Skocz do zawartości

adek1990

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    226
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O adek1990

  • Urodziny 10.01.1999 (23.029885171 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Klepanie kodu w:
    HTML 5
    CSS 3
    JS
    PHP
    MySQL
    Skript
  • Nick w MC
    adek1990

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

1 343 wyświetleń profilu

Osiągnięcia adek1990

  1. Kolego P2W powiadasz? Tak? Jeżeli by tak było vip miałby wszystko fly itp. a jeżeli ustawiamy ze vip moze miec więcej pomocników niz gracz to nazywasz P2W? To gratulacje ;) to jak powiedzieć że dajesz wiecej home... Serwer njgdy nie byl i nie bedzie robiony pod hajs poza tym gdyby tak bylo czy stałby pusty przez miesiąc? I zostawał by opłacany serwer ^^
  2. Gdy wlazły boty na serwer nawet cię nie było co wynika z poprzedniego postu "Nie można wbić na serwer | AntyBot został włączony, musisz poczekać minutę przed dołączeniem do serwera." polecam przeczytać jeszcze raz prezentacje bo NIKT nie napisał że mamy autorskie pluigny
  3. a wiec tak: > Tak spawn z neta staralismy się jak najbardziej dopracować serwer technicznie a na spawnie ile spędzasz czasu? zaledwie parę minut ? gdyż wszystko kompletnie wszystko możesz zrobić z poziomu wyspy. > Nie wyróżnia nas nic? wszedłeś na serwer marudziłeś że spawn z neta i wyszedłeś nie zobaczyłeś nic innego tylko spawn a wiec GRATULACJE! > AntyBOT? hmm jeden z graczy postanowił się zabawić i włączyć boty, to chyba dobrze ze serwer jest zabezpieczony przed botami które obciążają serwer co w tym przypadku nie miało miejsca i gracze którzy byli na serwerze mogli spokojnie grać nie obawiając się o lagi >Co do ItemShopa, słucham co moglibyśmy poprawić
  4. * IP Serwera: SkyRox.PL * * Strona WWW: SkyRox.PL * * Discord: LINK * * Ilość Slotów: 100 * Przedstawiamy wam serwer SkyBlock Co nas wyrożnia? * System Pomocników! * * Unikalny system Spawnerów! * * Wygodny system AdminShopu * * Screenshoty *
  5. Powiem tak: - Nie używaj options!!! Zamiast tego użyj configu o wiele sprawniej wygodniej dla ciebie i przede wszystkim dla użytkownika i mniej linijek + daje to możliwość łatwej konfiguracji tego czego chcemy konkretnie - Zamiast robić tak: format slot 26 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 27 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 35 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 36 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 44 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 45 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 46 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 47 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 48 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 49 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 50 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 51 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 52 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable format slot 53 of player with purple glass named "&5##" to be unstealable lepiej loop 10 times: format slot loop-value of player with purple glass named "&5##" to be unstealable Oczywiście z tym tak samo: add {@Items1} to {items::*} add {@Items2} to {items::*} add {@Items3} to {items::*} add {@Items4} to {items::*} add {@Items5} to {items::*} add {@Items6} to {items::*} add {@Items7} to {items::*} add {@Items8} to {items::*} add {@Items9} to {items::*} add {@Items10} to {items::*} add {@Items11} to {items::*} add {@Items12} to {items::*} add {@Items13} to {items::*} add {@Items14} to {items::*} chodź jak byś to robił w Configu miałbyś jedna linijek chyba tyle tej konstruktywnej krytyki starczy
  6. wcale nie musi "else if" może samym if'em i też będzie poprawnie.
  7. Tak jak goto napisał ostatnia opcja reprezentuje ten punkt widzenia, że ważne by jakoś działało i gracz mógł się dobrze bawić. Ogólnie to pytanie ma sprawdzić jak duże parcie gracze mają na autorskie rzeczy. Zwykła ciekawość, którą potem można wykorzystać np. do marketingu. #onlydiorite
  8. Poprzednia ankieta faktycznie była ukierunkowana na easyHC/HC, ponieważ opieraliśmy się o inną ankietę, która pokazywała, że to ten tryb jest najbardziej wyczekiwany. Biorąc pod uwagę wyniki naszej ankiety okazało się, że jest inaczej. Dlatego przygotowaliśmy nową wersję, dzięki której faktycznie w pełni dowiemy się czego oczekujecie od swojego wymarzonego serwera. https://goo.gl/forms/2w4KOPCtqgEY5Sup1 Nagrody: Każdy VIP na 3 dni, 5x VIP na 7 dni dla wylosowanych graczy, Dowolna ilość nagród specjalnych jak np. VIP na miesiąc dla najlepiej wypełnionych ankiet, W przypadku braku abonamentu VIP będą nagrody w itemach na serwerze.
  9. Zauważyłem, że nie ma w internecie świeżych i wiarygodnych badań na temat tego czego gracze oczekują od serwerów bazujących na grze Minecraft. Jak można zatem zrobić dobry serwer dla graczy nie pytając ich o zdanie? Według mnie i całego zespołu jest to wręcz niemożliwe! Chcemy zatem przeprowadzić akcję zbierania tysięcy głosów, tak by stworzyć serwer idealny. Pomóż nam wypełniając ankietę i wygraj cenne nagrody. Szanujemy Twój czas dlatego oprócz nagród postaraliśmy się aby wszystkie obowiązkowe pytania były oznaczone i umieszczone na początku. Pytania nieobowiązkowe są na końcu i nie musisz ich wypełniać, a przynajmniej nie wszystkie. Dobrze by jednak było abyś wypowiedział się w każdej kwestii - w końcu to serwer również dla Ciebie Link do ankiety: Ankieta
  10. Najlepiej przywróć domyślną konfiguracje sieci na maszynie i skonfiguruj od nowa po kolei sprawdzając czy wszystko działa
  11. adek1990

    Polozenie bloku

    łap poprawnie jak tam są tylko 2 linijki on place: if event-block is stone: send "Polozeyles stone!!"
  12. adek1990

    Polozenie bloku

    masz złe wytabowany kod a resztę bym ci pomógł musisz podać kod
  13. if arg 1 is "give": if arg 2 is "kamien": if arg 4 is set: set {_ilosc} to arg 4 set {_ilosc} to {_ilosc} parsed as integer add {_ilosc} to {stone::%arg 3%}
  14. on damage: if attacker's tool is wood sword of sharpness 100: #"&7[&aN/A&7] &9(ADMIN)": if player have permission "tool.admin": stop else: cancel event send "&l&4TYLKO DLA ADMINA!" to attacker
  15. adek1990

    PvP

    on death: if player is attacker: if player is victrim: if {PVP::gracz::%attacker%::Zabicia} is not set: set {PVP::gracz::%attacker%::Zabicia} to 0 if {PVP::gracz::%attacker%::Zabicia} is set: add 1 to {PVP::gracz::%attacker%::Zabicia} jeżeli nie będzie działać wklej to: on death: if player is a attacker: if player is a victrim:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...