CyberDzik 0 Opublikowano 24 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2020 (edytowane) Witam czy ktoś wie jak zrobić: odliczanie title 60 sec, jeśli przed końcem odliczania zabije ktoś zombie, to otrzyma komunikat na chat i odliczanie się wyłączy. Edytowane 25 listopada 2020 przez wiktorm12 Poprawiam tytuł Notatka dodana przez wiktorm12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 24 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2020 (edytowane) Teraz, CyberDzik napisał: Witam czy ktoś wie jak zrobić: odliczanie title 60 sec, jeśli przed końcem odliczania zabije ktoś zombie, to otrzyma komunikat na chat i odliczanie się wyłączy. Tak, ja wiem. Tylko zastanawia mnie dlaczego pytasz innych? Chcesz gotowy skrypt? Czy może mam ci wyjaśnić jak to zrobić? Edytowane 24 listopada 2020 przez Kormic PanMaruda 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CyberDzik 0 Opublikowano 24 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2020 (edytowane) To mój aktualny skrypt Jak zrobić żeby zatrzymało odliczanie jeśli gracz zabije zombie, z góry dziękuję za odpowiedź. Edytowane 26 listopada 2020 przez xNightPower_ Umieszczam dłuższy kod w code.skript.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 24 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2020 3 minuty temu, CyberDzik napisał: To mój aktualny skrypt Jak zrobić żeby zatrzymało odliczanie jeśli gracz zabije zombie, z góry dziękuję za odpowiedź. Przepraszam najmocniej, ale trochę zmartwił mnie, a jednocześnie rozbawił twój kod. Wiesz czym są pętle w Skript? Jeżeli nie, to odsyłam do poradnika z wiki tego forum. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Następnie gdy skrócisz ten kod (a jest zdecydowanie co skracać), to na początku triggera komendy ustawiasz zmienną, która będzie definiowała czy zombie trzeba zabić, czy też nie na true. Następnie na początku pętli sprawdzasz czy zmienna jest ustawiona, jeżeli nie, to zatrzymujesz skrypt poprzez 'stop'. Co do eventu 'on death of zombie', sprawdzasz w nim czy wyżej wspomniana zmienna jest ustawiona, jeżeli tak, to ją czyścisz poprzez 'clear {twoja_zmienna}'. Tak powinien wyglądać mniej więcej twój skrypt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 618 Opublikowano 25 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2020 11 godzin temu, CyberDzik napisał: command /stoper: trigger: send title "&f1:00" to all players wait 1 seconds send title "&f59" to all players wait 1 seconds (...) send title "&f01" to all players stop on rightclick: On death of zombie: To mój aktualny skrypt Jak zrobić żeby zatrzymało odliczanie jeśli gracz zabije zombie, z góry dziękuję za odpowiedź. musisz zastosować zmienną, w której będziesz przechowywał informację o tym czy zombie zostało zabite - może to być np boolean (true / false) - ustawiany na true w momencie rozpoczęcia odliczania w momencie zabicia zombie trzeba sprawdzić czy nasza zmienna jest równa true - to znaczy czy odliczanie trwa - jeżeli tak, to usuwamy zmienną (lub ustawiamy na wartość inną niż true) następnie musisz przed każdym wysłaniem title sprawdzić czy nasza zmienna na pewno wynosi true - jeżeli tak to kontynuujesz wysyłanie - jeżeli nie, to znaczy że zombie zostało zabite i należy zatrzymać kod title poprzez 'stop' jeżeli odliczanie dobiegło do końca i nie zostało zatrzymane to znaczy (czyli zombie nie zostało zabite) musimy naszą zmienną usunąć (lub nadpisać wartością inną niż true) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 Glicz 246 Opublikowano 26 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 listopada 2020 on damage: if victim is zombie: if attacker is player: if {czas::%attacker%} is set: clear {czas::%attacker%} command /stoper: trigger: loop all players: set {czas::%loop-player%} to 60 while {czas::%loop-player%} is set: if {czas::%loop-player%} is 0: clear {czas::%loop-player%} stop send title "&f{czas::%loop-player%}" to loop-player remove 1 from {czas::%loop-player%} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
CyberDzik 0
Witam czy ktoś wie jak zrobić: odliczanie title 60 sec, jeśli przed końcem odliczania zabije ktoś zombie, to otrzyma komunikat na chat i odliczanie się wyłączy.
Edytowane przez wiktorm12Poprawiam tytuł
Notatka dodana przez wiktorm12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.