Skocz do zawartości
  • 0

Skript na nie usuwanie itemów po śmierci gracza


TakiJakTy
 Udostępnij

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 godziny temu, Mroczekk napisał:

a i mam jeszcze jedno pytanie, jak zrobić żeby creeper'y nie detonowały się tylko atakowały gracza? (żeby się zachowywały jak zombie np.)

Trzeba zmieniać ich AI, a to wymaga edycji NMS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 23.04.2018 o 00:38, TheMolkaPL napisał:

Trzeba zmieniać ich AI, a to wymaga edycji NMS.

Co to NMS?

 

Jak zrobić żeby do danego itemu dodawało efekt + obrażenia kuli ognistej?

 

i żeby można tego używać do 6 sekund 

Taq

Łączę 

Notatka dodana przez Taq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Co prawda nie pisze skryptów, ale podpowiem jak to zrobić. W jakiejś sytuacji, na przykład komendzie zapisujesz ten przedmiot do pamięci jako referencja. Przy interakcji gracza pobierasz przedmiot trzymany w ręku i sprawdzasz czy posiadasz go w pamięci. Jeżeli tak to tworzysz projectile typu fireball.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak chcesz żeby creepery nie rozwalaly terenu to polecam do tego WorldEdit,WorldGuard i piszesz /rg flag __global__ creeper-explosion deny

I gotowe.

PS. Nie czytałem up tylko pytanie to nie piszcie ze była na to odpowiedz.

Edytowane przez PakerP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, PakerP napisał:

Jak chcesz żeby creepery nie rozwalaly terenu to polecam do tego WorldEdit i piszesz /rg flag __global__ creeper-explosion deny

I gotowe.

PS. Nie czytałem up tylko pytanie to nie piszcie ze była na to odpowiedz.

Umiesz czytać dziecko? Napisałem co i jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
41 minut temu, TheMolkaPL napisał:

Jak już to WorldGuard :D

No ta czek zmienię, chodziło mi ogólnie. :)

39 minut temu, Mroczekk napisał:

Umiesz czytać dziecko? Napisałem co i jak...

opss. Nie ten temat xddd Nie wnikaj

23 godziny temu, Mroczekk napisał:

a i mam jeszcze jedno pytanie, jak zrobić żeby creeper'y nie detonowały się tylko atakowały gracza? (żeby się zachowywały jak zombie np.)

Jednak ten! Na to ci odpwiadałem.

//Łączę ~ JanekJaran

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on rightclick:
    if player's tool is wood:
        set {_waited} to difference between {kulaognia.%player%.lastused} and now
        if {_waited} is less than a minute:
            message "You have to wait %difference between a minute and {_waited}% before you can use this command again!"
            stop            
        shoot a fireball
        set {kulaognia.%player%.lastused} to now

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! :)))))

Edytowane przez Mrkogutmrkgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Mrkogutmrkgt napisał:

on rightclick:
    if player's tool is wood:
        set {_waited} to difference between {kulaognia.%player%.lastused} and now
        if {_waited} is less than a minute:
            message "You have to wait %difference between a minute and {_waited}% before you can use this command again!"
            stop            
        shoot a fireball
        set {kulaognia.%player%.lastused} to now

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! :)))))

Takie rzeczy sam se napisałem ale jak w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 23.04.2018 o 01:01, Mroczekk napisał:

 

a z tym pomożesz?

Widać właśnie, tak zrobiłeś, że prosisz o pomoc.

Gość wyżej pomógł ci z creeperami, ja podałem ci przykład cooldownu. Do obydwoch z nas masz problem, że "zły temat, już to zrobiłem". Skoro sam nie wiesz co chcesz to po co prosisz o pomoc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...