Skocz do zawartości
  • 0

Unicode w lore


Oedeopol
 Udostępnij

Pytanie

Witam po długiej przerwie

Mam taki troszke problem. Chodzi o to ze robie customowe ikonki do lore głównie, wszystko dziala w tellrawie, wyswietlaja sie na czacie, ale nijak nie moge tego umiescic w lore, bo wyswietla mi sie po prostu literowo a nie jako tekstura.

 

/tellraw @p {"text":"\uE001 \uE002 \uE003 \uE004 \uE005 \uE006"}
command /test:
	trigger:
		give player diamond sword with lore "/uE001"

Wie ktos co zrobic z tym?
Przegrzebalem pol internetu za tym i nic, executowanie komendy w formacie minecraftowym z display lore text nie przynosi pozadanego efektu.

nNgdneU.png

Edytowane przez Oedeopol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Oedeopol napisał:

Witam po długiej przerwie

Mam taki troszke problem. Chodzi o to ze robie customowe ikonki do lore głównie, wszystko dziala w tellrawie, wyswietlaja sie na czacie, ale nijak nie moge tego umiescic w lore, bo wyswietla mi sie po prostu literowo a nie jako tekstura.

command /test:
	trigger:
		give player diamond sword with lore "/uE001"

Wie ktos co zrobic z tym?
Przegrzebalem pol internetu za tym i nic, executowanie komendy w formacie minecraftowym z display lore text nie przynosi pozadanego efektu.

Próbowałeś wkleić po prostu... ikonkę w kod? W moim przypadku to działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

Próbowałeś wkleić po prostu... ikonkę w kod? W moim przypadku to działa.

Tak, to działa do momentu w którym nie robisz własnych ikonek z użyciem texturepacka w którym definiujesz unicode na teksture z png

 

#slash w kodzie jest w druga strone bo juz probowalem wszystkiego, nawet takich banalow

Edytowane przez Oedeopol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Biorąc to czysto na logikę... skoro możesz to wysłać jedynie poprzez tellraw, to wymaga to rzecz jasna JSONa.

W Skript'cie JSON jedynie działa w efekcie 'send/message' (został opisany dokładniej Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!).

Tak więc sądzę, że możesz to zrobić jedynie na czacie poprzez wysyłanie wiadomości do gracza i nie ma innej możliwości.

Zresztą Sewer napisał ci na czatboxie, że nie jest to możliwe. Szczerze nie wiem jakie wątki na Spigot'cie miał na myśli, możesz go zapytać w wiadomości prywatnej (lepiej najpierw napisz na czatboxie, gdyż wiadomość prywatna może być uciążliwa).

Jeżeli otrzymasz jakąś wartościową odpowiedź od niego, możesz się nią tutaj podzielić.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, Kormic napisał:

Biorąc to czysto na logikę... skoro możesz to wysłać jedynie poprzez tellraw, to wymaga to rzecz jasna JSONa.

W Skript'cie JSON jedynie działa w efekcie 'send/message' (został opisany dokładniej Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!).

Tak więc sądzę, że możesz to zrobić jedynie na czacie poprzez wysyłanie wiadomości do gracza i nie ma innej możliwości.

Zresztą Sewer napisał ci na czatboxie, że nie jest to możliwe. Szczerze nie wiem jakie wątki na Spigot'cie miał na myśli, możesz go zapytać w wiadomości prywatnej (lepiej najpierw napisz na czatboxie, gdyż wiadomość prywatna może być uciążliwa).

Jeżeli otrzymasz jakąś wartościową odpowiedź od niego, możesz się nią tutaj podzielić.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Znalazłem coś takiego, myślę że to dobra droga żeby odkryć jak to zrobić.
 

edit

Ten resourcepack działa na zasadzie podmiany języka, jednak chyba też znalazłem sposób by to zrobić nie używając podmiany.
Gość zastępuje w nim istniejące już symbole unicode które da się wkleić, co znaczy, że jeśli wgram mapę z podmienionymi symbolami, a następnie wkleję pierwotny kod unicode którego tekstura została podmieniona wyświetli się ten symbol po zmianie tekstury, przynajmniej biorąc to na logikę. Póki co dziękuje każdemu kto się przyłączył do dyskusji.

 

edit2

dokładnie tak to działa.
Do zamknięcia. Dzięki

ZlSpsUo.png

Edytowane przez Oedeopol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tak wygląda przykład tego, do czego miałem zamiar użyć tych ikon. Ikony można stosować w dowolnym miejscu (title, actionbar, czat, lore, nazwa przedmiotu, scoreboard,tab). Można wgrać dowolne ikony, byleby były czytelne i w miarę wyraźne. Jeśli ktoś zechce zrobić coś w tym stylu proszę o kontakt ze mną na pw, chętnie pomogę!

Opisy przedmiotów:


VApXXA0.png

 

Plakieki rang:

2LKPZjQ.png

Edytowane przez Oedeopol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...