on death:
if event-entity is not player:
stop
broadcast "Gracz &c%victim% &fposypal sie na &cArenie! &7[&c+1 &fPkt.&7]"
broadcast "Zabijaka byl gracz &c%attacker% &7[&c+1 &fPkt.&7]"
add 1 to {Kille::%attacker%}
add 1 to {Dedy::%victim%}
function ScoreBoard(gracz: player):
if {_gracz} is offline:
stop
wipe {_gracz}'s sidebar
set name of sidebar of {_gracz} to "%{Kolor}%&lLiteMc"
set score " " in sidebar of {_gracz} to 8
set score "%{Kolor}%&lTwoje Staty:" in sidebar of {_gracz} to 7
set score " " in sidebar of {_gracz} to 6
set score " %{Kolor}%&l» &f&lKille: &f%{Kille::%{_gracz}%}%" in sidebar of {_gracz} to 5
set score " %{Kolor}%&l» &f&lDedy: &f%{Dedy::%{_gracz}%}%" in sidebar of {_gracz} to 4
set score " %{Kolor}%&l» &f&lPoziom: &f%{DropLvl::%{_gracz}%}%" in sidebar of {_gracz} to 3
set score " %{Kolor}%&l» &f&lTrufle: &f%{Hajs::%{_gracz}%}%%{Kolor}%&l☂" in sidebar of {_gracz} to 2
set score "&3" in sidebar of {_gracz} to 1
Dlaczego zamienia mi miejscami dedy z killami co kilka sekund (Chodzi o same wyniki)?
Mimo tego ze sc nie jest aktualizowany bo uproscilem go wlasnie do tego co widac w tym kodzie.
Dodam ze zaden inny skrypt nie uzywa sc
Skript 2.5. (forth beta)
skRayFall+v1.9.21
Skellett(Raczej najnowszy)
+sharpsk, skbee, skript mirror, sk query, misk (Wszystko najnowsze jakie mozna)
Pytanie
Cinu2421 19
Dlaczego zamienia mi miejscami dedy z killami co kilka sekund (Chodzi o same wyniki)?
Mimo tego ze sc nie jest aktualizowany bo uproscilem go wlasnie do tego co widac w tym kodzie.
Dodam ze zaden inny skrypt nie uzywa sc
Skript 2.5. (forth beta)
skRayFall+v1.9.21
Skellett(Raczej najnowszy)
+sharpsk, skbee, skript mirror, sk query, misk (Wszystko najnowsze jakie mozna)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi