Skocz do zawartości

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

Zacznijmy od tego, że zmień zmienną z poziomem z "{lvl.%player%}" na "{lvl::%player%}"

Gdy już to zrobisz łap kod:

Komenda: /top

Jeżeli potrzebujesz jeszcze w czymś pomocy to pisz na priv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

@Damianekk ale to caly skript bede musial przemienic prosze nie da sie inaczej ?

 

 

 

nie dziala mi

command /top:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player
		loop {lvls::*}:
			add 1 to {_size}
			if {_v::%loop-value%} is not set:
				set {_v::%loop-value%} to loop-index
			else:
				set {_n} to 0
				loop {_size} times:
					set {_n} to {_n}+1
					{_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
					set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
					stop loop
		wait 1 tick
		set {_n} to size of {_v::*}
		loop {_v::*}:
			set {_u::%{_n}%} to loop-value
			set {_n} to {_n}-1
		wait 1 tick
		set {_i} to 0
		loop {_u::*}:
			add 1 to {_top}
			set {_player} to loop-value
			set slot {_i} to ("%{_player}%" parsed as offlineplayer)'s skull named "&c%{_top}%. &7%{_player}% &a%{lvls::%{_player}%}%"
			if {_top} = 9:
				exit loop
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL":
		cancel event

 

stefanik11

Łączę.

Notatka dodana przez stefanik11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
4 minuty temu, Arrd1337 napisał:

nie dziala mi

command /top:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player
		loop {lvls::*}:
			add 1 to {_size}
			if {_v::%loop-value%} is not set:
				set {_v::%loop-value%} to loop-index
			else:
				set {_n} to 0
				loop {_size} times:
					set {_n} to {_n}+1
					{_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
					set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
					stop loop
		wait 1 tick
		set {_n} to size of {_v::*}
		loop {_v::*}:
			set {_u::%{_n}%} to loop-value
			set {_n} to {_n}-1
		wait 1 tick
		set {_i} to 0
		loop {_u::*}:
			add 1 to {_top}
			set {_player} to loop-value
			set slot {_i} to ("%{_player}%" parsed as offlineplayer)'s skull named "&c%{_top}%. &7%{_player}% &a%{lvls::%{_player}%}%"
			if {_top} = 9:
				exit loop
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL":
		cancel event

 

jakieś błędy są czy okienko się nie wypełnia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

@Arrd1337 Jeżeli chcesz zamienić tą swoja zmienna użyj takiego kodu:

on join:
	if {lvl.%player%} is set:
		add {lvl.%player%} to {lvl::%player%}
		delete {lvl.%player%}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
6 minut temu, Arrd1337 napisał:

juz to mam boze

 

command /top [<text>]:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player
		loop {lvl::*}:
			add 1 to {_size}
			if {_v::%loop-value%} is not set:
				set {_v::%loop-value%} to loop-index
			else:
				set {_n} to 0
				loop {_size} times:
					set {_n} to {_n}+1
					{_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
					set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
					stop loop
		wait 1 tick
		set {_n} to size of {_v::*}
		loop {_v::*}:
			set {_u::%{_n}%} to loop-value
			set {_n} to {_n}-1
		wait 1 tick
		set {_i} to 0
		loop {_u::*}:
			add 1 to {_top}
			set {_player} to loop-value
			set player's current inventory's slot {_i} to gold ingot named "&c%{_top}%. &7%{_player}% &a%{lvl::%{_player}%}%"
			if {_top} = 9:
				exit loop
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL":
		cancel event

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
command /gui [<text>]:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&6Gui - Test" to player
		set player's current inventory's slot 0 to gold ingot named "&6%player%" with lore "&cTEST"

Wymagane WildSkript, SkQuery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
command /Top [<player>]:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&6Top Kasy" to player
		loop 9 times:
			set player's current inventory's slot loop-number-1 to gray glass pane named ""
		set {_num} to size of {lvl::*}
		loop {_num} times:
			loop {lvl::*}:
				{_v.%loop-number%} is not set:
					set {_v.%loop-number%} to loop-value
					set {_n.%loop-number%} to loop-index
				loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:
					set {_v.%loop-number%} to loop-value
					set {_n.%loop-number%} to loop-index
			remove {_v.%loop-number%} from {lvl::*}
		loop {_num} times:
			loop-number is less than or equal to 9:
				set {_m} to "%loop-number%"
				loop-number is more than 19:
					set {_m} to loop-number
				{_v.%loop-number%} is more than 0:
					set player's current inventory's slot loop-number to gold ingot named "&c%{_m}%. &6%{_n.%loop-number%}%" with lore "%&aPosiada: %{_v.%loop-number%}%$"
				set {lvl::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}
		{_num} is less than 7:
			set {_r} to {_num}+1
			loop 6 - {_num} times:
				set {_m} to "0%{_r}%"
				{_r} is more than 19:
					set {_m} to {_r}
				add 1 to {_r}
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Top Kasy":
		cancel event

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

DZIALA TAMTO TYLKO ZMIENILEM {lvl::*} na {lvls::*}, ale dziwnie dziala bo pisze mi 2. arrd1337 1

command /top [<text>]:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player
		loop {lvl::*}:
			add 1 to {_size}
			if {_v::%loop-value%} is not set:
				set {_v::%loop-value%} to loop-index
			else:
				set {_n} to 0
				loop {_size} times:
					set {_n} to {_n}+1
					{_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
					set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
					stop loop
		wait 1 tick
		set {_n} to size of {_v::*}
		loop {_v::*}:
			set {_u::%{_n}%} to loop-value
			set {_n} to {_n}-1
		wait 1 tick
		set {_i} to 0
		loop {_u::*}:
			add 1 to {_top}
			set {_player} to loop-value
			set player's current inventory's slot {_i} to gold ingot named "&c%{_top}%. &7%{_player}% &a%{lvl::%{_player}%}%"
			if {_top} = 9:
				exit loop
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL":
		cancel event

 

juz naprawilem

 

@xAxee da sie zeby 1 miejsce mialo  np 1 miejsce mialo diament 2 zloto 3 iron a reszta np redstone ? jezeli tak to napisz i zeby pierwsze miejsce mialo kolor np &b a drugie i trzecie i raszta inne 

command /top [<text>]:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player
		loop {lvls::*}:
			add 1 to {_size}
			if {_v::%loop-value%} is not set:
				set {_v::%loop-value%} to loop-index
			else:
				set {_n} to 0
				loop {_size} times:
					set {_n} to {_n}+1
					{_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
					set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
					stop loop
		wait 1 tick
		set {_n} to size of {_v::*}
		loop {_v::*}:
			set {_u::%{_n}%} to loop-value
			set {_n} to {_n}-1
		wait 1 tick
		set {_i} to 0
		loop {_u::*}:
			set {_player} to loop-value
			set player's current inventory's slot {_i} to gold ingot named "&b%{_top}%. &b%{_player}% &b[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]"
			add 1 to {_top}	
			if {_top} = 9:
				exit loop
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL":
		cancel event

 

stefanik11

Łączę...

Notatka dodana przez stefanik11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
3 minuty temu, Arrd1337 napisał:

@xAxee da sie zeby 1 miejsce mialo  np 1 miejsce mialo diament 2 zloto 3 iron a reszta np redstone ? jezeli tak to napisz i zeby pierwsze miejsce mialo kolor np &b a drugie i trzecie i raszta inne 

command /top [<text>]:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player
		loop {lvls::*}:
			add 1 to {_size}
			if {_v::%loop-value%} is not set:
				set {_v::%loop-value%} to loop-index
			else:
				set {_n} to 0
				loop {_size} times:
					set {_n} to {_n}+1
					{_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
					set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
					stop loop
		wait 1 tick
		set {_n} to size of {_v::*}
		loop {_v::*}:
			set {_u::%{_n}%} to loop-value
			set {_n} to {_n}-1
		wait 1 tick
		set {_i} to 0
		loop {_u::*}:
			set {_player} to loop-value
			set player's current inventory's slot {_i} to gold ingot named "&b%{_top}%. &b%{_player}% &b[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]"
			add 1 to {_top}	
			if {_top} = 9:
				exit loop
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL":
		cancel event

 

command /top [<text>]:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player
		loop {lvls::*}:
			add 1 to {_size}
			if {_v::%loop-value%} is not set:
				set {_v::%loop-value%} to loop-index
			else:
				set {_n} to 0
				loop {_size} times:
					set {_n} to {_n}+1
					{_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
					set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
					stop loop
		wait 1 tick
		set {_n} to size of {_v::*}
		loop {_v::*}:
			set {_u::%{_n}%} to loop-value
			set {_n} to {_n}-1
		wait 1 tick
		set {_i} to 0
		loop {_u::*}:
			set {_player} to loop-value
			if {_top} is 1 or 2 or 3:
				if {_top} is 1:
					set player's current inventory's slot {_i} to diamond named "&b%{_top}%. &b%{_player}% &b[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]"
				if {_top} is 2:
					set player's current inventory's slot {_i} to gold ingot named "&7%{_top}%. &7%{_player}% &7[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]"
				if {_top} is 3:
					set player's current inventory's slot {_i} to iron ingot named "&4%{_top}%. &4%{_player}% &4[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]"
			else:
				set player's current inventory's slot {_i} to redstone named "&c%{_top}%. &c%{_player}% &c[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]"
			add 1 to {_top}	
			if {_top} = 9:
				exit loop
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL":
		cancel event

Liczę na like i naj odp :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Nie dziala na wicej niz 1 osob @xAxee

command /top [<text>]:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player
		loop {lvls::*}:
			add 1 to {_size}
			if {_v::%loop-value%} is not set:
				set {_v::%loop-value%} to loop-index
			else:
				set {_n} to 0
				loop {_size} times:
					set {_n} to {_n}+1
					{_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
					set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
					stop loop
		wait 1 tick
		set {_n} to size of {_v::*}
		loop {_v::*}:
			set {_u::%{_n}%} to loop-value
			set {_n} to {_n}-1
		wait 1 tick
		set {_i} to 0
		loop {_u::*}:
			set {_player} to loop-value
			if {_top} is 1 or 2 or 3:
				if {_top} is 1:
					set player's current inventory's slot {_i} to diamond named "&b%{_top}%. &b%{_player}% &b[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]"
				if {_top} is 2:
					set player's current inventory's slot {_i} to gold ingot named "&7%{_top}%. &7%{_player}% &7[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]"
				if {_top} is 3:
					set player's current inventory's slot {_i} to iron ingot named "&4%{_top}%. &4%{_player}% &4[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]"
			else:
				set player's current inventory's slot {_i} to redstone named "&c%{_top}%. &c%{_player}% &c[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]"
			add 1 to {_top}	
			if {_top} = 9:
				exit loop
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL":
		cancel event

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten temat jest nieaktywny od dłuższego czasu. Nie odkopuj go bez potrzeby.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×