
Mrkogutmrkgt
Użytkownik-
Ilość zawartości
81 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
734 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Mrkogutmrkgt

Użytkownik I (5/13)
7
Reputacja
-
kapsel443 zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Bilet do netheru
-
Tutaj właśnie problem, że nie wiem jaki to plugin. Lista: LuckPerms, WorldEdit, Skript, skDragon, iAntyLogout, SkQuery, WorldGuard, EditDrops, NoCheatPlus, MultiWorld, OldCombatMechanics, ObsidianBreaker, WildSkript, BossBarMessage, TradeIQ, mcMMO, Vault, MassiveCore, ChestShop, AreaShop, Essentials, HolographicDisplays, Citizens, skRayFall, EssentialsXMPP, ChestCommands, EssentialsProtect, EssentialsGeoIP, CrazyAuctions, EssentialsChat, EssentialsSpawn, CratesPlus, AuthMe, Skellett, Factions, FactionChat, TuSKe, Conquer, SilkSpawners
-
Witam, potrzebuję skrypt, który odświeża wszystkie przedmioty w ekwipunku po wyrzuceniu jakiegoś. Jeden z pluginów które mam ma błąd, że po wyrzuceniu przedmiotu nadal jest w ręce, lecz go nie widać :/.
-
Mrkogutmrkgt zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Skracanie kodu
-
Mrkogutmrkgt zareagował(a) na odpowiedź w temacie: sgKits
-
Przy wejsciu teleportuje w losowe miejsce, raz.
-
Witam, robiłem w skripcie "custom enchanty", których jest około 30, a na każdy jeden musiałem poświęcić około 10 linijek. Czy jest możliwość skrócenia tego?: if player's tool is {@gem} with lore "{@atak3}": if {gem:atak3:%player%} is true: send "Masz juz aktywny enchant" if {gem:atak3:%player%} is false: set {gem:atak3:%player%} to true send "Aktywowano enchant, nacisnij prawy." to player Jedyne co się zmienia w każdym kolejnym enchancie to nazwa enchantu wyżej jest to atak3. Próbowałem to zrobić taką funkcją: function addEnchantment(t: text): if player's tool is {@gem} with lore "{@%{_t}%}": if {gem:%{_t}%:%player%} is true: send "&aMasz juz aktywny enchant" if {gem:%{_t}%:%player%} is false: set {gem:%{_t}%:%player%} to true send "&aAktywowano enchant" to player Lecz, pojawiają się błędy: Z góry mówię, że nigdy nie używałem funkcji, a powyższą próbowałem stworzyć z czytania kodu innych D:.
-
Po włożeniu oddechu smoka o nazwie "&6test" anuluje wkładanie (cofa do eq). Ewentualnie jeżeli jest w środku to nie działa- jeżeli doda się rzucaną potkę to stół alchemiczny jej nie przerabia.
-
Przy moich obecnych skryptach można zabierać 1 użycie zbroi, a można też zabierać 25, jak i więcej gdyż mam mcmmo. Prosiłbym o skrypt, który usunie obrażenia dla zbroi (nie będzie naprawiać, gdyż nie wiadomo ile użyć zabierze 1 hit gracza)
-
Chodzi mi o to, żeby niszczone użycia zbroi były wyzerowane, np jeżeli gracz ma 264/500 użyc to przy uderzeniu nadal ma tyle samo - 264. W tym co napisałeś jeżeli gracz ma 264/500 użyć to po uderzeniu jego użycia ustawiają się na 500/500
-
Chciałbym, aby ktoś napisał skrypt na brak zniszczeń użyć zbroi, jeżeli lore napierśnika zawiera "{@tytan}" if lore of player's chestplate contains "{@tytan}": #tutaj kod, ze uzycia zbroi (durability) - helmu, napiersnika, spodni i butow nie schodza (jest tyle ile bylo na poczatku) przy kazdym uzyciu
-
Chciałbym, aby ktoś napisał dla mnie skrypt na zakaz ustawiania home na terenie innej gildii. Plugin gildyjny- factions od massivecore :).
-
Błedów nie ma, ale mimo wykopania spawnera dropi tylko EXP. Info po reloadzie. Local variable '_' is integer, not item type (adminhelp.sk, line 121: drop {_} at location of event-block')
-
Potrzebuję skryptu, który po wykopaniu spawnera, dropnie go. Przykładowo, jeżeli gracz ma spawner wiedźm (52:66), to po jego wykopaniu wyrzuca mu ten sam spawner (52:66), a nie świń- zwykły spawner.
-
Mrkogutmrkgt zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Aktualizujace sie lore
-
Już rozwiązałem, o dziwo cały problem w tym, że użyłem item, zamiast tool
-
Mrkogutmrkgt zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Aktualizujace sie lore
-
A co do: add item's lore to {_lore} set 1st line of item's lore to "&8&l[&6&l%{dusze.%player%}%&8&l] || {@dusze3}" set item's lore to "%coloured lore of item% || %{_lore}%" ^ [17:27:34 ERROR]: You can not use clicked item expression in any event but inventory click! (krs.sk, line 1086: add item's lore to {_lore}') [17:27:34 ERROR]: You can not use clicked item expression in any event but inventory click! (krs.sk, line 1087: set 1st line of item's lore to "&8&l[&6&l%{dusze.%player%}%&8&l] || {@pamietnikkrwi3}"') [17:27:34 ERROR]: You can not use clicked item expression in any event but inventory click! (krs.sk, line 1088: set item's lore to "%coloured lore of item% || %{_lore}%"') Mógłbyś zdradzić jak zamienić, aby działało? (przy evencie rightclick nie wyskakują żadne błędy)
-
Czy przy ustawieniu do lore zmiennej np. {kill.%player%}, która pokazuje ilość zabójstw, jest możliwe ustawienie, że przy każdym zabójstwie, te lore się resetuje i ustawia obecną ilość {kill.%player%}?