Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na licznik dedów graczy


koncuwka69
 Udostępnij

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
11 minut temu, PanMaruda napisał:

on death:
	if {ded::%victim%} is not set:
		set {ded::%victim%} to 0
	add 1 to {ded::%victim%}
command dedy:
	trigger:
		message "masz %{ded::%player%} ? 0% dedów"

 

Zapomniałeś o naliczaniu zmiennej jedynie dla graczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -1
5 godzin temu, PanMaruda napisał:


on death:
	if {ded::%victim%} is not set:
		set {ded::%victim%} to 0
	add 1 to {ded::%victim%}
command dedy:
	trigger:
		message "masz %{ded::%player%} ? 0% dedów"

 

zmień na:

on join:
	if {ded::%player%} is not set:
		set {ded::%player%} to 0
on death:
	if victim is player:
		add 1 to {ded::%victim%}
command /dedy [<text>]:
	trigger:
		message "masz %{ded::%player%} ? 0% dedów"

 

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

zmień na:


on join:
	if {ded::%victim%} is not set:
		set {ded::%victim%} to 0
on death:
	if victim is player:
		add 1 to {ded::%victim%}
command /dedy [<text>]:
	trigger:
		message "masz %{ded::%player%} ? 0% dedów"

 

To nie zadziała poprawnie. Użyłeś victima w 'on join'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...