Arrd1337 3 Opublikowano 6 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 grudnia 2018 Zmienna do gui {lvl.%player%} prosze zrobic Peridot 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Damianekk 26 Opublikowano 7 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2018 Opisz coś więcej. Jak duże ma być to gui? Ile graczy z top ma wyświetlac? Peridot 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 7 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2018 @Damianekk ma byc max 10 graczy lvl zmienna {lvl.%player%} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 7 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2018 Aby wgl zrobić topke zmienna trzeba loopować czyli zmienna musi być z :: a nie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Damianekk 26 Opublikowano 7 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2018 Zacznijmy od tego, że zmień zmienną z poziomem z "{lvl.%player%}" na "{lvl::%player%}" Gdy już to zrobisz łap kod: Komenda: /top Jeżeli potrzebujesz jeszcze w czymś pomocy to pisz na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 8 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 @Damianekk ale to caly skript bede musial przemienic prosze nie da sie inaczej ? nie dziala mi command /top: trigger: open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player loop {lvls::*}: add 1 to {_size} if {_v::%loop-value%} is not set: set {_v::%loop-value%} to loop-index else: set {_n} to 0 loop {_size} times: set {_n} to {_n}+1 {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index stop loop wait 1 tick set {_n} to size of {_v::*} loop {_v::*}: set {_u::%{_n}%} to loop-value set {_n} to {_n}-1 wait 1 tick set {_i} to 0 loop {_u::*}: add 1 to {_top} set {_player} to loop-value set slot {_i} to ("%{_player}%" parsed as offlineplayer)'s skull named "&c%{_top}%. &7%{_player}% &a%{lvls::%{_player}%}%" if {_top} = 9: exit loop on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL": cancel event Łączę. Notatka dodana przez stefanik11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Damianekk 26 Opublikowano 8 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 4 minuty temu, Arrd1337 napisał: nie dziala mi command /top: trigger: open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player loop {lvls::*}: add 1 to {_size} if {_v::%loop-value%} is not set: set {_v::%loop-value%} to loop-index else: set {_n} to 0 loop {_size} times: set {_n} to {_n}+1 {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index stop loop wait 1 tick set {_n} to size of {_v::*} loop {_v::*}: set {_u::%{_n}%} to loop-value set {_n} to {_n}-1 wait 1 tick set {_i} to 0 loop {_u::*}: add 1 to {_top} set {_player} to loop-value set slot {_i} to ("%{_player}%" parsed as offlineplayer)'s skull named "&c%{_top}%. &7%{_player}% &a%{lvls::%{_player}%}%" if {_top} = 9: exit loop on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL": cancel event jakieś błędy są czy okienko się nie wypełnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 8 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 Nie ma okienkia @Damianekk znaczy okienko sie nie wypelnia @Damianekk Łączę. Notatka dodana przez stefanik11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 8 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 @Arrd1337 Jeżeli chcesz zamienić tą swoja zmienna użyj takiego kodu: on join: if {lvl.%player%} is set: add {lvl.%player%} to {lvl::%player%} delete {lvl.%player%} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 8 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 juz to mam boze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 8 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 6 minut temu, Arrd1337 napisał: juz to mam boze command /top [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player loop {lvl::*}: add 1 to {_size} if {_v::%loop-value%} is not set: set {_v::%loop-value%} to loop-index else: set {_n} to 0 loop {_size} times: set {_n} to {_n}+1 {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index stop loop wait 1 tick set {_n} to size of {_v::*} loop {_v::*}: set {_u::%{_n}%} to loop-value set {_n} to {_n}-1 wait 1 tick set {_i} to 0 loop {_u::*}: add 1 to {_top} set {_player} to loop-value set player's current inventory's slot {_i} to gold ingot named "&c%{_top}%. &7%{_player}% &a%{lvl::%{_player}%}%" if {_top} = 9: exit loop on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL": cancel event Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 8 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 @xAxee nadal nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 8 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 command /gui [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "&6Gui - Test" to player set player's current inventory's slot 0 to gold ingot named "&6%player%" with lore "&cTEST" Wymagane WildSkript, SkQuery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 8 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 @xAxee to dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 8 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 command /Top [<player>]: trigger: open chest with 1 rows named "&6Top Kasy" to player loop 9 times: set player's current inventory's slot loop-number-1 to gray glass pane named "" set {_num} to size of {lvl::*} loop {_num} times: loop {lvl::*}: {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value is greater than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index remove {_v.%loop-number%} from {lvl::*} loop {_num} times: loop-number is less than or equal to 9: set {_m} to "%loop-number%" loop-number is more than 19: set {_m} to loop-number {_v.%loop-number%} is more than 0: set player's current inventory's slot loop-number to gold ingot named "&c%{_m}%. &6%{_n.%loop-number%}%" with lore "%&aPosiada: %{_v.%loop-number%}%$" set {lvl::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%} {_num} is less than 7: set {_r} to {_num}+1 loop 6 - {_num} times: set {_m} to "0%{_r}%" {_r} is more than 19: set {_m} to {_r} add 1 to {_r} on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6Top Kasy": cancel event Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 8 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 DZIALA TAMTO TYLKO ZMIENILEM {lvl::*} na {lvls::*}, ale dziwnie dziala bo pisze mi 2. arrd1337 1 command /top [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player loop {lvl::*}: add 1 to {_size} if {_v::%loop-value%} is not set: set {_v::%loop-value%} to loop-index else: set {_n} to 0 loop {_size} times: set {_n} to {_n}+1 {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index stop loop wait 1 tick set {_n} to size of {_v::*} loop {_v::*}: set {_u::%{_n}%} to loop-value set {_n} to {_n}-1 wait 1 tick set {_i} to 0 loop {_u::*}: add 1 to {_top} set {_player} to loop-value set player's current inventory's slot {_i} to gold ingot named "&c%{_top}%. &7%{_player}% &a%{lvl::%{_player}%}%" if {_top} = 9: exit loop on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL": cancel event juz naprawilem @xAxee da sie zeby 1 miejsce mialo np 1 miejsce mialo diament 2 zloto 3 iron a reszta np redstone ? jezeli tak to napisz i zeby pierwsze miejsce mialo kolor np &b a drugie i trzecie i raszta inne command /top [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player loop {lvls::*}: add 1 to {_size} if {_v::%loop-value%} is not set: set {_v::%loop-value%} to loop-index else: set {_n} to 0 loop {_size} times: set {_n} to {_n}+1 {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index stop loop wait 1 tick set {_n} to size of {_v::*} loop {_v::*}: set {_u::%{_n}%} to loop-value set {_n} to {_n}-1 wait 1 tick set {_i} to 0 loop {_u::*}: set {_player} to loop-value set player's current inventory's slot {_i} to gold ingot named "&b%{_top}%. &b%{_player}% &b[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]" add 1 to {_top} if {_top} = 9: exit loop on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL": cancel event Łączę... Notatka dodana przez stefanik11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 8 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 3 minuty temu, Arrd1337 napisał: @xAxee da sie zeby 1 miejsce mialo np 1 miejsce mialo diament 2 zloto 3 iron a reszta np redstone ? jezeli tak to napisz i zeby pierwsze miejsce mialo kolor np &b a drugie i trzecie i raszta inne command /top [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player loop {lvls::*}: add 1 to {_size} if {_v::%loop-value%} is not set: set {_v::%loop-value%} to loop-index else: set {_n} to 0 loop {_size} times: set {_n} to {_n}+1 {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index stop loop wait 1 tick set {_n} to size of {_v::*} loop {_v::*}: set {_u::%{_n}%} to loop-value set {_n} to {_n}-1 wait 1 tick set {_i} to 0 loop {_u::*}: set {_player} to loop-value set player's current inventory's slot {_i} to gold ingot named "&b%{_top}%. &b%{_player}% &b[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]" add 1 to {_top} if {_top} = 9: exit loop on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL": cancel event command /top [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player loop {lvls::*}: add 1 to {_size} if {_v::%loop-value%} is not set: set {_v::%loop-value%} to loop-index else: set {_n} to 0 loop {_size} times: set {_n} to {_n}+1 {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index stop loop wait 1 tick set {_n} to size of {_v::*} loop {_v::*}: set {_u::%{_n}%} to loop-value set {_n} to {_n}-1 wait 1 tick set {_i} to 0 loop {_u::*}: set {_player} to loop-value if {_top} is 1 or 2 or 3: if {_top} is 1: set player's current inventory's slot {_i} to diamond named "&b%{_top}%. &b%{_player}% &b[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]" if {_top} is 2: set player's current inventory's slot {_i} to gold ingot named "&7%{_top}%. &7%{_player}% &7[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]" if {_top} is 3: set player's current inventory's slot {_i} to iron ingot named "&4%{_top}%. &4%{_player}% &4[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]" else: set player's current inventory's slot {_i} to redstone named "&c%{_top}%. &c%{_player}% &c[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]" add 1 to {_top} if {_top} = 9: exit loop on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL": cancel event Liczę na like i naj odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 8 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 Nie dziala na wicej niz 1 osob @xAxee command /top [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "&4&lTOP LVL" to player loop {lvls::*}: add 1 to {_size} if {_v::%loop-value%} is not set: set {_v::%loop-value%} to loop-index else: set {_n} to 0 loop {_size} times: set {_n} to {_n}+1 {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set set {_v::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index stop loop wait 1 tick set {_n} to size of {_v::*} loop {_v::*}: set {_u::%{_n}%} to loop-value set {_n} to {_n}-1 wait 1 tick set {_i} to 0 loop {_u::*}: set {_player} to loop-value if {_top} is 1 or 2 or 3: if {_top} is 1: set player's current inventory's slot {_i} to diamond named "&b%{_top}%. &b%{_player}% &b[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]" if {_top} is 2: set player's current inventory's slot {_i} to gold ingot named "&7%{_top}%. &7%{_player}% &7[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]" if {_top} is 3: set player's current inventory's slot {_i} to iron ingot named "&4%{_top}%. &4%{_player}% &4[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]" else: set player's current inventory's slot {_i} to redstone named "&c%{_top}%. &c%{_player}% &c[lvl. %{lvls::%{_player}%}%]" add 1 to {_top} if {_top} = 9: exit loop on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&4&lTOP LVL": cancel event Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 8 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 2 minuty temu, Arrd1337 napisał: Nie dziala na wicej niz 1 osob @xAxee Moge ss? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arrd1337 3 Opublikowano 8 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! proszę i co mam zrobic a elon tez ma zmienna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 8 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 11 minut temu, Arrd1337 napisał: @xAxee Na 100% ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Arrd1337 3
Zmienna do gui {lvl.%player%} prosze zrobic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
29 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.