command /t:
trigger:
if name of player's tool is "ttt":
remove 1 wooden pickaxe named "ttt" from player
give 1 iron pickaxe named "ttt" to player
Mam skrypt na podmiane drewnianego kilofa na zelazny z nazwa. Ale gdy gracz bedzie mial w pierwszym slotcie drewniany kilof bez nazwy, a np. w 5 ten nazwany to usunie ten bez nazwy i da zelazny z nazwa, ale ten drewniany z nazwa zostanie. Jedynym rozwiazaniem jakie zrobilem to aby item musial byc w pierwszym slotcie i moje pytanie jest takie czy istnieje inny sposob
Edit: Zamiast usuwac, a pozniej dodwac sprobowalem setowac i jak sprawdzalem dziala dobrze
command /t:
trigger:
if name of player's tool is "ttt":
set player's tool to iron pickaxe named "ttt"
Edytowane przez Peridot Rozwiazanie problemu
Wstawiam w code i usuwam niepotrzebne formatowanie
Pytanie
Cyrox132 0
command /t: trigger: if name of player's tool is "ttt": remove 1 wooden pickaxe named "ttt" from player give 1 iron pickaxe named "ttt" to player
Mam skrypt na podmiane drewnianego kilofa na zelazny z nazwa. Ale gdy gracz bedzie mial w pierwszym slotcie drewniany kilof bez nazwy, a np. w 5 ten nazwany to usunie ten bez nazwy i da zelazny z nazwa, ale ten drewniany z nazwa zostanie. Jedynym rozwiazaniem jakie zrobilem to aby item musial byc w pierwszym slotcie i moje pytanie jest takie czy istnieje inny sposob
Edit: Zamiast usuwac, a pozniej dodwac sprobowalem setowac i jak sprawdzalem dziala dobrze
command /t: trigger: if name of player's tool is "ttt": set player's tool to iron pickaxe named "ttt"
Rozwiazanie problemu
Wstawiam w code i usuwam niepotrzebne formatowanie
Notatka dodana przez Peridot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi