Skocz do zawartości
  • 0

Wartość danego kierunku direction


Khamirum

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, Khamirum napisał:

Jak pobrać z tego direction pojedyńczą wartość odległości east?

Parse'ujesz direction na stringa i splitujesz na " and ", po czym bierzesz pierwszy element z listy, która przechowuje tego splitowanego stringa.

set {_t::*} to ("%direction from player to {twojaZmienna}%") split at " and "
send "%{_t::1}%"

Jeżeli potrzebujesz jako direction, możesz sobie parse'ować z powrotem na direction.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Parse'ujesz direction na stringa i splitujesz na " and ", po czym bierzesz pierwszy element z listy, która przechowuje tego splitowanego stringa.


set {_t::*} to ("%direction from player to {twojaZmienna}%") split at " and "
send "%{_t::1}%"

Jeżeli potrzebujesz jako direction, możesz sobie parse'ować z powrotem na direction.

to nie pomoże bo nie zawsze będzie w tym samym miejscu east

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Khamirum napisał:

to nie pomoże bo nie zawsze będzie w tym samym miejscu east

W takim razie zapętl tę listę i sprawdź czy loop-value zawiera "east" (lub "west").

set {_t::*} to ("%direction from player to {twojaZmienna}%") split at " and "
loop {_t::*}:
	loop-value contains "east" or "west"
	send "%loop-value%"
	exit loop

Nie ma sposobu w Skript na przechwytywanie "składników" direction, trzeba się bawić w parse'owanie na tekst.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
Spoiler

 

10 godzin temu, Kormic napisał:

Parse'ujesz direction na stringa i splitujesz na " and ", po czym bierzesz pierwszy element z listy, która przechowuje tego splitowanego stringa.




set {_t::*} to ("%direction from player to {twojaZmienna}%") split at " and "
send "%{_t::1}%"

Jeżeli potrzebujesz jako direction, możesz sobie parse'ować z powrotem na direction.

bruh

9 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:

Zapętl listę, sprawdź czy "%{_t::%loop-index%}% zawiera "east" to przypisz do zmiennej {_x} 

bruh

9 godzin temu, Kormic napisał:

W takim razie zapętl tę listę i sprawdź czy loop-value zawiera "east" (lub "west").




set {_t::*} to ("%direction from player to {twojaZmienna}%") split at " and "
loop {_t::*}:
	loop-value contains "east" or "west"
	send "%loop-value%"
	exit loop

Nie ma sposobu w Skript na przechwytywanie "składników" direction, trzeba się bawić w parse'owanie na tekst.

ludzie... kurna
ja rozumiem że przyzwyczajenia i w ogóle, ale przychodzi ktoś zadając ciekawe pytanie a wy mu dajecie odpowiedź taką jak dla tych dzbanów którzy proszą o 'skrypt na sprawdzanie'

 

direction to jest wektor; opisane jest trzema wartościami - przesunięciem X, Y, Z - z tą tylko różnicą że direction jest opisane kierunkami geograficznymi, przykładowo jak podałeś:

direction: 7 meteres east, 2 meters south and 1 meter down
wektor: [7, 2, -1]

do wektorów masz całe mnóstwo rzeczy w dokumentacji, nas raczej interesuje teraz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - czyli pobieranie tych poszczególnych wartości X, Y, Z.

I teraz: musisz sprawdzić sobie w grze która oś odpowiada którym kierunkom geograficznym (wydaje mi się że X jest do południa\północy, a Z do wschodu\zachodu) i wtedy sprawdzasz czy poruszając się na wschód ta współrzędna rośnie czy maleje.
następnie należy sprawdzić czy pobrane z wektora przemieszczenie na osi wschodu\zachodu jest mniejsze czy większe od zera - (PRZYKŁADOWO) jeżeli jest mniejsze to znaczy że kierunek jest na zachód - więc na wschód wynosi 0, a jeżeli większy od zera, to znaczy że kierunek jest na wschód i ta pobrana wartość jest twoim szukanym przesunięciem.
 

PRZYKLADOWO

set {_wschód} to (z component of (direction from A to B)) where [input > 0]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...