Skocz do zawartości

_MicX_

VIP++
  • Zawartość

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O _MicX_

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    _MicX_

Metody kontaktu

  • Discord
    MicX#4840

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. _MicX_

    Książka w GUI

    Polecam na przyszłość https://skripttools.net/addons
  2. on rightclick on chest: spawn 60 of "SNOW_SHOVEL" offset by 0.2, 0.2, 0.2 with extra 0.01 at location 2 meter above player Wymaga dodatku MorkazSK Sprawdzone i działa
  3. _MicX_

    repair

    command /repair [<text>]: trigger: if durability of player's tool is not 0: if player don't have 32 Bottle o' Enchanting: send "&c&lNie posiadasz 32 butelek z expem" stop else: remove 32 Bottle o' Enchanting from player wait 1 tick repair tool of player send "&6Item w twojej rece zostal naprawiony!" stop else: send "&c%player's tool% nie jest zniszczony"
  4. Na 1.14+ nie ma WildSkripta i nie będzie
  5. on zombie breaking a wood door: Wait 10 minute set block at event-block to wood door nie testowane
  6. _MicX_

    Gdy osoba majaca gm1

    Poprawiłem błędy, a nie kopiowałem. Po Twoim kodzie wywala a po poprawce nie @TakiJakTy
  7. _MicX_

    Gdy osoba majaca gm1

    on drop: if player's gamemode is creative: if player has permission "drop.gm1": Set lore of player's tool to "&aPrzedmiot: %player%"
  8. on command: If command is "warp": If arguments contain "sklep" or "cos": disallow fly for player set player's gamemode to survival
  9. _MicX_

    Skrypt na zmiane spawnerkow

    TuSke działa do wersji 1.13+ Link do pobrania: https://skripttools.net/dl/TuSKe+1.8.3-PikachuPatch-v3.jar
  10. _MicX_

    Skrypt na zmiane spawnerkow

    @Helios1993 o tym to ja wiem, że bez essentials i valut to nie zadziała. Ja napisałem jaki jest potrzebny addon do skripta. To może mam jeszcze wszystkie pluginy wypisywać, żeby to działało?
  11. _MicX_

    Skrypt na zmiane spawnerkow

    Dodatek jaki jest wymagany to TuSke Sprawdzane i 0 błędów @jndooo
  12. _MicX_

    winda w gui

    on walk on netherrack: wait 5 ticks open virtual chest with 1 rows named "Winda" to player wait 5 ticks format gui slot 8 times of player with Lime Stained Glass Pane named " " format gui slot 0 of player with Lime Stained Glass Pane named " " add 1 and 3 and 5 and 7 to {_t::*} loop {_t::*}: format gui slot loop-value of player with Red Stained Glass Pane named "&6&l4" to close on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "Winda": cancel event if clicked slot is 1: set {loc1} to location at (-140, 63, 15) in world "world" teleport player to {loc1} if clicked slot is 3: set {loc2} to location at (-140, 63, 25) in world "world" teleport player to {loc2} if clicked slot is 5: set {loc3} to location at (-140, 63, 35) in world "world" teleport player to {loc3} if clicked slot is 7: set {loc4} to location at (-140, 63, 45) in world "world" teleport player to {loc4} Koordynaty musisz sobie wpisać takie jakie Ci odpowiadają. Sprawdzałem i wszystko działa. Wymagane dodatki TuSke i Skellet
  13. Testowałem na każdym silniku i na każdym działa. Jak wyciągniesz jabłko z inventowy to zadziała Ci ten kod on eat of Enchanted Golden Apple: send "a" a jak jabłko będzie miało nazwę &6Jablko to Ci zadziała ten kod on eat of Enchanted Golden Apple: if name of event-item is "&6Jablko": send "a" @Kozaczekkw liczę na + za pomoc
×