Tomciu 0 Opublikowano 6 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2021 Witam tak jak w temacie chciałbym żeby ktoś spróbował napisać dla mnie skrypt stawiania ściany np klikając tarczę w minecraft prawym przyciskiem myszy stawia się mała ścianka 3 lub 2 kratki od gracza w stronę gdzie jest zwrócony jego wzrok. proszę o pomoc jestem nowy w skryptach,tak szczerze pluginy zaczęły mnie ograniczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 241 Opublikowano 6 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2021 Ten temat został przeniesiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 6 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2021 4 godziny temu, Tomciu napisał: tak szczerze pluginy zaczęły mnie ograniczać. W jakim sensie ograniczać? Przecież Skript opiera się na API, z którego korzystają pluginy i na pewno ma mniej możliwości, gdyż nie zawiera wszystkiego, co zawiera API. 4 godziny temu, Tomciu napisał: Witam tak jak w temacie chciałbym żeby ktoś spróbował napisać dla mnie skrypt stawiania ściany np klikając tarczę w minecraft prawym przyciskiem myszy stawia się mała ścianka 3 lub 2 kratki od gracza w stronę gdzie jest zwrócony jego wzrok. Proszę, oto skrypt. Wymagany Skript 2.5 lub nowszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...