Skocz do zawartości
  • 0

remove item named "" from player Mozna zbugowac


Cyrox132
 Udostępnij

Pytanie

command /t:
    trigger:
        if name of player's tool is "ttt":
            remove 1 wooden pickaxe named "ttt" from player
            give 1 iron pickaxe named "ttt" to player

 

Mam skrypt na podmiane drewnianego kilofa na zelazny z nazwa. Ale gdy gracz bedzie mial w pierwszym slotcie drewniany kilof bez nazwy, a np. w 5 ten nazwany to usunie ten bez nazwy i da zelazny z nazwa, ale ten drewniany z nazwa zostanie. Jedynym rozwiazaniem jakie zrobilem to aby item musial byc w pierwszym slotcie i moje pytanie jest takie czy istnieje inny sposob

Edit: Zamiast usuwac, a pozniej dodwac sprobowalem setowac i jak sprawdzalem dziala dobrze

command /t:
    trigger:
        if name of player's tool is "ttt":
            set player's tool to iron pickaxe named "ttt"

 

Edytowane przez Peridot
Rozwiazanie problemu
Peridot

Wstawiam w code i usuwam niepotrzebne formatowanie 

Notatka dodana przez Peridot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Możesz sprawdzić czy gracz trzyma w ręku przedmiot:

command /t:
	trigger:
		if player is holding wooden pickaxe named "ttt":
			remove 1 wooden pickaxe named "ttt" from player
			give 1 iron pickaxe named "ttt" to player
		else:
			send "&cMusisz trzymac kilof w reku!" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, Cyrox132 napisał:

command /t:
    trigger:
        if name of player's tool is "ttt":
            remove 1 wooden pickaxe named "ttt" from player
            give 1 iron pickaxe named "ttt" to player

 

Mam skrypt na podmiane drewnianego kilofa na zelazny z nazwa. Ale gdy gracz bedzie mial w pierwszym slotcie drewniany kilof bez nazwy, a np. w 5 ten nazwany to usunie ten bez nazwy i da zelazny z nazwa, ale ten drewniany z nazwa zostanie. Jedynym rozwiazaniem jakie zrobilem to aby item musial byc w pierwszym slotcie i moje pytanie jest takie czy istnieje inny sposob

Najlepiej sprawdzać czy gracz ma w ogóle w ekwipunku ten przedmiot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Cyrox132 napisał:

 

 

Wstaw mój i sprawdź, czy to o to ci chodziło. Zamiast sprawdzać samą nazwę, spróbuj sprawdzać narzędzie z nazwą, tak będzie lepiej.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, Cyrox132 napisał:

tak samo jest

Przetestuję coś i dam za chwilę znać.

Potestowałem na różne sposoby, bez efektu, również w tym czasie znalazłem na githubie problem z tym związany i przeczytałem, że ten błąd jest naprawiony od wersji Skripta 2.5-alpha2. Musisz niestety sobie z tym jakoś poradzić. Wybacz, ale nie wiem jak ci pomóc. Ew. możesz spróbować poszukać jakiegoś addonu, który być może ma to naprawione, ew. spróbuj użyć składni ze skript-mirrora, chociaż to też dość żmudne. Albo przesiądź się na 2.5-alpha2, albo musisz się pogodzić z tym, że ten skrypt nie będzie ci działał.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, uiuin napisał:

Mam wgrany najnowszą wersję pod 1.16 która wyszła 3 dni temu i działa normalnie. Wstawiłem 7 kilofów drewnianych normalnych w slotach 1-7 i w 9 dałem drewniany z nazwą ttt. Usuwało kilof z nazwą, a resztę zostawiało 

No właśnie, najnowszą. Czyli zapewne powyżej 2.5+, gdzie ten błąd został naprawiony.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...