Skocz do zawartości
  • 0

Pomoc z odczytywaniem linijki


LubieRPG
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

Potrzebuje pomocy z dokończeniem tego skryptu. Przykład: Mam item o nazwie Czar Zwiększonych Obrażeń, który w 1 linijce opisu ma napisane "&4Dodatkowe Obrazenia: &a400". Chciałbym, aby po założeniu na siebie tego itemu skrypt dodawał mi właśnie 400 obrażeń.

Item będzie to blaze rod i będzie wyglądał tak: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Z góry dziękuję za pomoc!

 

on rightclick:
    if player's tool is blaze rod:
        cancel event
        if "%uncoloured name of player's tool%" contains "Czar Zwiekszonych Obrazen":
            if {czardmg.%player%::1} is set:
                send "&cPosiadasz juz na sobie czar zwiekszonych obrazen!" to player
            else:
                set {czardmg.%player%::1} to player's tool
                set {czardmg.%player%::2} to XYZ <--- NIE WIEM CO TUTAJ WPISAĆ
                set player's tool to air
                send "&6Pomyslnie nalozyles czar zwiekszonych obrazen!" to player

on damage:
    if attacker is a player:
        if {czardmg.%player%::1} is set:
            set damage to damage+{czardmg.%player%::2}

 

 

 

 

Edytowane przez LeQuLa
Nieaktywny

Wstawiam w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
set {_dmg} to uncoloured name of player's tool
replace "Dodatkowe Obrazenia: " in {_dmg} to ""
set {_dmgFromLore} to {_dmg} parsed as integer
set {czardmg.%player%::2} to {_dmgFromLore}
send "Damage: %{czardmg.%player%::2}%"

Powinno zadziałać. Kod wyciąga z lore'a damage wpisany usuwając "Czar Zwiekszonych Obrazen: " w zmiennej

#EDIT:
@xAxee szczerze myślałem że pomożesz rozsądnie a nie pisząc najprostszą rzecz którą pewnie rozważał. Wiem nie napisał dokładnie co chce ale można było się domyśleć :)

Edytowane przez JanekMaSkrypta_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, JanekMaSkrypta_ napisał:

#EDIT:
@xAxee szczerze myślałem że pomożesz rozsądnie a nie pisząc najprostszą rzecz którą pewnie rozważał. Wiem nie napisał dokładnie co chce ale można było się domyśleć :)

 

5 godzin temu, LubieRPG napisał:

set {czardmg.%player%::2} to XYZ <--- NIE WIEM CO TUTAJ WPISAĆ

Odpowiedziałem na to na co było pytanie 🤷‍♂️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick:
    if player's tool is blaze rod:
        cancel event
        if "%uncoloured name of player's tool%" contains "Czar Zwiekszonych Obrazen":
            if {czardmg.%player%::1} is set:
                send "&cPosiadasz juz na sobie czar zwiekszonych obrazen!" to player
            else:
                set {czardmg.%player%::1} to player's tool
                set {_dmg} to uncoloured name of player's tool
                replace "Dodatkowe Obrazenia: " in {_dmg} to ""
                set {_dmgFromLore} to {_dmg} parsed as integer
                set {czardmg.%player%::2} to {_dmgFromLore}
                send "Damage: %{czardmg.%player%::2}%"
                set player's tool to air
                send "&6Pomyslnie nalozyles czar zwiekszonych obrazen!" to player

on damage:
    if attacker is a player:
        if {czardmg.%attacker%::1} is set:
            set damage to damage+{czardmg.%attacker%::2}

 

Wyskakuje 1 error:

'replace "Dodatkowe Obrazenia:" in {_dmg} to "" is not a boolean (yes/no)

 

PS. Chodziło mi dokładnie o to, bo opis w zależności od itemu będzie się zmieniał, np. jeden Czar będzie miał 400dmg, a drugi 200.

Edytowane przez LeQuLa
Nieaktywny

Wstawiam w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...