Skocz do zawartości
  • 0

Komenda


kubastion

Pytanie

Witam, mam mały problem, ponieważ stworzyłem komendę, która działa gdy używa ją gracz, ale gdy dodaje żeby była wykonywana co określony czas: every 1 second: execute console command "test", ów komenda nie działa, nic się nie dzieje.
 

every 1 second:
	execute console command "test"
command /test:
	trigger:
		set {_x} to random integer between 4900 and -4900 
		set {_y} to 0
		set {_z} to random integer between 4900 and -4900
		loop blocks above location {_x}, {_y}, {_z}:
			...

Dlaczego tak się dzieję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, KrisSx napisał:

Daj caly kod, albo kup mi zestaw do wrozenia takich rzeczy ;s

Napisałem wystarczająco, jeśli miałbyś pojęcie jak to naprawić, to wiedziałbyś bez reszty kodu, bo nie jest to potrzebne, ponieważ komendę nie wykonuje w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, kubastion napisał:

Napisałem wystarczająco, jeśli miałbyś pojęcie jak to naprawić, to wiedziałbyś bez reszty kodu, bo nie jest to potrzebne, ponieważ komendę nie wykonuje w ogóle.

Powinienes dac caly kod tej komendy, szczegolnie ze zakonczyles na ":" czyli cos potym jest ;s

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every 1 second:
	execute console command "test"
command /test:
	trigger:
		set {_x} to random integer between 4900 and -4900 
		set {_y} to 0
		set {_z} to random integer between 4900 and -4900
		loop blocks above location {_x}, {_y}, {_z}:
			if loop-block is air:
				if block under loop-block is grass block:
					if loop-block is in the region "spawnall":
						execute console command "test"
						stop
					else:	
						set {_location} to location of loop-block
						broadcast ""
						set block behind loop-block to end stone
						set block 1 meter west of loop-block to end stone
						set block -1 meter west of loop-block to end stone
						set block 0 meter north of loop-block to end stone
						set block 2 meter north of loop-block to end stone
						set block 1 meter west 1 north of loop-block to end stone
						set block 1 meter west 2 north of loop-block to end stone
						set block -1 meter west 1 north of loop-block to end stone
						set block -1 meter west 2 north of loop-block to end stone
						set block above 0 meter north of loop-block to end stone
						set block above 1 meter north of loop-block to end stone
						set block above 2 meter north of loop-block to end stone
						set block above 1 meter east 1 north of loop-block to end stone
						set block above -1 meter east 1 north of loop-block to end stone
						stop

Gdy komendę wykonam jako gracz, to działa, ale już jako konsola, to nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 26.05.2018 o 20:27, kubastion napisał:

loop blocks above location {_x}, {_y}, {_z}:

Ten fragment kodu bierze bloki powyżej jakiejś lokacji, ale z jakiego świata?

Jak gracz wpisze komendę, to automatycznie bierze ten świat, w którym jest.

A console nie ma ustawionego światu, więc kod będzie działał tylko do pętli, czyli ustawi tylko zmienne x y z i więcej nic nie zrobi :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 27.05.2018 o 22:43, knugi napisał:

Ten fragment kodu bierze bloki powyżej jakiejś lokacji, ale z jakiego świata?

Jak gracz wpisze komendę, to automatycznie bierze ten świat, w którym jest.

A console nie ma ustawionego światu, więc kod będzie działał tylko do pętli, czyli ustawi tylko zmienne x y z i więcej nic nie zrobi :) 

Czyli będę musiał zrobić coś w stylu?
 

loop blocks above location {_x}, {_y}, {_z} in "world":

Dzięki wielkie, takiej odpowiedzi oczekiwałem. Do zamknięcia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...