Skocz do zawartości
  • 0

Dlugie ladowanie skryptu


Cinu2421
 Udostępnij

Pytanie

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 godziny temu, Cinu2421 napisał:

Witam

Istnieje jakis inny sposob na dlugie opisy przedmiotow tak aby nie robic "opis" and "opis" and "opis" i tak dalej i tak dalej

Skrypty sie przy tym wolno laduja i ciezko to ogarniac

Jeśli ci to przeszkadza, to wymyśliłem pewne rozwiązanie. Jak na moje oko jest średnie, ale być może tobie przypadnie do gustu.

command /test:
	trigger:
		open chest inventory with 3 rows named "TEST" to player
		set {_t} to diamond sword named "test"
		set line 1 of lore of {_t} to "To jest pierwsza linia!"
		set line 2 of lore of {_t} to "To jest druga linia!"
		set line 3 of lore of {_t} to "To jest trzecia linia!"
		set slot 3 of player's current inventory to {_t}

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Cinu2421 napisał:

Myslisz ze to co podales zmieni szybkosc ladowania?

Pozniej sprawdze

Bardziej sugerowałem się rozbiciem długiej linii lore na segmenty aniżeli szybkością ładowania. Zresztą, aż tak ci te lore wydłuża ładowanie skryptów? Podam na swoim przykładzie, że mam skrypt na sklep w GUI na 300 linijek, gdzie większość to ustawianie itemów w GUI z lore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Bardziej sugerowałem się rozbiciem długiej linii lore na segmenty aniżeli szybkością ładowania. Zresztą, aż tak ci te lore wydłuża ładowanie skryptów? Podam na swoim przykładzie, że mam skrypt na sklep w GUI na 300 linijek, gdzie większość to ustawianie itemów w GUI z lore.

Wywala mnie z serwera przy ladowaniu co prawda serwer 2gb sam skrypt laduje sie z 20 sekund dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Mogę wiedzieć co ty masz w tym skrypcie, że tyle to się ładuje?

drop spawner named "&f&lSpawner %{Kolor}%&l%{_Naz_Duza}%" with lore "" and "%{Kolor}%&l%{_Rodz}%" and "&7 -Czas odradzania potworow (%{_CzOdr1}%-%{_CzOdr2}%s)" and "&7 -Potwory spawnowane na raz (%{_SpawnC}%) max" and "&7 -Limit potworow w okolicy spawnera (%{_NearEnt}%)" and "&7 -Odleglosc aktywnosci (%{_PRang}%) od gracza" and "" and "{@Opis_Spawneru2}" and "{@Opis_Spawneru3}" and "{@Opis_Spawneru4}" and "" and "{@Opis_Spawneru5}" and "{@Opis_Spawneru6}" and "{@Opis_Spawneru7}" with nbt "{SpawnData:{id:""%{_Naz_Mala}%""},MaxNearbyEntities:%{_NearEnt}%s,MinSpawnDelay:%{_CzOdr1}%s,z:121,id:""minecraft:mob_spawner"",y:68,x:-120,SpawnRange:4s,MaxSpawnDelay:%{_CzOdr2}%s,RequiredPlayerRange:%{_PRang}%s,SpawnCount:%{_SpawnC}%s,SpawnPotentials:[{Weight:1,Entity:{id:""%{_Naz_Mala}%""}}]}" at {_block}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Świeć Libterze nad jego serwerem...

pierwsza sprawa to poskracać to lore żeby jak najmniej zajmowało (czyli nie and and and and, tylko przecinki pomiędzy każdą kolejną linijką, a and tylko przy ostatniej linijce

druga rzecz to lore z listy, czyli dajesz sobie w kodzie - set {_lore::*} to twoja lore - i potem w efekcie wstawiasz już tylko tą zmienną

i to nbt tak samo

albo w ogóle zrób sobie item w zmiennej i tylko go w efekcie użyj

Edytowane przez PanMaruda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Cinu2421 napisał:

drop spawner named "&f&lSpawner %{Kolor}%&l%{_Naz_Duza}%" with lore "" and "%{Kolor}%&l%{_Rodz}%" and "&7 -Czas odradzania potworow (%{_CzOdr1}%-%{_CzOdr2}%s)" and "&7 -Potwory spawnowane na raz (%{_SpawnC}%) max" and "&7 -Limit potworow w okolicy spawnera (%{_NearEnt}%)" and "&7 -Odleglosc aktywnosci (%{_PRang}%) od gracza" and "" and "{@Opis_Spawneru2}" and "{@Opis_Spawneru3}" and "{@Opis_Spawneru4}" and "" and "{@Opis_Spawneru5}" and "{@Opis_Spawneru6}" and "{@Opis_Spawneru7}" with nbt "{SpawnData:{id:""%{_Naz_Mala}%""},MaxNearbyEntities:%{_NearEnt}%s,MinSpawnDelay:%{_CzOdr1}%s,z:121,id:""minecraft:mob_spawner"",y:68,x:-120,SpawnRange:4s,MaxSpawnDelay:%{_CzOdr2}%s,RequiredPlayerRange:%{_PRang}%s,SpawnCount:%{_SpawnC}%s,SpawnPotentials:[{Weight:1,Entity:{id:""%{_Naz_Mala}%""}}]}" at {_block}

No, dużo tego. To jednak się nie dziwię, że tyle czasu ci się to ładuje. Ustaw sobie wszystko do lokalnych zmiennych setowanych wyżej nad tą linijką. To na pewno poprawi ład w kodzie,a i całkiem możliwe, że skróci czas przeładowywania skryptu. Czyli przykładowo:

command /test1:
	trigger:
		set {_lore::1} to "&eLinijka nr 1"
		set {_lore::2} to "&6Linijka nr 2"
		set {_lore::3} to "&cLinijka nr 3"
		set {_nbt} to "{Unbreakable:1}"
		drop diamond axe named "&aTEST" with lore "%{_lore::1}%" and "%{_lore::2}%" and "%{_lore::3}%" with nbt "%{_nbt}%"

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, Kormic napisał:

No, dużo tego. To jednak się nie dziwię, że tyle czasu ci się to ładuje. Ustaw sobie wszystko do lokalnych zmiennych setowanych wyżej nad tą linijką. To na pewno poprawi ład w kodzie,a i całkiem możliwe, że skróci czas przeładowywania skryptu. Czyli przykładowo:

command /test1:
	trigger:
		set {_lore::1} to "&eLinijka nr 1"
		set {_lore::2} to "&6Linijka nr 2"
		set {_lore::3} to "&cLinijka nr 3"
		set {_nbt} to "{Unbreakable:1}"
		drop diamond axe named "&aTEST" with lore "%{_lore::1}%" and "%{_lore::2}%" and "%{_lore::3}%" with nbt "%{_nbt}%"

 

Zaraz zobacze :)

Edytowane przez Cinu2421
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...