KartoN 19 Opublikowano 26 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2014 Witajcie mam do was takie pytanie jestem początkującym "skrypciarzem" i na razie napisałem tylko kilka prostych skryptów które były pisane w Not Pad ++ i mam do was takie pytanie czy polecacie jakieś lepsze programy do pisania skryptów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbi 1337 Opublikowano 26 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2014 Ja polecam Sublime Text 3 Ze składnią tworzoną przez PirataJaskiniowego Mr. Edgarsz i KartoN 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CusT 2 Opublikowano 26 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2014 To samo co Norbi, Sublime text 3 jest najlepszy, i dodaj sobie do niego składnie (Posiadam ją) I jest zajebiście ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KartoN 19 Opublikowano 26 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2014 @CusT chodzi o tą składnie pirata tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CusT 2 Opublikowano 26 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2014 Tak, oto chodzi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 26 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2014 Sublime text 3 Używam go nie tylko do skryptów. Jest niezawodny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RamzeS 17 Opublikowano 26 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2014 To co wyżej :) świetnie widać każdy kawałek kodu i nie trzeba już szperać w wyszukiwaniu ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...