brvads 5 Opublikowano 20 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 stycznia 2021 Potrzebuję funkcji jak i komendy, która podwaja otrzymywany exp Więc tak: To jest mój skrypt na otrzymywanie expa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 606 Opublikowano 20 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 stycznia 2021 (edytowane) Tzn.? addExp(50, attacker) O co dokładnie chodzi? Chcesz zrobić komendę, która na np. 3 minuty będzie podwajać exp za killa? Edytowane 20 stycznia 2021 przez CoFFeIN04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 20 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 stycznia 2021 5 minut temu, brvads napisał: Potrzebuję funkcji jak i komendy, która podwaja otrzymywany exp Proszę. command /doublexp: permission: permisja.doublexp trigger: if {doubleXp} is true: clear {doubleXp} send "&cWyłączono podwajanie otrzymywanego doświadczenia!" to sender else: set {doubleXp} to true send "&aWłączono podwajanie otrzymywanego doświadczenia!" to sender on death: if attacker is a player: if victim's name is "&7Rycerz &3( lvl 1-10 )": clear drops set {_multiplier} to 2 if {doubleXp} is set else 1 addExp(25 * {_multiplier}, attacker) chance of 5%: give 1 chest named "&aZniszczona Skrzynia" with lore "&fWymagany poziom: 1" to the attacker send "&8[&a+&8] &aWydropiles &fZniszczona Skrzynie" to the attacker chance of 0.5%: give 1 bone named "&fKosc Rycerza" with lore "&8[&4ULEPSZACZ&8]" to the attacker send "&8[&a+&8] &aWydropiles &f1 Kosc Rycerza" to the attacker chance of 0.5%: give 1 chest named "&aAkcesoria 1-10" with lore "&fWymagany poziom: 1" to the attacker send "&8[&a+&8] &aWydropiles Skrzynie z &fAkcesoriami 1-10" to the attacker Glicz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 20 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 stycznia 2021 5 minut temu, Kormic napisał: Proszę. command /doublexp: permission: permisja.doublexp trigger: if {doubleXp} is true: clear {doubleXp} send "&cWyłączono podwajanie otrzymywanego doświadczenia!" to sender else: set {doubleXp} to true send "&aWłączono podwajanie otrzymywanego doświadczenia!" to sender on death: if attacker is a player: if victim's name is "&7Rycerz &3( lvl 1-10 )": clear drops set {_multiplier} to 2 if {doubleXp} is set else 1 addExp(25 * {_multiplier}, attacker) chance of 5%: give 1 chest named "&aZniszczona Skrzynia" with lore "&fWymagany poziom: 1" to the attacker send "&8[&a+&8] &aWydropiles &fZniszczona Skrzynie" to the attacker chance of 0.5%: give 1 bone named "&fKosc Rycerza" with lore "&8[&4ULEPSZACZ&8]" to the attacker send "&8[&a+&8] &aWydropiles &f1 Kosc Rycerza" to the attacker chance of 0.5%: give 1 chest named "&aAkcesoria 1-10" with lore "&fWymagany poziom: 1" to the attacker send "&8[&a+&8] &aWydropiles Skrzynie z &fAkcesoriami 1-10" to the attacker Działa, dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 241 Opublikowano 20 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 stycznia 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
brvads 5
Potrzebuję funkcji jak i komendy, która podwaja otrzymywany exp
Więc tak:
To jest mój skrypt na otrzymywanie expa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi