Skocz do zawartości
  • 0

Przywracanie przedmiotu do EQ


kajart
 Udostępnij

Pytanie

Posiadam skrypt, w którym po postawieniu cobla po jakimś czasie wraca on do ekwipunku i problem jest taki gdy gracz cos je to gdy dostanie cobbla to przerywa mu jedzenie. Da się cos z tym zrobić?

Edytowane przez wiktorm12
wiktorm12

Poprawiam tytuł + ortografia 

Notatka dodana przez wiktorm12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
20 godzin temu, xAxee napisał:

kod

on place cobblestone:
    if gamemode of player is survival:
        wait 3 seconds
        set block to air
        play raw sound "dig.stone" at player with pitch 1 volume 5
        give 1 cobblestone named "&7&lCobblestone" to the player
        stop

 

Edytowane przez wiktorm12
wiktorm12

Wstawiam w kod.

Notatka dodana przez wiktorm12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, kajart napisał:

on place cobblestone:
    if gamemode of player is survival:
        wait 3 seconds
        set block to air
        play raw sound "dig.stone" at player with pitch 1 volume 5
        give 1 cobblestone named "&7&lCobblestone" to the player
        stop

Aż tak bardzo ci to przeszkadza?

Jeśli naprawdę ci to przeszkadza, możesz użyć efektu 'drop %item% at %location%'.

on place of cobblestone:
	wait 3 seconds
	set event-block to air
	play sound "dig.stone" at player
	drop 1 cobblestone named "&7&lCobblestone" at player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 godzin temu, Kormic napisał:

Aż tak bardzo ci to przeszkadza?

Jeśli naprawdę ci to przeszkadza, możesz użyć efektu 'drop %item% at %location%'.

on place of cobblestone:
	wait 3 seconds
	set event-block to air
	play sound "dig.stone" at player
	drop 1 cobblestone named "&7&lCobblestone" at player

 

Właśnie wolę żeby dawało do ekwipunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 minut temu, kajart napisał:

Właśnie wolę żeby dawało do ekwipunku

Mógłbyś ewentualnie spróbować zapętlić wszystkie sloty w ekwipunku gracza i sprawdzać każdy kolejno, ale obciążyłoby to mocno procesor, więc musisz raczej pozostać przy tym co masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, kajart napisał:

No dobra dzięki

Do zamknięcia

Jesli tak bardzo chcesz to mozesz sprobowac tego (nie testowane):

on place cobblestone:
    if gamemode of player is survival:
        wait 3 seconds
        set block to air
        DajCobble(player)
on right click with any food:
    set {jedzonko.%player%} to true
    wait 4 seconds
    delete {jedzonko.%player%} if {jedzonko.%player%} is true
on consume:
    delete {jedzonko.%player%} if {jedzonko.%player%} is true
function DajCobble(g:player):
    loop 5 times:
        {jedzonko.%{_g}%} is not set:
            play raw sound "dig.stone" at {_g} with pitch 1 volume 5
            give 1 cobblestone named "&7&lCobblestone" to {_g}
            exit loop
         wait 1 seconds

 

Edytowane przez Cinu2421
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 6.10.2020 o 19:10, Cinu2421 napisał:

Jesli tak bardzo chcesz to mozesz sprobowac tego (nie testowane):

on place cobblestone:
    if gamemode of player is survival:
        wait 3 seconds
        set block to air
        DajCobble(player)
on right click with any food:
    set {jedzonko.%player%} to true
    wait 4 seconds
    delete {jedzonko.%player%} if {jedzonko.%player%} is true
on consume:
    delete {jedzonko.%player%} if {jedzonko.%player%} is true
function DajCobble(g:player):
    loop 5 times:
        {jedzonko.%{_g}%} is not set:
            play raw sound "dig.stone" at {_g} with pitch 1 volume 5
            give 1 cobblestone named "&7&lCobblestone" to {_g}
            exit loop
         wait 1 seconds

 

Już znalazłem sposób, ale dzieki za chęci.

Temat do zamkniecia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...