Cinu2421 19 Opublikowano 14 września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 września 2020 Witam Istnieje jakis inny sposob na dlugie opisy przedmiotow tak aby nie robic "opis" and "opis" and "opis" i tak dalej i tak dalej Skrypty sie przy tym wolno laduja i ciezko to ogarniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wiktorm12 104 Opublikowano 14 września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 września 2020 (edytowane) Możesz spróbować %nl% w sensie "Linia 1%nl%linia 2%nl%linia 3" Edytowane 14 września 2020 przez wiktorm12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 14 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2020 (edytowane) Nie dziala %nl% i || Opis jest dosc dlugi strasznie dlugi do tego dochodza nbt zastanawiam sie czy da rade to zrobic w taki sposob aby szybko wczytywalo Edytowane 14 września 2020 przez Cinu2421 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 14 września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 września 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Cinu2421 napisał: Witam Istnieje jakis inny sposob na dlugie opisy przedmiotow tak aby nie robic "opis" and "opis" and "opis" i tak dalej i tak dalej Skrypty sie przy tym wolno laduja i ciezko to ogarniac Jeśli ci to przeszkadza, to wymyśliłem pewne rozwiązanie. Jak na moje oko jest średnie, ale być może tobie przypadnie do gustu. command /test: trigger: open chest inventory with 3 rows named "TEST" to player set {_t} to diamond sword named "test" set line 1 of lore of {_t} to "To jest pierwsza linia!" set line 2 of lore of {_t} to "To jest druga linia!" set line 3 of lore of {_t} to "To jest trzecia linia!" set slot 3 of player's current inventory to {_t} Edytowane 14 września 2020 przez Kormic Cinu2421 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 14 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2020 (edytowane) Myslisz ze to co podales zmieni szybkosc ladowania? Pozniej sprawdze Edytowane 14 września 2020 przez Cinu2421 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 14 września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 września 2020 3 minuty temu, Cinu2421 napisał: Myslisz ze to co podales zmieni szybkosc ladowania? Pozniej sprawdze Bardziej sugerowałem się rozbiciem długiej linii lore na segmenty aniżeli szybkością ładowania. Zresztą, aż tak ci te lore wydłuża ładowanie skryptów? Podam na swoim przykładzie, że mam skrypt na sklep w GUI na 300 linijek, gdzie większość to ustawianie itemów w GUI z lore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 14 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Bardziej sugerowałem się rozbiciem długiej linii lore na segmenty aniżeli szybkością ładowania. Zresztą, aż tak ci te lore wydłuża ładowanie skryptów? Podam na swoim przykładzie, że mam skrypt na sklep w GUI na 300 linijek, gdzie większość to ustawianie itemów w GUI z lore. Wywala mnie z serwera przy ladowaniu co prawda serwer 2gb sam skrypt laduje sie z 20 sekund dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 14 września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 września 2020 Teraz, Cinu2421 napisał: Wywala mnie z serwera przy ladowaniu co prawda serwer 2gb sam skrypt laduje sie z 20 sekund dobre Mogę wiedzieć co ty masz w tym skrypcie, że tyle to się ładuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 14 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: Mogę wiedzieć co ty masz w tym skrypcie, że tyle to się ładuje? drop spawner named "&f&lSpawner %{Kolor}%&l%{_Naz_Duza}%" with lore "" and "%{Kolor}%&l%{_Rodz}%" and "&7 -Czas odradzania potworow (%{_CzOdr1}%-%{_CzOdr2}%s)" and "&7 -Potwory spawnowane na raz (%{_SpawnC}%) max" and "&7 -Limit potworow w okolicy spawnera (%{_NearEnt}%)" and "&7 -Odleglosc aktywnosci (%{_PRang}%) od gracza" and "" and "{@Opis_Spawneru2}" and "{@Opis_Spawneru3}" and "{@Opis_Spawneru4}" and "" and "{@Opis_Spawneru5}" and "{@Opis_Spawneru6}" and "{@Opis_Spawneru7}" with nbt "{SpawnData:{id:""%{_Naz_Mala}%""},MaxNearbyEntities:%{_NearEnt}%s,MinSpawnDelay:%{_CzOdr1}%s,z:121,id:""minecraft:mob_spawner"",y:68,x:-120,SpawnRange:4s,MaxSpawnDelay:%{_CzOdr2}%s,RequiredPlayerRange:%{_PRang}%s,SpawnCount:%{_SpawnC}%s,SpawnPotentials:[{Weight:1,Entity:{id:""%{_Naz_Mala}%""}}]}" at {_block} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 14 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2020 Ta linijka tak laguje w sumie wczesniej mialem takich kilka ale zrobilem to w funkcji bo mi serwer resetowalo i jest lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 616 Opublikowano 14 września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 września 2020 (edytowane) Świeć Libterze nad jego serwerem... pierwsza sprawa to poskracać to lore żeby jak najmniej zajmowało (czyli nie and and and and, tylko przecinki pomiędzy każdą kolejną linijką, a and tylko przy ostatniej linijce druga rzecz to lore z listy, czyli dajesz sobie w kodzie - set {_lore::*} to twoja lore - i potem w efekcie wstawiasz już tylko tą zmienną i to nbt tak samo albo w ogóle zrób sobie item w zmiennej i tylko go w efekcie użyj Edytowane 14 września 2020 przez PanMaruda Cinu2421 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 14 września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 września 2020 (edytowane) Godzinę temu, Cinu2421 napisał: drop spawner named "&f&lSpawner %{Kolor}%&l%{_Naz_Duza}%" with lore "" and "%{Kolor}%&l%{_Rodz}%" and "&7 -Czas odradzania potworow (%{_CzOdr1}%-%{_CzOdr2}%s)" and "&7 -Potwory spawnowane na raz (%{_SpawnC}%) max" and "&7 -Limit potworow w okolicy spawnera (%{_NearEnt}%)" and "&7 -Odleglosc aktywnosci (%{_PRang}%) od gracza" and "" and "{@Opis_Spawneru2}" and "{@Opis_Spawneru3}" and "{@Opis_Spawneru4}" and "" and "{@Opis_Spawneru5}" and "{@Opis_Spawneru6}" and "{@Opis_Spawneru7}" with nbt "{SpawnData:{id:""%{_Naz_Mala}%""},MaxNearbyEntities:%{_NearEnt}%s,MinSpawnDelay:%{_CzOdr1}%s,z:121,id:""minecraft:mob_spawner"",y:68,x:-120,SpawnRange:4s,MaxSpawnDelay:%{_CzOdr2}%s,RequiredPlayerRange:%{_PRang}%s,SpawnCount:%{_SpawnC}%s,SpawnPotentials:[{Weight:1,Entity:{id:""%{_Naz_Mala}%""}}]}" at {_block} No, dużo tego. To jednak się nie dziwię, że tyle czasu ci się to ładuje. Ustaw sobie wszystko do lokalnych zmiennych setowanych wyżej nad tą linijką. To na pewno poprawi ład w kodzie,a i całkiem możliwe, że skróci czas przeładowywania skryptu. Czyli przykładowo: command /test1: trigger: set {_lore::1} to "&eLinijka nr 1" set {_lore::2} to "&6Linijka nr 2" set {_lore::3} to "&cLinijka nr 3" set {_nbt} to "{Unbreakable:1}" drop diamond axe named "&aTEST" with lore "%{_lore::1}%" and "%{_lore::2}%" and "%{_lore::3}%" with nbt "%{_nbt}%" Edytowane 14 września 2020 przez Kormic Cinu2421 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 15 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 września 2020 (edytowane) 7 godzin temu, Kormic napisał: No, dużo tego. To jednak się nie dziwię, że tyle czasu ci się to ładuje. Ustaw sobie wszystko do lokalnych zmiennych setowanych wyżej nad tą linijką. To na pewno poprawi ład w kodzie,a i całkiem możliwe, że skróci czas przeładowywania skryptu. Czyli przykładowo: command /test1: trigger: set {_lore::1} to "&eLinijka nr 1" set {_lore::2} to "&6Linijka nr 2" set {_lore::3} to "&cLinijka nr 3" set {_nbt} to "{Unbreakable:1}" drop diamond axe named "&aTEST" with lore "%{_lore::1}%" and "%{_lore::2}%" and "%{_lore::3}%" with nbt "%{_nbt}%" Zaraz zobacze Edytowane 15 września 2020 przez Cinu2421 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 15 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 września 2020 (edytowane) Dobra do zamkniecia. Skrocilo sie z ok 10sekund do 1/2 sekundy Dzieki chlopaki Edytowane 15 września 2020 przez Cinu2421 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Cinu2421 19
Witam
Istnieje jakis inny sposob na dlugie opisy przedmiotow tak aby nie robic "opis" and "opis" and "opis" i tak dalej i tak dalej
Skrypty sie przy tym wolno laduja i ciezko to ogarniac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.