Jak sądzicie co będzie wydajniejsze i mniej wpływało na lagi na serwerze ?
Mam taki plik na serwerze variables.csv który waży 200MB (i jak pobiera z niego dane skript to co jakieś 15-120 (róznie) sekund generuję się okropny lag 5 sekundowy nawet, a tps cały czas wynosi =20. (dedykowana maszyna)
Jak myślicie osobne pliki .yml dla każdego gracza (jako zmienne) są lepszym pomysłem, aby powodować mniejsze lagi ?
Pytanie
Nieaktywny
Mam ciekawe pytanko do ludności skript.pl
Co jest bardziej bezpieczne i mniej lagujące:
variables.csv
czy (dla kazdego gracza osobny plik z zmiennymi w yml)
graczktorys.yml
------------------------------------------------------------
Jak sądzicie co będzie wydajniejsze i mniej wpływało na lagi na serwerze ?
Mam taki plik na serwerze variables.csv który waży 200MB
(i jak pobiera z niego dane skript to co jakieś 15-120 (róznie) sekund generuję się okropny lag 5 sekundowy nawet, a tps cały czas wynosi =20. (dedykowana maszyna)
Jak myślicie osobne pliki .yml dla każdego gracza (jako zmienne) są lepszym pomysłem, aby powodować mniejsze lagi ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.