Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na halloween !!!


Uzi
 Udostępnij

Pytanie

Witam,
Poprosiłbym o skrypt na wiedźmę najlepiej npc o nazwie wiedźma, która jeśli klikniemy prawym na nią a mamy 30 dyń da nam 5000$ oraz Diamentową zbroję z protection 6 i unbreaking 6.
A jeśli nie mamy tyle dyń powie "Ej.... nie masz tyle dyń." i wróci nas na spawn. Co do $$ to najlepiej komenda ./eco give nick 5000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

/halloween zrespi wiedzme wymagana permisja "*"

command /halloween [<text>]:
	trigger:
		if player has permission "*":
			spawn villager at player
			set name of last spawned entity to "&7Wiedźma"
on right click on entity:
	if event-entity is villager:
		if name of event-entity is "&7Wiedźma":
			if player has 30 pumpkin:
				remove 30 pumpkin from player 
				execute console command "eco give %player% 5000"
				give player diamond helmet of protection 6 and unbreaking 6
				give player diamond chestplate of protection 6 and unbreaking 6
				give player diamond leggings of protection 6 and unbreaking 6
				give player diamond boots of protection 6 and unbreaking 6
			else:
				send "&7Ej.... nie masz tyle dyń." to player
				
			

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To jest panowie wersja 1.8 a w niej zbytnio nie chce działać effect 

spawn villager at player

Wystraczy, że się zrobi taką fajną sztuczkę:

command /halloween [<text>]:
	trigger:
		if player has permission "*":
			set {_v} to "villager" parsed as entity type
			spawn {_v} at player
			set name of last spawned villager to "&7Wiedzma"
on rightclick on entity:
	if "%entity%" is "villager":
		if name of entity is "&7Wiedzma":
			if player has 30 pumpkin:
				remove 30 pumpkin from player 
				execute console command "eco give %player% 5000"
				give player diamond helmet of protection 6 and unbreaking 6
				give player diamond chestplate of protection 6 and unbreaking 6
				give player diamond leggings of protection 6 and unbreaking 6
				give player diamond boots of protection 6 and unbreaking 6
			else:
				send "&7Ej.... nie masz tyle dyń." to player

i powinno działać. Nie testowałem, więc podeślij błędy jeżeli takowe będą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, Uzi napisał:

'player?' is not an entity type (line 19:spawn {_v} at player?'

@knugi

jakoś w linijce 19 na końcu pojawił się dziwny znak, tutaj masz poprawione:

command /halloween [<text>]:
	trigger:
		if player has permission "*":
			set {_v} to "villager" parsed as entity type
			spawn {_v} at player
			set name of last spawned villager to "&7Wiedzma"
on rightclick on entity:
	if "%entity%" is "villager":
		if name of entity is "&7Wiedzma":
			if player has 30 pumpkin:
				remove 30 pumpkin from player 
				execute console command "eco give %player% 5000"
				give player diamond helmet of protection 6 and unbreaking 6
				give player diamond chestplate of protection 6 and unbreaking 6
				give player diamond leggings of protection 6 and unbreaking 6
				give player diamond boots of protection 6 and unbreaking 6
			else:
				send "&7Ej.... nie masz tyle dyń." to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, knugi napisał:

jakoś w linijce 19 na końcu pojawił się dziwny znak, tutaj masz poprawione:

command /halloween [<text>]:
	trigger:
		if player has permission "*":
			set {_v} to "villager" parsed as entity type
			spawn {_v} at player
			set name of last spawned villager to "&7Wiedzma"
on rightclick on entity:
	if "%entity%" is "villager":
		if name of entity is "&7Wiedzma":
			if player has 30 pumpkin:
				remove 30 pumpkin from player 
				execute console command "eco give %player% 5000"
				give player diamond helmet of protection 6 and unbreaking 6
				give player diamond chestplate of protection 6 and unbreaking 6
				give player diamond leggings of protection 6 and unbreaking 6
				give player diamond boots of protection 6 and unbreaking 6
			else:
				send "&7Ej.... nie masz tyle dyń." to player

 

nic się nie dzieje :/ 0 błędów

Może bez tego halloween tylko mogę to stworzyć poprzez /npc create Wiedzma
Tylko nawet jak tak robię to nie działa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Hmm, jak ja zrobiłem swoją wiedźmę za pomocą komendy /halloween to działa. Musiałem jeszcze tylko w evencie rightclick dać cancel event bo otwierało gui npc'ka.

on rightclick on entity:
	if "%entity%" is "villager":
		if name of entity is "&7Wiedzma":
			cancel event
			if player has 30 pumpkin:
				remove 30 pumpkin from player 
				....
			else:
				send "&7Ej.... nie masz tyle dyń." to player
Spoiler

xtAp374.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...