Skocz do zawartości
  • 0

Problem z stawianiem boy.


DeepesT

Pytanie

Witam mam problem posiadam skrypt który blokuje stawianie piaskarki,kopaczafosy oraz obsydianiarki na innym terenie niz teren gildi

lecz po postawieniu poza terenem gildii pisze wiadomość ale normalnie działa: po postawieniu pierwszy blok znika i pisze wiadomość ale pod blokiem normalnie tworzy się piasek obsydian itp Dziękuje za Pomoc 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, DeepesT napisał:

Witam mam problem posiadam skrypt który blokuje stawianie piaskarki,kopaczafosy oraz obsydianiarki na innym terenie niz teren gildi

lecz po postawieniu poza terenem gildii pisze wiadomość ale normalnie działa: po postawieniu pierwszy blok znika i pisze wiadomość ale pod blokiem normalnie tworzy się piasek obsydian itp Dziękuje za Pomoc 

 

W warunku sprawdzającym czy nie ma gildii w miejscu postawionego kopacza fosy/obsydianiarki/piaskarki powinien być również 'cancel event'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, Kormic napisał:

W warunku sprawdzającym czy nie ma gildii w miejscu postawionego kopacza fosy/obsydianiarki/piaskarki powinien być również 'cancel event'.

a czy mozna zrobic tak iz po postawieniu item sie nie stawia ? w sensie tym cancel event ? tylko i nie dziala ?

 

12 minut temu, Kormic napisał:

W warunku sprawdzającym czy nie ma gildii w miejscu postawionego kopacza fosy/obsydianiarki/piaskarki powinien być również 'cancel event'.

pojawil mi sie problem poniewaz jak stawiam zwykly zolty beton to poza teren gildie nie moge go postawic bo traktuje mi go jako sand farmera

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, DeepesT napisał:

a czy mozna zrobic tak iz po postawieniu item sie nie stawia ? w sensie tym cancel event ? tylko i nie dziala ?

'cancel event' spowoduje, że blok nie zostanie postawiony.

9 minut temu, DeepesT napisał:

pojawil mi sie problem poniewaz jak stawiam zwykly zolty beton to poza teren gildie nie moge go postawic bo traktuje mi go jako sand farmera

Dlatego, że przed sprawdzaniem gildii powinieneś sprawdzić nazwę narzędzia gracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

'cancel event' spowoduje, że blok nie zostanie postawiony.

Dlatego, że przed sprawdzaniem gildii powinieneś sprawdzić nazwę narzędzia gracza.

o tym sie sprawdza ? if name of player's tool is "&eSand Farmer": tylko jak to daje to również nie działa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, DeepesT napisał:

o tym sie sprawdza ? if name of player's tool is "&eSand Farmer": tylko jak to daje to również nie działa 

Pokaż jeszcze raz twój kod.

Podaj również:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • błędy w konsoli (o ile takowe występują)
  • błędy przy przeładowaniu (o ile takowe występują)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Kormic napisał:

Pokaż jeszcze raz twój kod.

Podaj również:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • błędy w konsoli (o ile takowe występują)
  • błędy przy przeładowaniu (o ile takowe występują)

1. 1.8.8 

2. Spigot

3. 2.5 na 1.8.8

4. wildskrip - 1.8 Skellett - 1.8.9 Skquery - 4.1.0 skRayFall - 1.9.21 oraz skript-mirror - 0.19.1 oraz dodatek do gildi czyli FunnySkAddom-Extended - 1.9.3.1

5 Brak

6 Brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
37 minut temu, Kormic napisał:

Pokaż jeszcze raz twój kod.

Podaj również:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • błędy w konsoli (o ile takowe występują)
  • błędy przy przeładowaniu (o ile takowe występują)

Podałem jeśli pan znajdzie czas to proszę do niego zajzec 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 minuty temu, DeepesT napisał:

3. 2.5 na 1.8.8

Wyszła w zeszłym tygodniu wersja 2.5.3 na 1.8.8, więc możesz zaktualizować.

22 minuty temu, DeepesT napisał:

wildskrip - 1.8

Pozbądź się WildSkripta. Nie dość, że powoduje błędy w nowszym Skript'cie to jeszcze większość jego składni jest zawarta w czystym Skript.

Co do twojego kodu...

on place of yellow stained clay:
	# W tym miejscu musi być sprawdzanie nazwy narzędzia gracza
    if guild at event-block's location is not set:
        send "Zablokowane na innym terenie niz Teren Gildii!"
        cancel event
        stop
    if name of player's tool is "&eSand Farmer": # Jak tam będzie sprawdzanie, tutaj już wtedy będzie zbędne
        loop blocks under event-block:
            if loop-block is bedrock:
                stop
            set loop-block to sand

Już rozumiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

Wyszła w zeszłym tygodniu wersja 2.5.3 na 1.8.8, więc możesz zaktualizować.

Pozbądź się WildSkripta. Nie dość, że powoduje błędy w nowszym Skript'cie to jeszcze większość jego składni jest zawarta w czystym Skript.

Co do twojego kodu...



on place of yellow stained clay:
	# W tym miejscu musi być sprawdzanie nazwy narzędzia gracza
    if guild at event-block's location is not set:
        send "Zablokowane na innym terenie niz Teren Gildii!"
        cancel event
        stop
    if name of player's tool is "&eSand Farmer": # Jak tam będzie sprawdzanie, tutaj już wtedy będzie zbędne
        loop blocks under event-block:
            if loop-block is bedrock:
                stop
            set loop-block to sand

Już rozumiesz?

tylko jak stawiam teraz sand farmera na terenie gildii to nie dziala i nadal nie nie moge stawiac cementu zoltego poza terenem gildii

Edytowane przez DeepesT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, DeepesT napisał:

a jak mam teren gildi to jak opusce teren gildi to jesze moge 1 blok wiencej budowac poza terenem tymi boy a dopiero potem 1 blok za opusciles teren gildi nie moge nie czemu tak sie dzieje

No cóż, to już nie jest coś co możesz poprawić. Szczerze nawet nie rozumiem dokładnie tego, co napisałeś. Bloki będą działały jedynie na terenie gildii. Możliwe, że jest to jakieś niedopatrzenie ze strony twórców albo FunnyGuilds, albo FunnySkAddon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

No cóż, to już nie jest coś co możesz poprawić. Szczerze nawet nie rozumiem dokładnie tego, co napisałeś. Bloki będą działały jedynie na terenie gildii. Możliwe, że jest to jakieś niedopatrzenie ze strony twórców albo FunnyGuilds, albo FunnySkAddon.

Mam gildie i wychodzę po za teren pisze mi wiadomość opuściłeś teren gildi i na tym bloku co pisze iz opuściłem teren mogę jeszcze stawiać boy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...