piotrus131102 37 Opublikowano 14 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2018 Witam, mam zrobioną mapę i nie chce by została zaśmiecona przez graczy w krótkim czasie, i żebym nie musiał jej czyścić z craftingów itp. chciałbym aby jedną komendą mógłbym usunąć wszystkie blocki położone przez gracza / danego gracza np /usun Kappa3322 i usuwa wszystkie położone przez niego blocki Liczę na pomoc, zmienna jest mi obojętna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 345 Opublikowano 15 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2018 Hmmm... da się, ale to wymagałoby dużej mocy obliczeniowej przy usuwaniu. Szczególnie wtedy gdy będziemy chcieli usunąć bloki z chunku, który nie jest załadowany. Drugi problem jest taki w jaki sposób przypisywać większość bloków do graczy. Przykładowo ktoś tworzy i stawia wagonik z TNT i o rozsadza. Jest dużo różnych takich przypadków i każdy z nich trzeba przewidzieć. A co z mobami, na przykład creeperami, albo endermanami? No i trzeba się liczyć z tym, że to jest już dużo informacji do przechowywania, więc najlepiej nadałaby się w tym celu baza danych, bo ten CSV w Skript będzie wydłużał czas ładowania, odczytu no i też będzie dużo kosztował w samym użytkowaniu, shuliar, Peridot, Toranktto i 1 inny 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piotrus131102 37 Opublikowano 15 maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 maja 2018 @TheMolkaPL Robię serwer na podstawie starve.io jest ograniczona mapa, bloków się nie da niszczyć, da się je "wykopać" no ale jak gracz zginie to musi jego położone blocki pousuwać. dużo pamięci to nie zje bo jednak każdy chunk jest załadowany na takiej mapce. ktoś wie jak to napisać? Można wybrane bloki stawiać np. "ognisko" które mam zrobione w skrypcie. wystarczy chyba tam dopisać lokalizację z graczem, ale nie wiem jak zrobić żeby usunęło po zginięciu gracza @NaxynPL Zaraz sprawdzę czy działa. Wow! działa, dziękuję ślicznie Do zamknięcia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NaxynPL 9 Opublikowano 15 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2018 (edytowane) Hmm coś mi się udało zrobić nie wiem czy na 100% oto ci chodzi ale usuwa bloki (Używałem skripta dev 25 Bensku 1.8.8 Może dużo wymagać od sprzętu) on place: if {zmienna::lokacja::%player%::*} is not set: set {zmienna::lokacja::%player%::*} to location of block else: add location of block to {zmienna::lokacja::%player%::*} on death of player: if {zmienna::lokacja::%player%::*} is set: loop {zmienna::lokacja::%player%::*}: set block at loop-value to air clear {zmienna::lokacja::%player%::*} on quit: if {zmienna::lokacja::%player%::*} is set: loop {zmienna::lokacja::%player%::*}: set block at loop-value to air clear {zmienna::lokacja::%player%::*} Edytowane 15 maja 2018 przez NaxynPL piotrus131102 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Taq 155 Opublikowano 15 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2018 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
piotrus131102 37
Witam, mam zrobioną mapę i nie chce by została zaśmiecona przez graczy w krótkim czasie, i żebym nie musiał jej czyścić z craftingów itp.
chciałbym aby jedną komendą mógłbym usunąć wszystkie blocki położone przez gracza / danego gracza
np /usun Kappa3322
i usuwa wszystkie położone przez niego blocki
Liczę na pomoc, zmienna jest mi obojętna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi