koncuwka69 1 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 Witam poszukuję skryptu na licznik dedów graczy pod komenda przykladowo /dedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 koncuwka69 1 Opublikowano 2 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 Dodam ze wersja 1.16.4 Teraz, koncuwka69 napisał: Witam poszukuję skryptu na licznik dedów graczy pod komenda przykladowo /dedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 617 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 (edytowane) on death: if {ded::%victim%} is not set: set {ded::%victim%} to 0 add 1 to {ded::%victim%} command dedy: trigger: message "masz %{ded::%player%} ? 0% dedów" Edytowane 2 grudnia 2020 przez PanMaruda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 11 minut temu, PanMaruda napisał: on death: if {ded::%victim%} is not set: set {ded::%victim%} to 0 add 1 to {ded::%victim%} command dedy: trigger: message "masz %{ded::%player%} ? 0% dedów" Zapomniałeś o naliczaniu zmiennej jedynie dla graczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 CoFFeIN04 621 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 (edytowane) 5 godzin temu, PanMaruda napisał: on death: if {ded::%victim%} is not set: set {ded::%victim%} to 0 add 1 to {ded::%victim%} command dedy: trigger: message "masz %{ded::%player%} ? 0% dedów" zmień na: on join: if {ded::%player%} is not set: set {ded::%player%} to 0 on death: if victim is player: add 1 to {ded::%victim%} command /dedy [<text>]: trigger: message "masz %{ded::%player%} ? 0% dedów" Edytowane 2 grudnia 2020 przez CoFFeIN04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 11 minut temu, CoFFeIN04 napisał: zmień na: on join: if {ded::%victim%} is not set: set {ded::%victim%} to 0 on death: if victim is player: add 1 to {ded::%victim%} command /dedy [<text>]: trigger: message "masz %{ded::%player%} ? 0% dedów" To nie zadziała poprawnie. Użyłeś victima w 'on join'. CoFFeIN04 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 CoFFeIN04 621 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 Teraz, Kormic napisał: To nie zadziała poprawnie. Użyłeś victima w 'on join'. racja, wszystkiemu winny pośpiech, przekopiowałem tylko linijkę, poprawione już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
koncuwka69 1
Witam poszukuję skryptu na licznik dedów graczy pod komenda przykladowo /dedy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi