;33;1m in FILE [0;33;22mConnectionImpl.java[0;33;1m ([0;37;22mcom.mysql.jdbc.ConnectionImpl[0;33;1m.[0;36;1m<init>[0;33;1m) [0;31;1m #13: [0;33;1mLINE [0;32;1m47[0;33;1m in FILE [0;33;22mJDBC4Connection.java[0;33;1m ([0;37;22mcom.mysql.jdbc.JDBC4Connection[0;33;1m.[0;36;1m<init>[0;33;1m) [0;31;1m #14: [0;33;1mLINE [0;32;1m-2[0;33;1m in FILE [0;33;22mNativeConstructorAccessorImpl.java[0;33;1m ([0;37;22msun.reflect.NativeConstructorAccessorImpl[0;33;1m.[0;36;1mnewInstance0[0;33;1m) [0;31;1m #15: [0;33;1mLINE [0;32;1m62[0;33;1m in FILE [0;33;22mNativeConstructorAccessorImpl.java[0;33;1m ([0;37;22msun.reflect.NativeConstructorAccessorImpl[0;33;1m.[0;36;1mnewInstance[0;33;1m) [0;31;1m #16: [0;33;1mLINE [0;32;1m45[0;33;1m in FILE [0;33;22mDelegatingConstructorAccessorImpl.java[0;33;1m ([0;37;22msun.reflect.DelegatingConstructorAccessorImpl[0;33;1m.[0;36;1mnewInstance[0;33;1m) [0;31;1m #17: [0;33;1mLINE [0;32;1m423[0;33;1m in FILE [0;33;22mConstructor.java[0;33;1m ([0;37;22mjava.lang.reflect.Constructor[0;33;1m.[0;36;1mnewInstance[0;33;1m) [0;31;1m #18: [0;33;1mLINE [0;32;1m425[0;33;1m in FILE [0;33;22mUtil.java[0;33;1m ([0;37;22mcom.mysql.jdbc.Util[0;33;1m.[0;36;1mhandleNewInstance[0;33;1m) [0;31;1m #19: [0;33;1mLINE [0;32;1m386[0;33;1m in FILE [0;33;22mConnectionImpl.java[0;33;1m ([0;37;22mcom.mysql.jdbc.ConnectionImpl[0;33;1m.[0;36;1mgetInstance[0;33;1m) [0;31;1m #20: [0;33;1mLINE [0;32;1m330[0;33;1m in FILE [0;33;22mNonRegisteringDriver.java[0;33;1m ([0;37;22mcom.mysql.jdbc.NonRegisteringDriver[0;33;1m.[0;36;1mconnect[0;33;1m) [0;31;1m #21: [0;33;1mLINE [0;32;1m664[0;33;1m in FILE [0;33;22mDriverManager.java[0;33;1m ([0;37;22mjava.sql.DriverManager[0;33;1m.[0;36;1mgetConnection[0;33;1m) [0;31;1m #22: [0;33;1mLINE [0;32;1m247[0;33;1m in FILE [0;33;22mDriverManager.java[0;33;1m ([0;37;22mjava.sql.DriverManager[0;33;1m.[0;36;1mgetConnection[0;33;1m) [0;31;1m #23: [0;33;1mLINE [0;32;1m153[0;33;1m in FILE [0;33;22mMySQLDatabase.java[0;33;1m ([0;37;22mgyurix.mysql.MySQLDatabase[0;33;1m.[0;36;1mopenConnection[0;33;1m) [0;31;1m #24: [0;33;1mLINE [0;32;1m82[0;33;1m in FILE [0;33;22mCustomCommandMap.java[0;33;1m ([0;37;22mgyurix.commands.CustomCommandMap[0;33;1m.[0;36;1mdispatch[0;33;1m)[m [16:53:56] [Server thread/INFO]: [0;31;22m[SQLSK] [0;31;1mDatabase error (Host:LocalHost)[m [16:53:56] [Server thread/ERROR]: [Skript] The get handler for '[sqlsk ]mysql ([database|data base|db]) with [data] %string%' did not return. [16:53:56] [Server thread/INFO]: [0;31;22m[SQLSK] [0;31;1mDatabase error (Host:<none>)[m [16:53:56] [Server thread/ERROR]: [Skript] The get handler for '[sqlsk ]mysql %object% query %string% and get [string] %string%' did not return. Edytowane 30 stycznia 2021 przez Michix Wstawiam błąd w code. Notatka dodana przez Glicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Gooldzik 8 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 Database error (Host:<none>) Podałeś dane do logowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Nefiu 2 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 (edytowane) 1 minutę temu, Gooldzik napisał: Database error (Host:<none>) Podałeś dane do logowania? Tak set {db} to mysql database with data "LocalHost;test;root;12345" Edytowane 30 stycznia 2021 przez Nefiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-5 Minecraft misiek Mkio 0 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 Rozumiem jeszcze pliki yaml lub json, ale łączenie się do bazy danych przy uzyciu skripta jest poprostu bezsensem. Bo ani nie możesz żadnej optymalizacji zrobić ani nic, bo raczej te metody są ograniczone. oskarus2011 i xMuffionex 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Nefiu 2 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 2 minuty temu, Minecraft misiek Mkio napisał: Rozumiem jeszcze pliki yaml lub json, ale łączenie się do bazy danych przy uzyciu skripta jest poprostu bezsensem. Bo ani nie możesz żadnej optymalizacji zrobić ani nic, bo raczej te metody są ograniczone. jak jesteś taki mądry to w jaki sposób zrobisz komunikacje np. pomiędzy dwoma serwerami połączonymi Bungeecord Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Nefiu 2 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 5 minut temu, Minecraft misiek Mkio napisał: Bungeecord? To coś jeszcze istnieje? tak istnieje. a czego innego byś niby użył ? a i po za tym nie odpowiedziałeś na moje pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Minecraft misiek Mkio 0 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 4 minuty temu, Nefiu napisał: jak jesteś taki mądry to w jaki sposób zrobisz komunikacje np. pomiędzy dwoma serwerami połączonymi Bungeecord Ponadto wiesz, żaden szanujący się serwer nie opierałby się na skripcie... Skriptem możesz co najwyżej ukrywanie graczy zrobić, albo coś prostego co ma max 10 linijek. W javie masz coś takiego jak obiektowe programowanie, gdzie skript raczej ci tego nie umożliwia i ciężko jest tam cokolwiek zrobić. Tym bardziej że wiele rzeczy polega na np dziedziczeniu tych metod. Czy chociażby frameworki. Glicz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nefiu 2 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 12 minut temu, Minecraft misiek Mkio napisał: Bungeecord? To coś jeszcze istnieje? tak istnieje. a czego innego byś niby użył ? a i po za tym nie odpowiedziałeś na moje pytanie 12 minut temu, Minecraft misiek Mkio napisał: Bungeecord? To coś jeszcze istnieje? Łączę posty. Notatka dodana przez Glicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Minecraft misiek Mkio 0 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 7 minut temu, Nefiu napisał: jak jesteś taki mądry to w jaki sposób zrobisz komunikacje np. pomiędzy dwoma serwerami połączonymi Bungeecord Sprecyzuj to bardziej, w jakim sensie komunikacje? Baza danych jest czymś osobnym, gdzie jedynie wykonujesz pewne połączenie. 1 minutę temu, Nefiu napisał: tak istnieje. a czego innego byś niby użył ? a i po za tym nie odpowiedziałeś na moje pytanie Jeśli chcesz korzystać z proxy, to użyj np Velocity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nefiu 2 Opublikowano 30 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 9 minut temu, Minecraft misiek Mkio napisał: Bungeecord? To coś jeszcze istnieje? tak istnieje. a czego innego byś niby użył ? a i po za tym nie odpowiedziałeś na moje pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Gooldzik 8 Opublikowano 30 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2021 4 godziny temu, Nefiu napisał: tak istnieje. a czego innego byś niby użył ? a i po za tym nie odpowiedziałeś na moje pytanie Bungeecord jest starym silnkiem. Waterfall i Velocity są o wiele bardziej zoptymalizowane. Jak nie przez SQL, to poczytaj o network variables z dodatku Skallett. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 oskarus2011 7 Opublikowano 8 kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 kwietnia 2021 W dniu 30.01.2021 o 18:19, Minecraft misiek Mkio napisał: Rozumiem jeszcze pliki yaml lub json, ale łączenie się do bazy danych przy uzyciu skripta jest poprostu bezsensem. Bo ani nie możesz żadnej optymalizacji zrobić ani nic, bo raczej te metody są ograniczone. Wait what?! Może ktoś che zrobić na kilka serwerów, np. można zrobic system party bez Skungee na bungee cordzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Nefiu 2
Siemka,
jak połączyć skripta z MySql ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.