command /wybierz [<text>]:
trigger:
wait 2 ticks
open chest with 6 rows named "&6&lWybierz gracza" to player
wait 1 tick
loop all players:
add 1 to {_online}
if {_online} is smaller than 45:
set player's current inventory's slot {_online}-1 to ("%loop-player%" parsed as offline player)'s skull named "&8» &e%loop-player%" with lore "%loop-player%"
on inventory click:
if inventory name of current inventory of player is "&6&lWybierz gracza":
if clicked slot <= 45:
cancel event
close player's inventory
set {_player} to uncoloured lore of clicked slot
execute player command "staty %{_player}%"
Jak chcesz to do lore możesz sobie dodać kolor, ale jeśli dodasz np: Gracz: %loop-player% to wykonywanie komendy może się popsuć. Można zrobić wersję, która będzie działała z tym, ale nie mam pojęcia czy chcesz coś takiego dodawać.
[11:10:04 INFO]: [Skript] Reloading staty.sk...
[11:10:04 ERROR]: Can't test a slot for being 'smaller than or equal to' an integer (staty.sk, line 13: if clicked slot <= 45:')
[11:10:04 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading staty.sk!
Edytowane przez wiktorm12
Poprawiam wygląd na stylu ciemnym + wstawiam w code ~wiktorm12
Pytanie
Jaczup 22
Jak chcesz to do lore możesz sobie dodać kolor, ale jeśli dodasz np: Gracz: %loop-player% to wykonywanie komendy może się popsuć. Można zrobić wersję, która będzie działała z tym, ale nie mam pojęcia czy chcesz coś takiego dodawać.
Tutaj pomógł mi @bludis
Lecz problem na nowszych wersjach nadal występuję
[11:10:04 INFO]: [Skript] Reloading staty.sk... [11:10:04 ERROR]: Can't test a slot for being 'smaller than or equal to' an integer (staty.sk, line 13: if clicked slot <= 45:') [11:10:04 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading staty.sk!
Poprawiam wygląd na stylu ciemnym + wstawiam w code ~wiktorm12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi