Skocz do zawartości
  • 0
niemamnazwy

BUNGEECORD chatted Command From bungee

Pytanie

Użytkownik

Siema zrobiłem pl na bany w BUNGEECORDzie i gdy daje później  w lidtenerze p#chat#/ban xd to pisze unknown Command i ze pod /help jest pomoc (standardowa Wiadomość) wie może ktoś jak to zrobić inaczej?

 

Powiem tylko ze dispatchcommand nie dziala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

koledze chodzi o to ze ma komende na bany w pluginie pod bungeeccord. i pozniej w pluginie pod bukkit chce w jakims listenerze aby gracz wykonywal komende, lecz to nie dziala

przez p.chat("/bungeeban xd 1"); p.preformCommand//

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
15 minut temu, xdkoparadżax napisał:

koledze chodzi o to ze ma komende na bany w pluginie pod bungeeccord. i pozniej w pluginie pod bukkit chce w jakims listenerze aby gracz wykonywal komende, lecz to nie dziala

przez p.chat("/bungeeban xd 1"); p.preformCommand//

Ale skoro ma komendę w pluginie, który jest na bungeecord to ona będzie działać na serwerach głównych - podpiętych pod bungee. o_O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Teraz, KrejzolekPRO napisał:

Ale skoro ma komendę w pluginie, który jest na bungeecord to ona będzie działać na serwerach głównych - podpiętych pod bungee. o_O

najpierw sprawdź później pisz głupoty ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 minutę temu, KrejzolekPRO napisał:

Aż sprawdziłem, a nawet wszedłem w poradnik :)

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

udajesz takiego z**** czy naprawde nim jesteś?

po co mu poradnik jak stworzyć komendę w bungee?

rozumiesz że poprzez p.chat("/server lobby"); nie działa i tak samo jak stworzysz swoją komendę pod bungee...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
2 minuty temu, xdkoparadżax napisał:

udajesz takiego z**** czy naprawde nim jesteś?

po co mu poradnik jak stworzyć komendę w bungee?

rozumiesz że poprzez p.chat("/server lobby"); nie działa i tak samo jak stworzysz swoją komendę pod bungee...

Macie chaotyczny styl pisania. Chodzi wam o to, że chcecie inną komendą (zrobioną na spigot) wykonywać komendę, która jest zrobiona na bungee?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

podam przykład jak to wygląda:

są dwa pluginy sa 2 serwery jeden bungeecord drugi spigot

jeden plugin sa to bany i jest on pod bungee

drugi plugin jest na pomoc i jest pod serwer spigot

i w tym pluginie na bany jest komenda dajmy na to /bungeeban

i wtedy w pluginie na pomoc jest coś takiego zrobię to w listenerze

@eventhandler

public void onjoin(PlayerJoinEvent e){

  Player p = (Player) e.getPlayer();

  p.chat("/bunhgeeban xd cheaty");

}

 

opisane jak dla dziecka łatwiej się nie da

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
4 godziny temu, TheMolkaPL napisał:

Nie da się tak, bo BungeeCord jest proxy, czyli pomiędzy połączeniem klienta z serwerem.

kiedyś miałem jakiś plugin na bany pod bungee i antycheata który wykonywał komendę więc napewno się da

na google znalazłem coś takiego ale nw czy to jakoś działa wgl

 ByteArrayDataOutput out = ByteStreams.newDataOutput();
       out.writeUTF("ExecuteBungeeCommand");
       out.writeUTF(command);
       
       p.sendPluginMessage(YOURMAINPLUGININSTACE, "YourChannel", out.toByteArray());

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
37 minut temu, xdkoparadżax napisał:

kiedyś miałem jakiś plugin na bany pod bungee i antycheata który wykonywał komendę więc napewno się da

na google znalazłem coś takiego ale nw czy to jakoś działa wgl

 ByteArrayDataOutput out = ByteStreams.newDataOutput();
       out.writeUTF("ExecuteBungeeCommand");
       out.writeUTF(command);
       
       p.sendPluginMessage(YOURMAINPLUGININSTACE, "YourChannel", out.toByteArray());

 

zalezy co tym chcesz zrobic, mozesz to wyslac do bungee, a w bungee nasluchujesz i jak takie cos wylapiesz to po prostu wykonujesz ta komende

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
5 minut temu, yooniks napisał:

zalezy co tym chcesz zrobic, mozesz to wyslac do bungee, a w bungee nasluchujesz i jak takie cos wylapiesz to po prostu wykonujesz ta komende

s

jestem zielony w ByteArrayDataOutput czy możesz dać całkowity kod? proszę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 minutę temu, xdkoparadżax napisał:
s

jestem zielony w ByteArrayDataOutput czy możesz dać całkowity kod? proszę

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
11 minut temu, yooniks napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

co robię źle?

	@Override
	public void onEnable(){
		inst = this;
		getServer().getMessenger().registerOutgoingPluginChannel(this, "BungeeCord");
	}
	
	public static void chat(Player p, String msg){
		ByteArrayOutputStream b = new ByteArrayOutputStream();
		DataOutputStream out = new DataOutputStream(b);
			
		try{
			out.writeUTF("Message");
			out.writeUTF(msg);
			b.close();
			out.close();
		} catch (Exception e){
			e.printStackTrace();
			Bukkit.getLogger().severe("Error Bungee");
		}
		p.sendPluginMessage(inst, "BungeeCord", b.toByteArray());
	}

 

Edytowane przez xdkoparadżax
x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 minutę temu, xdkoparadżax napisał:

co robię źle?

	@Override
	public void onEnable(){
		inst = this;
		getServer().getMessenger().registerOutgoingPluginChannel(this, "BungeeCord");
	}
	
	public static void chat(Player p, String msg){
		ByteArrayOutputStream b = new ByteArrayOutputStream();
		DataOutputStream out = new DataOutputStream(b);
			
		try{
			out.writeUTF("Message");
			out.writeUTF(msg);
			b.close();
			out.close();
		} catch (Exception e){
			e.printStackTrace();
			Bukkit.getLogger().severe("Error Bungee");
		}
		p.sendPluginMessage(main, "BungeeCord", b.toByteArray());
	}

 

no i zrob sobie na bungee ze sprawdzasz te message

Cytat

        BungeeCord.getInstance().getPluginManager().registerListener(this, new ChannelListener());

        BungeeCord.getInstance().registerChannel("Return");
    }
 

Cytat

public class ChannelListener implements Listener {

    @EventHandler
    public void onPluginMessage(PluginMessageEvent e) {
        if (e.getTag().equalsIgnoreCase("BungeeCord")) {
            DataInputStream in = new DataInputStream(new ByteArrayInputStream(e.getData()));
            try {
                String channel = in.readUTF(); // channel we delivered
                if(channel.equals("get")){
                    ServerInfo server = BungeeCord.getInstance().getPlayer(e.getReceiver().toString()).getServer().getInfo();
                    String input = in.readUTF(); // the inputstring
                    if(input.equals("nickname")){
                        sendToBukkit(channel, Main.nicks.get(e.getReceiver().toString()), server);
                    } else {
                        sendToBukkit(channel, Main.points.get(e.getReceiver().toString()).toString(), server);
                    }
              
                }
            } catch (IOException e1) {
                e1.printStackTrace();
            }
      
        }
    }

    public void sendToBukkit(String channel, String message, ServerInfo server) {
        ByteArrayOutputStream stream = new ByteArrayOutputStream();
        DataOutputStream out = new DataOutputStream(stream);
        try {
            out.writeUTF(channel);
            out.writeUTF(message);
        } catch (IOException e) {
            e.printStackTrace();
        }
        server.sendData("Return", stream.toByteArray());

    }
}

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
9 minut temu, yooniks napisał:

no i zrob sobie na bungee ze sprawdzasz te message

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

no coś nie działa:

    public void sendToBukkit(String channel, String message, ServerInfo server) {
        ByteArrayOutputStream stream = new ByteArrayOutputStream();
        DataOutputStream out = new DataOutputStream(stream);
        try {
            out.writeUTF(channel);
            out.writeUTF(message);
        } catch (IOException e) {
            e.printStackTrace();
        }
        server.sendData("Return", stream.toByteArray());

    }
	
    @EventHandler
    public void onPluginMessage(PluginMessageEvent e) {
        if (e.getTag().equalsIgnoreCase("BungeeCord")) {
            DataInputStream in = new DataInputStream(new ByteArrayInputStream(e.getData()));
            try {
                String channel = in.readUTF(); // channel we delivered
                if(channel.equals("Message")){
                    ServerInfo server = BungeeCord.getInstance().getPlayer(e.getReceiver().toString()).getServer().getInfo();
                    String input = in.readUTF(); // the inputstring
                    if(input.equals("nickname")){
                        sendToBukkit(channel, "xdas", server);
                    } else {
                        sendToBukkit(channel, "xdas", server);
                    }
              
                }
            } catch (IOException e1) {
                e1.printStackTrace();
            }
      
        }
    }

	public void onEnable(){
		inst=this;
		BungeeCord.getInstance().registerChannel("Return");
	}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×