Skocz do zawartości
  • 0

Błąd w skrypcie GUI


GrabekYT

Pytanie

Witam
Pisałem skrypt na /pomoc w GUI i natknąłem się na błąd:

[Skript] In 1.13+ you cannot get the title name of an inventory outside of an InventoryClickEvent, Only if this inventory has an InventoryHolder may it be used in this state.

Komenda /pomoc slot 34 po kliknięciu wpisuje komendę /stoniarka ale gracz tak jakby może wszystko przekładać do swojego eq i się psuje, a przycisk powrót nie działa i wyświetla się błąd. Jak wpisze osobno /stoniarka to nie mogę przenosić przedmiotów do swojego eq i przycisk działa.

Edytowane przez CountingDogs
CountingDogs

Wstawiam w code i poprawiam formatowanie.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
7 godzin temu, GrabekYT napisał:

Komenda /pomoc slot 34 po kliknięciu wpisuje komendę /stoniarka ale gracz tak jakby może wszystko przekładać do swojego eq i się psuje, a przycisk powrót nie działa i wyświetla się błąd. Jak wpisze osobno /stoniarka to nie mogę przenosić przedmiotów do swojego eq i przycisk działa.

Tak jak @up, co do najlepszej metody, uważam, że jest nią metoda nr 1. Reszta opiera się albo na zmiennych, albo na dodatkach, co w przypadku takiego GUI nie jest szczególnie dobre.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, GrabekYT napisał:

Witam
Pisałem skrypt na /pomoc w GUI i natknąłem się na błąd:


[Skript] In 1.13+ you cannot get the title name of an inventory outside of an InventoryClickEvent, Only if this inventory has an InventoryHolder may it be used in this state.

Komenda /pomoc slot 34 po kliknięciu wpisuje komendę /stoniarka ale gracz tak jakby może wszystko przekładać do swojego eq i się psuje, a przycisk powrót nie działa i wyświetla się błąd. Jak wpisze osobno /stoniarka to nie mogę przenosić przedmiotów do swojego eq i przycisk działa.

Nie rób gui za pomocą skquery, użyj samego skripta. 'Format slot x of player with' zamień na 'set player's current inventory's slot x to', usuń 'wait 1 tick' przy otwieraniu inventory, zamień 'open chest with x rows (...)' na 'open chest inventory with x rows (...)', usuń całe ustawianie szkła i zrób to prostą pętlą:

loop 3*9 times: #3 zastąp ilością linijek w gui, 9 zostaw jak jest
	set player's current inventory's slot loop-number -1 to {@item}

Akcje po naciśnięciu slotu w gui wykonuj w evencie 'on inventory click':

on inventory click:
	if name of player's current inventory is "<Nazwa-gui>":
		cancel event #usuń tą linijkę jeśli chcesz żeby dało się wyciągać itemy z gui
		if clicked slot is 2: #kliknięty slot, sloty są liczone od 0
			#kod
		if clicked slot is 3:
			#kod

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, Helios1993 napisał:

Nie rób gui za pomocą skquery, użyj samego skripta. 'Format slot x of player with' zamień na 'set player's current inventory's slot x to', usuń 'wait 1 tick' przy otwieraniu inventory, zamień 'open chest with x rows (...)' na 'open chest inventory with x rows (...)', usuń całe ustawianie szkła i zrób to prostą pętlą:


loop 3*9 times: #3 zastąp ilością linijek w gui, 9 zostaw jak jest
	set player's current inventory's slot loop-number -1 to {@item}

Akcje po naciśnięciu slotu w gui wykonuj w evencie 'on inventory click':


on inventory click:
	if name of player's current inventory is "<Nazwa-gui>":
		cancel event #usuń tą linijkę jeśli chcesz żeby dało się wyciągać itemy z gui
		if clicked slot is 2: #kliknięty slot, sloty są liczone od 0
			#kod
		if clicked slot is 3:
			#kod

 

Teraz po kliknięciu nic się nie dzieje, jak kliknę na slot 21.

Spoiler

options:
    item1: black stained glass pane
    item2: red stained glass pane
    item3: stone
    item4: paper
    item5: dragon egg
    item6: book

command /test:
    trigger:
        open chest with 6 rows named "&7Komenda: &c/pomoc" to player
        set {_i} to 0
        loop 10 times:
            format slot {_i} of player with {@item1} named " " to be unstealable
            add 1 to {_i}
        set {_i} to 11
        loop 5 times:
            format slot {_i} of player with {@item1} named " " to be unstealable
            add 1 to {_i}
        set {_i} to 17
        loop 4 times:
            format slot {_i} of player with {@item1} named " " to be unstealable
            add 1 to {_i}
        format slot 22 of player with 1 of {@item1} named " " to be unstealable
        set {_i} to 24
        loop 4 times:
            format slot {_i} of player with {@item1} named " " to be unstealable
            add 1 to {_i}
        set {_i} to 29
        loop 5 times:
            format slot {_i} of player with {@item1} named " " to be unstealable
            add 1 to {_i}
        set {_i} to 35
        loop 4 times:
            format slot {_i} of player with {@item1} named " " to be unstealable
            add 1 to {_i}
        set {_i} to 35
        loop 4 times:
            format slot {_i} of player with {@item1} named " " to be unstealable
            add 1 to {_i}
        format slot 40 of player with 1 of {@item1} named " " to be unstealable
        set {_i} to 42
        loop 11 times:
            format slot {_i} of player with {@item1} named " " to be unstealable
            add 1 to {_i}
        format slot 53 of player with {@item2} named "&4&lWyjscie" to close
        format slot 16 of player with 1 of paper named "&7&l✖" with lore " " and "   &f&lADRESY I SOCIAL-MEDIA   " and " " and "           &7Nasz sklep" and "              &f&n/sklep" and "          &7Nasz discord" and "            &f&n/discord" and " " and "     &8Potrzebujesz pomocy?" and "        &7Wejdz na discorda" and " " to be unstealable
        format slot 10 of player with 1 of stone named "&a&l&oInformacje o dropie z kamienia" with lore "&7»&2&o Nacisnij aby dowiedziec sie jaki jest drop" and "&7»&o &2Oraz zmodyfikuj go" to close then run [execute player command "drop"]
        format slot 21 of player with 1 of dragon egg named "&5&l&oInformacje o gildiach" with lore "&7»&d&o Nacisnij aby dowiedziec sie jak stworzyc gildie" and "&7»&d&o Oraz wiele wiecej" to be unstealable
        format slot 23 of player with 1 of book named "&7&l✖" with lore " " and "               &f&lPODSTAWOWE KOMENDY               " and " " and "&7»&8 Pisanie na pv: &7&l/msg <nick> <wiadomosc>" and "&8»&7 Teleportacja do kogos: &f&l/tpa <nick>" and "&7»&8 Wylacz wiadomosci od gracza: &7&l/ignore <nick>" and "&8»&7 Ustawianie domu: &f&l/sethome" and "&7»&8 Teleportowanie na dom: &7&l/home" and "&8»&7 Wiadomosc do administracji: &f&l/helpop <wiadomosc>" and "&7»&8 Tworzenie cobblexa: &7&l/cx" and "&8»&7 Zestawy gracz: &f&l/kit" and " " to be unstealable
        
on inventory click:
    if name of player's current inventory is "&7Komenda: &c/pomoc":
        cancel event
        if clicked slot is 21:
            make player execute command "g"
            

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Helios1993 napisał:

Zrób tak jak napisałem.

O to chodzi ?

Spoiler

options:
    item1: stone

command /rdg:
    trigger:
        open chest inventory with 6 rows named "rdg" to player
        loop 6*9 times: 
            set player's current inventory's slot loop-number -1 to {@item1} named "&7[]"
            
on inventory click:
    if name of player's current inventory is "rdg":
        cancel event 
        if clicked slot is 2: 
            make player execute command "g"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Helios1993 napisał:

Pokaż błąd i /ver skript.

Version: 2.5.1
Błąd: 

[Skript] In 1.13+ you cannot get the title name of an inventory outside of an InventoryClickEvent, Only if this inventory has an InventoryHolder may it be used in this state.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
36 minut temu, GrabekYT napisał:

Version: 2.5.1
Błąd: 


[Skript] In 1.13+ you cannot get the title name of an inventory outside of an InventoryClickEvent, Only if this inventory has an InventoryHolder may it be used in this state.

 

Użyj metody, która jest pokazana w załączonym temacie w pierwszej odpowiedzi w tym wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...