Skocz do zawartości

Mrkogutmrkgt

Użytkownik
  • Zawartość

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Mrkogutmrkgt

  • Tytuł
    Początkujący III

Ostatnie wizyty

281 wyświetleń profilu
  1. Mrkogutmrkgt

    Zamiana komendy dwuczłonowej

    on command /is help: execute player command "/pomoc" Jak nie działa to on command "/is help": execute player command "/pomoc"
  2. Mrkogutmrkgt

    Dziwny błąd

    Przy dodawaniu przedmiotu do zmiennej add player's tool to {dmg8::*} I odczytywaniu obrażen if {dmg8::*} contains attacker's tool: increase the damage by 3 Zwiększenie obrażeń działa przez około minutę lub do wyrzucenia przedmiotu albo śmierci z nim. Później przedmiot ma bazowe obrażenia, bez zwiększania. Wie ktoś jak to zmienić, aby działało?
  3. Mrkogutmrkgt

    Skrypt nie chce działać

    on damage: if attacker is player: if {xxx3::*} contains attacker's tool: #<- tak mam increase the damage by 6 A wiesz może co zrobić, aby ten boost do damage nie kończył się po wyrzuceniu miecza lub śmierci? Co zrobić, aby był nieskończony ;P?
  4. Mrkogutmrkgt

    Skrypt nie chce działać

    if player's tool is any sword or any axe: if {krysztal:xxx3:%player%} is true: set item's lore to "%coloured lore of item% || &f-&7=&8&l{&8&l}&7=&f- || &2&lxxx3 III|| &e&l+6.0 DMG" #dodawanie ulepszenia set {krysztal:xxx3:%player%} to false remove 1 {@krysztal} with lore "&2&lxxx3|| &e&l+6.0 DMG" from player add player's item to {toksycznosc3::*} ^dodawanie lore do przedmiotu i dodanie przedmiotu do zbioru {xxx3::*} on damage: if attacker is player: if attacker's tool is in {xxx3::*}: #proba zwiekszenia dmg increase the damage by 6 ^jeżeli przedmiot jest w zbiorze xxx3::* to zadaje dodatkowe 6 obrażen, lecz nie działa, wyskakuje błąd "Can't compare a slot with 'in {xxx3::*}" Wie ktoś jak zrobić, żeby działało? Obojętnie jak, chciałbym aby po dodaniu ulepszenia na przedmiot zadawał on 6 obrażeń więcej.
  5. Mrkogutmrkgt

    Prośba o przetestowanie skryptu

    [19:45:30 ERROR]: 'perlile x&d16' is not an entry (like 'name : value') (asd.sk, line 25: perlile x&d16')[19:45:30 ERROR]: Can't compare a slot with an inventory (asd.sk, line 40: if player's tool is chest named "&7[&aC&ba&cs&de&7]":')[19:45:30 ERROR]: Invalid amount of [optional brackets] (asd.sk, line 193: command /caseall [<text>:') [19:45:30 WARN]: Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (asd.sk, line 110: if player's tool is chest named "&7[&aC&ba&cs&de&7]":') ^ takie błędy są. Z tego 3ci to nie zamknięty nawias kwadratowy. on place of chest: if player is holding chest: if player's tool is chest named "&7[&aC&ba&cs&de&7]" ^ tak naprawiasz błąd nr 2 w swoim skripcie
  6. Mrkogutmrkgt

    Prośba o przetestowanie skryptu

    No właśnie, że nie. Błędy ze spacjami są gdy sam coś dopiszesz i będziesz tabować zamiast używać spacji. W 203 linijce nie masz : po command /case, stąd tyle błędów
  7. Mrkogutmrkgt

    Prośba o przetestowanie skryptu

    [19:45:30 INFO]: [Skript] Reloading asd.sk... [19:45:30 WARN]: Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (asd.sk, line 110: if player's tool is chest named "&7[&aC&ba&cs&de&7]":') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 4 spaces (asd.sk, line 204: permission: {@pex}') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 4 spaces (asd.sk, line 205: permission message: {@wdpex}') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 4 spaces (asd.sk, line 206: trigger:') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 207: open chest with 3 rows named ""&aC&ba&cs&de to player') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 208: format slot 0 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 209: format slot 1 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 210: format slot 2 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 211: format slot 3 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 212: format slot 4 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 213: format slot 5 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 214: format slot 6 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 215: format slot 7 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 216: format slot 8 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 217: format slot 9 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 218: format slot 10 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 219: format slot 11 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 220: format slot 15 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 221: format slot 16 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 222: format slot 17 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 223: format slot 18 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 224: format slot 19 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 225: format slot 20 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 226: format slot 21 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 227: format slot 22 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 228: format slot 23 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 229: format slot 24 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 230: format slot 25 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 231: format slot 26 of player with 1 of 160:7 named "" to be unstealable') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 232: format slot 12 of player with 1 of case named "&cGive &eAll" with lore "&dDaje wszystkim gracz╣ jednego &aC&ba&cs&de" to run [execute player command "/caseall 1"]') [19:45:30 ERROR]: indentation error: expected 0 spaces, but found 8 spaces (asd.sk, line 233: format slot 14 of player with 1 of case named "&cGive &aYou" with lore "&dDaje tobie jednego &aC&ba&cs&de" to run [execute player command "/give chest 1 name:"&7[&aC&ba&cs&de&7]" to player"]') [19:45:30 ERROR]: 'perlile x&d16' is not an entry (like 'name : value') (asd.sk, line 25: perlile x&d16') [19:45:30 ERROR]: Can't compare a slot with an inventory (asd.sk, line 40: if player's tool is chest named "&7[&aC&ba&cs&de&7]":') [19:45:30 ERROR]: Invalid amount of [optional brackets] (asd.sk, line 193: command /caseall [<text>:') [19:45:30 ERROR]: invalid line - all code has to be put into triggers (asd.sk, line 203: command /case [<text}>]') [19:45:30 INFO]: [Skript] Encountered 34 errors while reloading asd.sk!
  8. Mrkogutmrkgt

    Latanie dla VIP'a

    Nie łatwiej dodać permisje dla grupy VIPA na dany świat? Np. pex group VIP add essentials.fly Lobby
  9. Mrkogutmrkgt

    Lore

    Już znalazłem jak, można zamknąć.
  10. Mrkogutmrkgt

    Lore

    potrzebuje linijkę następną która jest np. Przy 2 linijkach ustawia 3cią, przy 4 piątą itd.
  11. Mrkogutmrkgt

    Lore

    add item's lore to {_l} set item's lore to "%{_l}% hehexd" Potrzebuję pomocy odnośnie wyżej napisanej linijki - dlaczego lore się nie zapisuję do {_l} a później nie dodaje do przedmiotu z dodatkiem nowego lore. Przykładowo: Lore to "test opisu przedmiotu 1" Tworzę jakiś event który dodaje linijkę nowego lore np. "opis przedmiotu 2" Po evencie powinno być "test opisu przedmiotu 1 "opis przedmiotu 2" Lecz jest: "<none> opis przedmiotu 2" Mógłby ktoś pomóc lub wytłumaczyć jak dodać nową linijkę lore nie usuwając starego?
  12. Mrkogutmrkgt

    Ulepszenia

  13. Mrkogutmrkgt

    Ulepszenia

    Potrzebuje skryptu który: Po naciśnięciu ppm przy trzymaniu patyka o nazwie lolo aktywuje się ulepszenie, które można nałożyć na miecz klikajac ppm mając go w ręce. Dodaje to go do zbioru przedmiotów o nazwie ulepszone, a jeżeli już w tym zbiorze jest, to ulepszenie jest anulowane. Przedmioty z tego zbioru zadają dodatkowe 10 obrażeń więcej
  14. Mrkogutmrkgt

    Skript na nie usuwanie itemów po śmierci gracza

    https://minecraft.gamepedia.com/Commands/gamerule
  15. Mrkogutmrkgt

    Skript na nie usuwanie itemów po śmierci gracza

    Czytasz te odpowiedzi?
×