TakiJakTy 140 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2018 Witam, Chcę skript na nie usuwanie itemów gracza po śmierci. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LloydPL 436 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2018 (edytowane) nevermind... Edytowane 23 kwietnia 2018 przez LloydPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LordYu 296 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2018 gamerule keepinventory true O wiele łatwiej, nie usuną mu się TheMolkaPL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2018 a i mam jeszcze jedno pytanie, jak zrobić żeby creeper'y nie detonowały się tylko atakowały gracza? (żeby się zachowywały jak zombie np.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2018 2 godziny temu, Mroczekk napisał: a i mam jeszcze jedno pytanie, jak zrobić żeby creeper'y nie detonowały się tylko atakowały gracza? (żeby się zachowywały jak zombie np.) Trzeba zmieniać ich AI, a to wymaga edycji NMS. Usunięty#3468 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2018 W dniu 23.04.2018 o 00:38, TheMolkaPL napisał: Trzeba zmieniać ich AI, a to wymaga edycji NMS. Co to NMS? Jak zrobić żeby do danego itemu dodawało efekt + obrażenia kuli ognistej? i żeby można tego używać do 6 sekund Łączę Notatka dodana przez Taq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2018 3 minuty temu, Mroczekk napisał: Co to NMS? Serwer Mojangu, który nie ma API, a więc też Skript go nie wspiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2018 7 minut temu, Mroczekk napisał: Co to NMS? Jak zrobić żeby do danego itemu dodawało efekt + obrażenia kuli ognistej? 6 minut temu, Mroczekk napisał: i żeby można tego używać do 6 sekund a z tym pomożesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2018 12 minut temu, Mroczekk napisał: a z tym pomożesz? Nie do końca rozumiem co masz na myśli. Chcesz mieć jakiś przedmiot, który przy kliknięciu strzela ognistą kulą? Usunięty#3468 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2018 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2018 Co prawda nie pisze skryptów, ale podpowiem jak to zrobić. W jakiejś sytuacji, na przykład komendzie zapisujesz ten przedmiot do pamięci jako referencja. Przy interakcji gracza pobierasz przedmiot trzymany w ręku i sprawdzasz czy posiadasz go w pamięci. Jeżeli tak to tworzysz projectile typu fireball. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2018 a jak zrobić żeby po 6 sekundach mógł ponownie tego użyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2018 Trzeba zrobić zwykły cooldown. W Skript robisz zmienną z obecnym czasem po prostu. Przy tworzeniu projectile sprawdzasz ile minęło od tamtego czasu, jak mniej niż 6 sekund to nie startujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2018 a jak to napisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PakerP 11 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2018 (edytowane) Jak chcesz żeby creepery nie rozwalaly terenu to polecam do tego WorldEdit,WorldGuard i piszesz /rg flag __global__ creeper-explosion deny I gotowe. PS. Nie czytałem up tylko pytanie to nie piszcie ze była na to odpowiedz. Edytowane 23 kwietnia 2018 przez PakerP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2018 Teraz, PakerP napisał: Jak chcesz żeby creepery nie rozwalaly terenu to polecam do tego WorldEdit i piszesz /rg flag __global__ creeper-explosion deny Jak już to WorldGuard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2018 2 minuty temu, PakerP napisał: Jak chcesz żeby creepery nie rozwalaly terenu to polecam do tego WorldEdit i piszesz /rg flag __global__ creeper-explosion deny I gotowe. PS. Nie czytałem up tylko pytanie to nie piszcie ze była na to odpowiedz. Umiesz czytać dziecko? Napisałem co i jak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PakerP 11 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2018 41 minut temu, TheMolkaPL napisał: Jak już to WorldGuard No ta czek zmienię, chodziło mi ogólnie. 39 minut temu, Mroczekk napisał: Umiesz czytać dziecko? Napisałem co i jak... opss. Nie ten temat xddd Nie wnikaj 23 godziny temu, Mroczekk napisał: a i mam jeszcze jedno pytanie, jak zrobić żeby creeper'y nie detonowały się tylko atakowały gracza? (żeby się zachowywały jak zombie np.) Jednak ten! Na to ci odpwiadałem. //Łączę ~ JanekJaran Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mrkogutmrkgt 7 Opublikowano 13 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2018 (edytowane) on rightclick: if player's tool is wood: set {_waited} to difference between {kulaognia.%player%.lastused} and now if {_waited} is less than a minute: message "You have to wait %difference between a minute and {_waited}% before you can use this command again!" stop shoot a fireball set {kulaognia.%player%.lastused} to now Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! :))))) Edytowane 13 maja 2018 przez Mrkogutmrkgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 13 maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 maja 2018 Teraz, Mrkogutmrkgt napisał: on rightclick: if player's tool is wood: set {_waited} to difference between {kulaognia.%player%.lastused} and now if {_waited} is less than a minute: message "You have to wait %difference between a minute and {_waited}% before you can use this command again!" stop shoot a fireball set {kulaognia.%player%.lastused} to now Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! :))))) Takie rzeczy sam se napisałem ale jak w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mrkogutmrkgt 7 Opublikowano 13 maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2018 W dniu 23.04.2018 o 01:01, Mroczekk napisał: a z tym pomożesz? Widać właśnie, tak zrobiłeś, że prosisz o pomoc. Gość wyżej pomógł ci z creeperami, ja podałem ci przykład cooldownu. Do obydwoch z nas masz problem, że "zły temat, już to zrobiłem". Skoro sam nie wiesz co chcesz to po co prosisz o pomoc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
TakiJakTy 140
Witam,
Chcę skript na nie usuwanie itemów gracza po śmierci.
Dzięki za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
26 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi