Skocz do zawartości
  • 0

Nie działa klikanie npc


Briks
 Udostępnij

Pytanie

on rightclick on player:
	name of clicked player is "Drwal":
		if {misja:Drwal.%player%} is 0:
			send "&7Przynies mi x64 drewna swierkowego, nagroda bedzie VIP na 3 dni!"
			set {misja:Drwal.%player%} to 1
		else:
			if player has 64 wood:
				remove 64 redwood log from player's inventory
				send "&7Dziekuje ci, kolego. Potrzebuje czyjejs pomocy, jak widzisz sam zbyt duzo nie zrobie..."
				send "&7Jezeli bedziesz mial chwile wolnego czasu, to przyjdz mam cos dla ciebie."

Dlaczego nic się nie dzieje po kliknięciu na NPC z pluginu Citizens ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Proszę:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Możesz dać + jak pomogłem :)

 

Ps. Zalecam używać kolorowych nazwa NPC bo jak jakiś gracz wejdzie na serwer z nazwą taką jak NPC to będzie można brać od niego misje.

Edytowane przez Damianekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, BrixNW napisał:
on rightclick on player:
	name of clicked player is "Drwal":
		if {misja:Drwal.%player%} is 0:
			send "&7Przynies mi x64 drewna swierkowego, nagroda bedzie VIP na 3 dni!"
			set {misja:Drwal.%player%} to 1
		else:
			if player has 64 wood:
				remove 64 redwood log from player's inventory
				send "&7Dziekuje ci, kolego. Potrzebuje czyjejs pomocy, jak widzisz sam zbyt duzo nie zrobie..."
				send "&7Jezeli bedziesz mial chwile wolnego czasu, to przyjdz mam cos dla ciebie."

Dlaczego nic się nie dzieje po kliknięciu na NPC z pluginu Citizens ?

command /respawn [<text>]:
	trigger:
		spawn a priest
		set the name of the spawned villager to "Drwal"

zresp tym i

on rightclick on a priest:
	give 64 stick to player

 

Edytowane przez lenny_msi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, damixedixed napisał:

Proszę:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Możesz dać + jak pomogłem :)

 

Ps. Zalecam używać kolorowych nazwa NPC bo jak jakiś gracz wejdzie na serwer z nazwą taką jak NPC to będzie można brać od niego misje.

Tak wiem, to jest tylko test.

Po wgraniu pojawia się Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

i nadal nic się nie dzieje po kliknięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

najpierw tą komendę wpisz a później kliknij na npc PPM, później możesz wywalić tą komendę i rightclick z 2 kodu i używać type npc zmienną {npcType}

command /gettype:
    trigger:
        if player has permission "*":
            set {getType::player} to true
            send "Kliknij PPM na npc"
            
on rightclick:
    if {getType::player} is true:
        set {npcType} to type of (clicked entity)
        set {getType::player} to false
        send "Ustawiles {npcType} na %{npcType}%"
        
on rightclick:
    if type of (clicked entity) is {npcType}: ## to samo co if type of (clicked entity) is [jakiś entity type]:
        ....

*nw czy zadziała

Edytowane przez ThatsVylence
Nieaktywny

Wstawiam w CODE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 2.05.2018 o 18:13, LloydPL napisał:

najpierw tą komendę wpisz a później kliknij na npc PPM, później możesz wywalić tą komendę i rightclick z 2 kodu i używać type npc zmienną {npcType}

command /gettype:
    trigger:
        if player has permission "*":
            set {getType::player} to true
            send "Kliknij PPM na npc"
            
on rightclick:
    if {getType::player} is true:
        set {npcType} to type of (clicked entity)
        set {getType::player} to false
        send "Ustawiles {npcType} na %{npcType}%"
        
on rightclick:
    if type of (clicked entity) is {npcType}: ## to samo co if type of (clicked entity) is [jakiś entity type]:
        ....

*nw czy zadziała

JA tego nie czaję i to nie działa.

Edytowane przez ThatsVylence
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 2.05.2018 o 18:21, BrixNW napisał:

JA tego nie czaję.

chciałem obejść wpisywanie niewiadomo czego tam gdzie chcesz npc więc zrobiłem komendę po której wpisaniu jak klikniesz na npc to ustawiasz zmienną {npcType} na type tego npc i później zamiast 

on rightclick on player/villager: #czy cokolwiek innego

zrobiłem:

on rightclick:
    if type of (clicked entity) is {npcType}:

 

Edytowane przez ThatsVylence
Nieaktywny

Wstawiam w CODE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, LloydPL napisał:

chciałem obejść wpisywanie niewiadomo czego tam gdzie chcesz npc więc zrobiłem komendę po której wpisaniu jak klikniesz na npc to ustawiasz zmienną {npcType} na type tego npc i później zamiast 

on rightclick on player/villager: #czy cokolwiek innego

zrobiłem:

on rightclick:
    if type of (clicked entity) is {npcType}:

Ale to i tak nie działa.

 

1 minutę temu, lenny_msi napisał:

ale. to jest jedno i to samo

Nawet jeśli to nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on script load:
	import "org.bukkit.event.player.PlayerInteractEntityEvent"
on "org.bukkit.event.player.PlayerInteractEntityEvent":
	set {_entity} to event.getRightClicked()
	set {_p} to event.getPlayer()
	if name of {_entity} is "Drwal":
		cancel event
		if {misja:Drwal.%{_p}%} is not set:
			send "&7Przynies mi x64 drewna swierkowego, nagroda bedzie VIP na 3 dni!" to {_p}
			set {misja:Drwal.%{_p}%} to 1
			stop
		if {_p} has 64 any_oak_wooden_logs_item:
			remove 64 any_oak_wooden_logs_item from {_p}'s inventory
			send "&7Dziekuje ci, kolego. Potrzebuje czyjejs pomocy, jak widzisz sam zbyt duzo nie zrobie..." to {_p}
			send "&7Jezeli bedziesz mial chwile wolnego czasu, to przyjdz mam cos dla ciebie." to {_p}
			set {misja:Drwal.%{_p}%} to 2
			stop
		if {misja:Drwal.%{_p}%} is 1:
			send "Prosilem Cie **** o 64 drewna. Przynies mi to.." to {_p}
			stop
		else:
			send "Nie mam zadan dla Ciebie." to {_p}
		stop

 

Edytowane przez knugi
Cenzura
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, knugi napisał:
on script load:
	import "org.bukkit.event.player.PlayerInteractEntityEvent"
on "org.bukkit.event.player.PlayerInteractEntityEvent":
	set {_entity} to event.getRightClicked()
	set {_p} to event.getPlayer()
	if name of {_entity} is "Drwal":
		cancel event
		if {misja:Drwal.%{_p}%} is not set:
			send "&7Przynies mi x64 drewna swierkowego, nagroda bedzie VIP na 3 dni!" to {_p}
			set {misja:Drwal.%{_p}%} to 1
			stop
		if {_p} has 64 any_oak_wooden_logs_item:
			remove 64 any_oak_wooden_logs_item from {_p}'s inventory
			send "&7Dziekuje ci, kolego. Potrzebuje czyjejs pomocy, jak widzisz sam zbyt duzo nie zrobie..." to {_p}
			send "&7Jezeli bedziesz mial chwile wolnego czasu, to przyjdz mam cos dla ciebie." to {_p}
			set {misja:Drwal.%{_p}%} to 2
			stop
		if {misja:Drwal.%{_p}%} is 1:
			send "Prosilem Cie kurwa o 64 drewna. Przynies mi to.." to {_p}
			stop
		else:
			send "Nie mam zadan dla Ciebie." to {_p}
		stop

 

Sam dobrze wiesz, że to nie działa poprawnie. 

 

 

Proszę o zamknięcie tego tematu może poradzę sobie w inny sposób

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@BrixNW musisz jedynie poprawić linijkę 

if {_p} has 64 any_oak_wooden_logs_item:

by zwracała true, gdy posiada te bloki.

A póżniej robisz se te GUI i gotowe.

Chociaż :lajk: możesz zostawić dla wszystkich którzy próbowali Ci pomóc. :) 

 

Edytowane przez ThatsVylence
Nieaktywny

Wstawiam w CODE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Polecam użyć pluginu Citizens cmd. Działa od 1.8 do 1.12

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zaznaczasz citizena /npc select (musisz stać koło niego) potem wpisujesz /npcmd add player (i tutaj komendę. Możesz zrobić w skrypcie komendę po której wyświetla się wiadomość i da rangę graczowi. Potem dodaj ją do npc). 

 

Edytowane przez Magiczny_Miki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...