Khamirum 0 Opublikowano 25 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 wyrażenie: direction from location of player to {location::Khamirum::baza::getLocation} da mi wartość: 12 meters east and 7 meters north Jak pobrać z tego direction pojedyńczą wartość odległości east? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 1 minutę temu, Khamirum napisał: Jak pobrać z tego direction pojedyńczą wartość odległości east? Parse'ujesz direction na stringa i splitujesz na " and ", po czym bierzesz pierwszy element z listy, która przechowuje tego splitowanego stringa. set {_t::*} to ("%direction from player to {twojaZmienna}%") split at " and " send "%{_t::1}%" Jeżeli potrzebujesz jako direction, możesz sobie parse'ować z powrotem na direction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Khamirum 0 Opublikowano 25 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 1 minutę temu, Kormic napisał: Parse'ujesz direction na stringa i splitujesz na " and ", po czym bierzesz pierwszy element z listy, która przechowuje tego splitowanego stringa. set {_t::*} to ("%direction from player to {twojaZmienna}%") split at " and " send "%{_t::1}%" Jeżeli potrzebujesz jako direction, możesz sobie parse'ować z powrotem na direction. to nie pomoże bo nie zawsze będzie w tym samym miejscu east Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 605 Opublikowano 25 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 Zapętl listę, sprawdź czy "%{_t::%loop-index%}% zawiera "east" to przypisz do zmiennej {_x} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 9 minut temu, Khamirum napisał: to nie pomoże bo nie zawsze będzie w tym samym miejscu east W takim razie zapętl tę listę i sprawdź czy loop-value zawiera "east" (lub "west"). set {_t::*} to ("%direction from player to {twojaZmienna}%") split at " and " loop {_t::*}: loop-value contains "east" or "west" send "%loop-value%" exit loop Nie ma sposobu w Skript na przechwytywanie "składników" direction, trzeba się bawić w parse'owanie na tekst. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 PanMaruda 616 Opublikowano 26 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2021 Spoiler 10 godzin temu, Kormic napisał: Parse'ujesz direction na stringa i splitujesz na " and ", po czym bierzesz pierwszy element z listy, która przechowuje tego splitowanego stringa. set {_t::*} to ("%direction from player to {twojaZmienna}%") split at " and " send "%{_t::1}%" Jeżeli potrzebujesz jako direction, możesz sobie parse'ować z powrotem na direction. bruh 9 godzin temu, CoFFeIN04 napisał: Zapętl listę, sprawdź czy "%{_t::%loop-index%}% zawiera "east" to przypisz do zmiennej {_x} bruh 9 godzin temu, Kormic napisał: W takim razie zapętl tę listę i sprawdź czy loop-value zawiera "east" (lub "west"). set {_t::*} to ("%direction from player to {twojaZmienna}%") split at " and " loop {_t::*}: loop-value contains "east" or "west" send "%loop-value%" exit loop Nie ma sposobu w Skript na przechwytywanie "składników" direction, trzeba się bawić w parse'owanie na tekst. ludzie... kurna ja rozumiem że przyzwyczajenia i w ogóle, ale przychodzi ktoś zadając ciekawe pytanie a wy mu dajecie odpowiedź taką jak dla tych dzbanów którzy proszą o 'skrypt na sprawdzanie' direction to jest wektor; opisane jest trzema wartościami - przesunięciem X, Y, Z - z tą tylko różnicą że direction jest opisane kierunkami geograficznymi, przykładowo jak podałeś: direction: 7 meteres east, 2 meters south and 1 meter down wektor: [7, 2, -1] do wektorów masz całe mnóstwo rzeczy w dokumentacji, nas raczej interesuje teraz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - czyli pobieranie tych poszczególnych wartości X, Y, Z. I teraz: musisz sprawdzić sobie w grze która oś odpowiada którym kierunkom geograficznym (wydaje mi się że X jest do południa\północy, a Z do wschodu\zachodu) i wtedy sprawdzasz czy poruszając się na wschód ta współrzędna rośnie czy maleje. następnie należy sprawdzić czy pobrane z wektora przemieszczenie na osi wschodu\zachodu jest mniejsze czy większe od zera - (PRZYKŁADOWO) jeżeli jest mniejsze to znaczy że kierunek jest na zachód - więc na wschód wynosi 0, a jeżeli większy od zera, to znaczy że kierunek jest na wschód i ta pobrana wartość jest twoim szukanym przesunięciem. PRZYKLADOWO set {_wschód} to (z component of (direction from A to B)) where [input > 0] Kormic i CoFFeIN04 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Khamirum 0
wyrażenie:
direction from location of player to {location::Khamirum::baza::getLocation}
da mi wartość:
12 meters east and 7 meters north
Jak pobrać z tego direction pojedyńczą wartość odległości east?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi