IgorM2008 10 Opublikowano 18 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2020 (edytowane) on load: if {zycia::%player%} > 1: bordcast "test" Dlaczego ta część skryptu nie działa skript 2.5-alpha2 Edytowane 19 sierpnia 2020 przez xAxee Wstawiam w code Notatka dodana przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 18 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2020 (edytowane) Co ten kod ma robić i czym jest zmienna {zycia::%player%}? Edytowane 18 sierpnia 2020 przez Rejszpat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 18 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2020 (edytowane) W dniu 18.08.2020 o 20:50, IgorM2008 napisał: on load: if {zycia::%player%} > 1: bordcast "test" Dlaczego ta część skryptu nie działa skript 2.5-alpha2 Ponieważ w event'cie 'on load' nie ma playera, musisz go przechwycić poprzez, np. pętlę 'loop all players' i wykorzystaj loop-playera. Edytowane 19 sierpnia 2020 przez xAxee Poprawiam cytat Notatka dodana przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IgorM2008 10 Opublikowano 18 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2020 (edytowane) W dniu 18.08.2020 o 20:58, Rejszpat napisał: Co ten kod ma robić i czym jest zmienna {zycia::%player%}? robię kod na życia ale wyświetla mi się błąd przy " if {zycia::%player%} > 1:" i nwm jak to zrobic inaczej Edytowane 19 sierpnia 2020 przez xAxee Poprawiam formatowanie Notatka dodana przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 18 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2020 (edytowane) Ale co ten skrypt ma robić, bo dalej nie wiem Edytowane 18 sierpnia 2020 przez Rejszpat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IgorM2008 10 Opublikowano 18 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2020 Teraz, Rejszpat napisał: Ale co ten skrypt ma robić życia i ten kod co podalem ma powodowac bana gdy zycia gracza beda mniejsze niz 1tylko jako test zamiast bana dalem "bordcast "lol" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 18 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2020 (edytowane) W dniu 18.08.2020 o 21:00, IgorM2008 napisał: robię kod na życia ale wyświetla mi się błąd przy " if {zycia::%player%} > 1:" i nwm jak to zrobic inaczej W dniu 18.08.2020 o 20:59, Kormic napisał: Ponieważ w event'cie 'on load' nie ma playera, musisz go przechwycić poprzez, np. pętlę 'loop all players' i wykorzystaj loop-playera. Zrób tak, wtedy nie będzie błędu. Edytowane 19 sierpnia 2020 przez xAxee Poprawiam cytat Notatka dodana przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 18 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
IgorM2008 10
on load: if {zycia::%player%} > 1: bordcast "test"
Dlaczego ta część skryptu nie działa
skript 2.5-alpha2
Edytowane przez xAxeeWstawiam w code
Notatka dodana przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi