Skocz do zawartości

Mrkogutmrkgt

Użytkownik
  • Zawartość

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mrkogutmrkgt

  • Tytuł
    Użytkownik I

Ostatnie wizyty

359 wyświetleń profilu
  1. Mrkogutmrkgt

    odswiezanie eq

    Tutaj właśnie problem, że nie wiem jaki to plugin. Lista: LuckPerms, WorldEdit, Skript, skDragon, iAntyLogout, SkQuery, WorldGuard, EditDrops, NoCheatPlus, MultiWorld, OldCombatMechanics, ObsidianBreaker, WildSkript, BossBarMessage, TradeIQ, mcMMO, Vault, MassiveCore, ChestShop, AreaShop, Essentials, HolographicDisplays, Citizens, skRayFall, EssentialsXMPP, ChestCommands, EssentialsProtect, EssentialsGeoIP, CrazyAuctions, EssentialsChat, EssentialsSpawn, CratesPlus, AuthMe, Skellett, Factions, FactionChat, TuSKe, Conquer, SilkSpawners
  2. Mrkogutmrkgt

    odswiezanie eq

    Witam, potrzebuję skrypt, który odświeża wszystkie przedmioty w ekwipunku po wyrzuceniu jakiegoś. Jeden z pluginów które mam ma błąd, że po wyrzuceniu przedmiotu nadal jest w ręce, lecz go nie widać :/.
  3. Mrkogutmrkgt

    Lokacja

    Przy wejsciu teleportuje w losowe miejsce, raz.
  4. Mrkogutmrkgt

    Lokacja

  5. Mrkogutmrkgt

    Skracanie kodu

    Witam, robiłem w skripcie "custom enchanty", których jest około 30, a na każdy jeden musiałem poświęcić około 10 linijek. Czy jest możliwość skrócenia tego?: if player's tool is {@gem} with lore "{@atak3}": if {gem:atak3:%player%} is true: send "Masz juz aktywny enchant" if {gem:atak3:%player%} is false: set {gem:atak3:%player%} to true send "Aktywowano enchant, nacisnij prawy." to player Jedyne co się zmienia w każdym kolejnym enchancie to nazwa enchantu wyżej jest to atak3. Próbowałem to zrobić taką funkcją: function addEnchantment(t: text): if player's tool is {@gem} with lore "{@%{_t}%}": if {gem:%{_t}%:%player%} is true: send "&aMasz juz aktywny enchant" if {gem:%{_t}%:%player%} is false: set {gem:%{_t}%:%player%} to true send "&aAktywowano enchant" to player Lecz, pojawiają się błędy: Z góry mówię, że nigdy nie używałem funkcji, a powyższą próbowałem stworzyć z czytania kodu innych D:.
  6. Mrkogutmrkgt

    Alchemia

    Po włożeniu oddechu smoka o nazwie "&6test" anuluje wkładanie (cofa do eq). Ewentualnie jeżeli jest w środku to nie działa- jeżeli doda się rzucaną potkę to stół alchemiczny jej nie przerabia.
  7. Mrkogutmrkgt

    Uzycia zbroi

    Przy moich obecnych skryptach można zabierać 1 użycie zbroi, a można też zabierać 25, jak i więcej gdyż mam mcmmo. Prosiłbym o skrypt, który usunie obrażenia dla zbroi (nie będzie naprawiać, gdyż nie wiadomo ile użyć zabierze 1 hit gracza)
  8. Mrkogutmrkgt

    Uzycia zbroi

    Chodzi mi o to, żeby niszczone użycia zbroi były wyzerowane, np jeżeli gracz ma 264/500 użyc to przy uderzeniu nadal ma tyle samo - 264. W tym co napisałeś jeżeli gracz ma 264/500 użyć to po uderzeniu jego użycia ustawiają się na 500/500
  9. Mrkogutmrkgt

    Uzycia zbroi

    Chciałbym, aby ktoś napisał skrypt na brak zniszczeń użyć zbroi, jeżeli lore napierśnika zawiera "{@tytan}" if lore of player's chestplate contains "{@tytan}": #tutaj kod, ze uzycia zbroi (durability) - helmu, napiersnika, spodni i butow nie schodza (jest tyle ile bylo na poczatku) przy kazdym uzyciu
  10. Mrkogutmrkgt

    Home

    Chciałbym, aby ktoś napisał dla mnie skrypt na zakaz ustawiania home na terenie innej gildii. Plugin gildyjny- factions od massivecore :).
  11. Mrkogutmrkgt

    Drop spawnera

    Błedów nie ma, ale mimo wykopania spawnera dropi tylko EXP. Info po reloadzie. Local variable '_' is integer, not item type (adminhelp.sk, line 121: drop {_} at location of event-block')
  12. Mrkogutmrkgt

    Drop spawnera

    Potrzebuję skryptu, który po wykopaniu spawnera, dropnie go. Przykładowo, jeżeli gracz ma spawner wiedźm (52:66), to po jego wykopaniu wyrzuca mu ten sam spawner (52:66), a nie świń- zwykły spawner.
  13. Mrkogutmrkgt

    Aktualizujace sie lore

    Już rozwiązałem, o dziwo cały problem w tym, że użyłem item, zamiast tool
  14. Mrkogutmrkgt

    Aktualizujace sie lore

    A co do: add item's lore to {_lore} set 1st line of item's lore to "&8&l[&6&l%{dusze.%player%}%&8&l] || {@dusze3}" set item's lore to "%coloured lore of item% || %{_lore}%" ^ [17:27:34 ERROR]: You can not use clicked item expression in any event but inventory click! (krs.sk, line 1086: add item's lore to {_lore}') [17:27:34 ERROR]: You can not use clicked item expression in any event but inventory click! (krs.sk, line 1087: set 1st line of item's lore to "&8&l[&6&l%{dusze.%player%}%&8&l] || {@pamietnikkrwi3}"') [17:27:34 ERROR]: You can not use clicked item expression in any event but inventory click! (krs.sk, line 1088: set item's lore to "%coloured lore of item% || %{_lore}%"') Mógłbyś zdradzić jak zamienić, aby działało? (przy evencie rightclick nie wyskakują żadne błędy)
  15. Mrkogutmrkgt

    Aktualizujace sie lore

    Czy przy ustawieniu do lore zmiennej np. {kill.%player%}, która pokazuje ilość zabójstw, jest możliwe ustawienie, że przy każdym zabójstwie, te lore się resetuje i ustawia obecną ilość {kill.%player%}?
×