Skocz do zawartości

Khamirum

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Khamirum

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. Zostało usunięte od tej wersji
  2. Projekt Serwera Minecraft Podstawowe informacje o serwerze: Tryb serwera: SURVIVAL Wersja: 1.16.5 (bądź najnowsza) Silnik: Paper Spigot Witam was bardzo serdecznie. Zacznę od przedstawienia mojej osoby oraz dlaczego warto ze mną współpracować i tworzyć ze mną wymarzoną społeczność minecraft. Nazywam się Kamil mam 17 lat. Zajmuję się i interesuję się serwerami minecraft od 7 lat, jak każdy zaczynałem od najprostszych projektów, lecz z czasem szlifowałem swoje umiejętności i doszedłem do satysfakcjonującego mnie poziomu. Stwierdziłem że jestem wstanie podjąć się trudniejszego wyzwania stworzenia ponad przeciętnego serwera minecraft. Moje umiejętności głównie bazują na pisaniu skryptów na dość dobrym poziomie, drugorzędnymi umiejętnościami jest znajomość pluginów, umiejętność konfigurowania ich *dość basic hah* dbanie o każdy detal, poczucie artystycznego stylu (personalizacja wiadomości na chacie itp. Inaczej mówiąc musi wszystko ładnie wyglądać.), umiem również budować ciekawe spawny. Jak widzicie można mnie opisać jednym cytatem "być sobie samemu sterem, żeglarzem, okrętem". Największym problemem jest czas. Nie jestem wstanie wszystkim się zajmować. Chcę też poświęcać czas na swoje inne pasje oraz życie towarzyskie. Kolejnym problemem jest to że robię wszystko sam. Brakuje mi grupy w której moglibyśmy coś tworzyć i się tym dzielić rozwijając serwer a jednocześnie mieć z tego dużo fun'u . Pokażę wam kilka moich po części gotowych projektów, które są już wprowadzone na serwerze testowym: Ulepszony system sethomeów Waterbar Autorski Addon (sk) na Custom blocks, foods, items (bez modów) (TODO: armor, tools, mobs) Autormatycznie pobiera się texturepack z teksturami dodanych bytów. Craftingi, wymiany w craftingu, lista nowych receptur, obsługa customitemów Pokazałem swoje umiejętności. Teraz przejdziemy do wymagań rekrutacji na mój powstający serwer: Umiejętność tworzenia skryptów na wysokim poziomie. [Oczywiście po dostaniu się wyjaśnię Tobie jak korzystać z wprowadzonych addonów, konwencji programowania oraz deklaracji zmiennych] Dbanie o każdy detal Umiejętność schludnej personalizacji (ładnie wyglądające powiadomienia na chacie, zaprojekowane gui itp. ) Minimum 14 lat Odpowiedzialne oraz obowiązkowe podchodzenie do zleconych zadań Posiadanie konta discord oraz sprawnego mikrofonu Będę też potrzebował budowniczych, grafików oraz projektantów modeli ale uważam że na to będzie poświęcony osobny temat. Jak zgłosić się do rekrutacji: Dołącz na serwer discord: https://discord.gg/gqW6v55mX2 (Ja na discordzie: Szelagi#4817 [aka. Khamirum]) Napisz do mnie w wiadomościach prywatnych (na discord) swoje podanie Opisz swoją osobę Przedstaw swoje umiejętności i dokonania Wyjaśnij dlaczego właśnie Ciebie potrzebujemy Pamiętaj możesz napisać o wiele więcej niż zostało wymienione powyżej to Ty tworzysz to podanie Dodatkowy ewentualny kontakt: [email protected]
  3. to nie pomoże bo nie zawsze będzie w tym samym miejscu east
  4. wyrażenie: direction from location of player to {location::Khamirum::baza::getLocation} da mi wartość: 12 meters east and 7 meters north Jak pobrać z tego direction pojedyńczą wartość odległości east?
  5. Khamirum

    JavaScript

    var s = "ol"; var d s = "xd"; //dol = xd Jak stworzyć zmienną której NAZWĄ będzie wartość innej zmiennej. Przykładowo zmienna s zawiera wartość ol Chcę stworzyć zmienną tol używając wartości zmiennej s | "t" + wartość ze zmiennej s = "wartość"
  6. Khamirum

    Powietrze

    Jak sprawdzić ile gracz ma powietrza pod wodą?
  7. on StructureGrowEvent: set {_x::*} to event.getBlocks() loop {_x::*}: set {_d} to loop-value parsed as material Jak otrzymać te bloki w formacie skript anie w [email protected].
  8. Zadałem źle pytanie. Jak otrzymać lokację każdego "wyrośniętego" bloku. Chcę zrobić aby drzewo zostało przycinane w taki sposób aby nie wkraczało na czyjś region. Ale jeżeli będzie postawione na tym regionie wyrastało poprawnie.
  9. nie działa mi to może potrzebuje jakieś api [00:10:50 ERROR]: Can't understand this condition/effect: send "%amount of growed blocks%" to all players (grow.sk, line 26: send "%amount of growed blocks%" to all players') [00:10:50 ERROR]: Can't understand this condition/effect: send "%amount of event-blocks%" to all players (grow.sk, line 28: send "%amount of event-blocks%" to all players')
  10. nie działa on grow of tree: send "%growed trees%" to all players [21:08:54 ERROR]: Can't understand this expression: growed trees (item.sk, line 596: send "%growed trees%" to all players')
  11. [14:18:48 ERROR]: Can't understand this expression: growed blocks (item.sk, line 594: send "%growed blocks%" to all players')
  12. on grow of tree: send "%growed blocks%" to all players
  13. Jak utworzyć region worldguard za pomocą skriptu na spigot 1.14.4?
  14. Khamirum

    Ascii

    Jak ustawić zmienną na ascii o numerze http://www.fileformat.info/info/unicode/char/eab9/index.htm U+EAB9
  15. Khamirum

    Eventy

    1. Poszukuję eventu na rozpoczęcie niszczenia bloku oraz zaprzestania niszczenia bloku. 2. Czy da się zwiększyć czas niszczenia bloku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...