Skocz do zawartości

stefanik11

Próbny moderator
  • Zawartość

    164
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana stefanik11 w dniu 7 października

Użytkownicy przyznają stefanik11 punkty reputacji!

O stefanik11

  • Tytuł
    Użytkownik III
  • Urodziny 11 kwietnia

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    RarstManPL

Metody kontaktu

  • Discord
    RarstManPL#0616

Ostatnie wizyty

741 wyświetleń profilu
  1. stefanik11

    Inventory

    Po pierwsze, nie namieszałem tylko ty nadałeś inne nazwy. Po stworzeniu zmiennej Inventory o jakiejś nazwie musisz przypisać jej dany ekwipunek: <nazwa zmiennej> = <ekwipunek/inventory -> w twoim przypadku chat>
  2. stefanik11

    Inventory

    Tworzysz sobię metodę (bardziej polecane ze względu na estetykę), lub wprowadzasz kod od razu do onEnable. Samo Inventory tworzy się w ten sposób: Inventory inventory = Bukkit.createInventory(null, <wielkość ekwipunku: x*9 (x min: 1, x max: 6)>, <tytuł>); Potem dodajesz sobie do inventory jakieś przedmioty: inventory.setItem(<slot>, <itemstack>); Następnie utworzony ekwipunek musisz dodać do zmiennej, w tym celu na górze klasy dodaj: private static Inventory inventory; A w tworzonej metodzie (na samym końcu): this.inventory = inventory; Oraz stwórz getter do zmiennej. Potem owy ekwipunek otwierać możesz w ten sposób: <player>.openInventory(<nazwa klasy>.getInventory()); Jeżeli chcesz przypisać danym przedmiotom jakieś funkcje dokonać tego musisz w listenerze InventoryClickEvent.
  3. stefanik11

    Problem z pluginem Essentials

    Problem został rozwiązany.
  4. stefanik11

    Gui z zamianą diamentów na ich bloki

    Problem został rozwiązany.
  5. stefanik11

    Lista banów w qui

    Ten temat został przeniesiony.
  6. stefanik11

    Skrypt na pochodnie

    Problem został rozwiązany.
  7. stefanik11

    CZEKANIE OKREŚLONEJ ILOŚCI CZASU

    Problem został rozwiązany.
  8. stefanik11

    Sidebar (FunnyGuild)

    Ten temat został przeniesiony.
  9. stefanik11

    Problem z pluginem Essentials

    Ten temat został przeniesiony.
  10. stefanik11

    Inkrementacja integera

    Tworzysz sobie Mape: private static Map<UUID, Integer> players = new HashMap<>(); A potem w tasku, który będzie wykonywał się co 1 sek dajesz: Bukkit.getOnlinePlayers().forEach(p -> players.put(p.getUniqueID(), players.get(p.getUniqueID()) +1));
  11. stefanik11

    pewny event

    Nie ma takiego eventu... możesz za pomocą taska np. co 5 sek sprawdzać czy gracz ma dany item.
  12. stefanik11

    pewny event

    Proszę: Player p = ...; p.getInventory.contains(new ItemStack(Material.STONE)) #return boolean
  13. stefanik11

    Problem z kowadłem

    Lekko zmodyfikowałem skrypt. options: cost: 150 allow_items: tools or armor or weapons command /repair: aliases: naprawa trigger: repairTool(player) stop on rightclick on anvil or 145:1 or 145:2 or 145:3: cancel event repairTool(player) stop function repairTool(p: player): set {_cost} to {@cost} parsed as integer if {_p}'s account < {_cost}: send "Kowadlo &3» &8Nie masz &c%{_cost}%$&7!" to {_p} stop if {_p}'s tool is not {@allow_items}: send "Kowadlo &3» &8Przedmiot, ktory aktualnie posiadasz w reku nie moze zostac naprawiony!" to {_p} stop remove {_cost} from {_p}'s account repair {_p}'s tool send "&bKowadlo &3» &bNaprawiono przedmiot za &a%{_cost}%$&b!" to {_p} stop
  14. stefanik11

    Kopalnie.

    Pozwoliłem sobie zrobić dla Ciebie trochę bardziej zaawansowany skrypt. Komenda administracyjna: /rMines, do otwierania gui: /mines. Myślę, że z resztą sobie poradzisz. W razie błędów - pisz.
  15. stefanik11

    Skript 1.12.2

    Podaj błędy z konsoli (z obydwóch wersji pluginu) jeśli takowe występują.
×